חדשות

סקולקנדי משיקה 7 אוזניות חדשות, החל מ-150 שקל

סקולקנדי משיקה אוזניות Over Ear עם טכנולוגיית סינון רעשים אקטיבית ב-1,250 שקל ואוזניות נטולות חוטים ב-250 שקל

חברת סקולקנדי האמריקאית, המוכרת בזכות האוזניות שלה עם לוגו הגולגולת, משיקה באמצעות היבואנית הרשמית בישראל רונלייט – 7 דגמי אוזניות חדשות, הכוללות גם אוזניות נטולות חוטים וגם אוזניות Over Ear עם סינון רעשים אקטיביים.

ה-Crusher ANC הן צעד אמיץ של סקולקנדי למקם את עצמה על המדף ראש בראש מול יצרניות אודיו כמו סוני ו-Bose המציעות אוזניות אכותיות במחירים דומים. ה-Crusher ANC מגיעות בעיצוב Over Ear וטכנולוגיית סינון רעשים אקטיבית, אשר בעזרתה יצרניות מנסות לשכנע את הלקוחות לרכוש את המוצרים היקרים יותר שלהם. סקולקנדי מציעה באוזניות שלה Sensory Bass, פתרון המפעיל רטט בכל פעם שבאס מופיע ובעזרת כפתור הסליידר, ניתן להגביר או להנמיך את תחושת הבאס. בנוסף, האפליקציה של החברה יודעת לפענח את המוזיקה המושמעת ולכוון אותה לפרופיל הסאונד האישי. האוזניות גם כוללות את הטכנולוגיה של Tile לאיתור חפצים (באמצעות אפליקציה המסמנת את המיקום האחרון שלהן, כאשר הן מתנתקות מהטלפון). זמן הסוללה 40 שעות. המחיר: 1,250 שקל.

דגם אחר וזול בהרבה שסקולקנדי משיקה הוא ה-Cassette. מדובר באוזניות On Ear המעוצבות לדברי החברה במראה שנות השמונים והתשעים. האוזניות כוללות כריות אוזניים נעימות למגע, אפשרות לקפל אותן למצב שטוח וזמן סוללה של 22 שעות. המחיר: 160 שקל.

ה-Method ANC הן אוזניות ספורט במבנה In Ear, אשר עמידות בפני זיעה בתקן IPX4. האוזניות כוללות טכנולוגיות סינון רעשים אקטיבית ואת יכולת איתור המוצר באמצעות אפליקציית Tile. האוזניות מספקות 9 שעות עבודה והן כוללות מגנטים לענידה נוחה שלהן על הצוואר, כאשר הן לא בשימוש. המחיר: 360 שקל.

ה-Method Active הן גם אוזניות ספורט אלחוטיות, אשר עמידות למים וזיעה בתקן IPX7. בניגוד לדגם הקודם, הן לא כוללות יכולת סינון רעשים, אבל הן מציעות סוללה ל-10 שעות. המחיר: 250 שקל.

ה-Sesh True Wireless הן אוזניות נטולות חוטים המוגנות מפני מים וזיעה בתקן IP55. האוזניות מגיעות במגוון צבעים של שחור, אדום וכחול. הן מציעות זמן עבודה של 3 שעות, כאשר נרתיק הנשיאה מספק עוד 7 שעות. המחיר: 250 שקל.

ה-INKD+Active הן אוזניות קשת אלחוטיות היושבות על הצוואר במבנה In Ear. המחיר: 250 שקל. ה-Jib+Active הן אוזניות אלחוטיות הנמכרות ב-150 שקל.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

עוד כתבות:

האוס אוף מארלי השיקה אוזניות נטולות חוטים מחומרים ידידותיים לסביבה

סקירה: שיאומי Mi Note 10 – הסמארטפון עם מצלמת 108 מגה פיקסל

סמסונג השיקה את סדרת ה-A לשנת 2020, החל מ-650 שקל

תגובה אחת

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא