לוח שידורים

התוכניות והסרטים החדשים ביוני בפרטנר TV

פרטנר TV עדכנה מה יהיו התוכניות והסרטים החדשים שיעלו אצלה בשירות במהלך חודש יוני

פרטנר TV עדכנה מה יהיו התוכניות והסרטים החדשים שיעלו אצלה בשירות במהלך חודש יוני.

שרופים – ספיישל חזרה למגרשים – בספיישל של הסדרה לקראת החזרה לליגה, מחליט גולן ללכת לפסיכולוג עקב דיכאון על רקע מחסור במשחקי כדורגל. הפרק יהיה זמין במהלך החודש בערוץ טדי וב-VOD.

ראיות מלוכלכות: האמת מאחורי המז"פ – ערוץ VICE חוקר את התפתחות מדע הזיהוי הפלילי ואיך כניסתה של  בדיקת ה-DNA שינתה את התחום שהתבסס על עדויות של 'מדענים' בעלי אינטרס, והביאה לשחרורם של אלפי אנשים שהורשעו על לא עוול בכפם. החל מה-7 ביוני בימי ראשון בשעה 22:30 בערוץ VICE.

D-Day: הסיפור שלא סופר – חיילים שהשתתפו בלחימה משחזרים את סיפורי הקרבות מהפלישה לנורמנדי. יום שבת, ה-6 ביוני בשעה 16:20 בערוץ ההיסטוריה.

גרנט, נשיא ומפקד – מיני סדרת דוקו דרמה של ערוץ ההיסטוריה בהפקת לאונרדו דיקפריו. החל מה-11 ביוני, ימי חמישי ב-22:30 בערוץ ההיסטוריה.

קוונטיקו: עונות 1 עד 3 – סוכנת ה-FBI אלכס פאריש, מוצאת את עצמה על הכוונת של הארגון בו היא משרתת, כאשר היא החשודה העיקרית בתכנון פיגוע. החל מה-1 ביוני, עונות 1-3 זמינות ב-VOD.

סירנה: עונה 1  – סדרת דרמה על עיירת חוף בשם בריסטול קוב. אישה צעירה מגיעה למקום ומתחילה להרוס את העירייה במטרה למצוא את אחותה. החל מ- 22 ליוני ב-VOD.

ויקטוריה הקטנה – מנהלת מצליחה שוכרת את שירותיה של אם פונדקאית, רק בעיה בריאותית, מאלצת לקרוא לתורם הזרע האנונימי המתגלה כטרנסג'נדרית, הרוצה לקחת חלק בחיי התינוק. החל מ- 4 ביוני, בימים ראשון עד חמישי בשעה 19:55 בערוץ ויוה וב-VOD.

הסיפור שלנו – חידוש טורקי לסדרה בריטית – "חסרי בושה". החל מ- 17 ביוני, בימים ראשון עד רביעי בשעה 22:00 בערוץ ויוה וב-VOD.

הים השחור: עונה שלישית – הדרמה הטורקית חוזרת לעונה נוספת. החל מה-8 ביוני בימים ראשון עד רביעי בשעה 20:30 בערוץ הדרמות הטורקיות פלוס.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

עוד כתבות:

התוכניות והסרטים החדשים ביוני בנטפליקס

ממיר האנדרואיד TV מגיע ל-yes פלוס

סקירה: סמסונג גלקסי Buds פלוס – סוף כל סוף אפשר גם לדבר איתן

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא