חדשות

ה-Crusher ANC 2 של Skullcandy – סאונד בהתאמה אישית

ה-Crusher ANC 2 של Skullcandy הן אוזניות הכוללות סינון רעשים אקטיבי (ANC), תכונה בשם Personal Sound היוצרת פרופיל סאונד אישי לאחר בדיקת שמע וחיבור לשני מכשירים במקביל

חברת Skullcandy האמריקאית המזוהה עם האוזניות בעלות הלוגו של הגולגולת השיקה דגם חדש בארץ – Crusher ANC 2, המגיעות בעיצוב Over Ear ותכונה בשם Personal Sound, המבצעת בדיקת שמיעה קצרה, כאשר לאחריה ניתן ליצור פרופיל צליל אישי באפליקציית Skull-IQ. המטרה של התוכנה הזאת, עליה אחראית חברה בשם mimi היא להתאים את הסאונד למשתמש ולהפוך אותו לעשיר יותר, כך שהאדם המאזין יוכל לשמע את הפרטים בצלילים מבלי להגביר את הווליום.

Skullcandy - Crusher ANC 2. צילום יח״צ
Skullcandy – Crusher ANC 2. צילום יח״צ

ה-Crusher ANC 2 מצוידות בסינון רעשים אקטיבי (ANC) בעל 4 מיקרופונים שניתן גם הוא להתאמה, פונקציית Clear Voice Smart Mic מעבדת כניסות שמע בעזרת בינה מלאכותית ומסירה רעשים לא רצויים בזמן אמת ויש גם חיבור לשני מכשירים במקביל – Multipoint . במצב הזה, אם הסמארטפון מצלצל בזמן צפייה בסרט בלפטופ, החיבור יתחלף אוטומטית ויאפשר לכם לענות לשיחה בקלות.

Skullcandy – עוזרת קולית פנימית

לאוזניות דרייברים של 40 מ״מ, כאשר בחברה מבליטים את הבאס העמוק שהן מספקות וגם האפשרות ההתאמה האישית שלו. ל-Skullcandy גם פתרון של עוזרת קולית לשליטה באוזניות עצמן בפקודות קוליות, כך שניתן להעביר שירים בעוצמת הקול בדרך הזו.

הסוללות מספקת 50 שעות האזנה למוזיקה עם ANC, כאשר טעינה של 10 דקות מספקת 4 שעות האזנה. בנוסף, יש כאן גם יכולת איתור של האוזניות באמצעות הרשת של Tile. מדובר בפתרון דומה לזה של AirTag, המאפשר לאתר את האוזניות במקרה שמאבדים אותן.

המחיר 1,000 שקל (יבואן רשמי רונלייט)

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

תגובה אחת

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא