אוזניות

סקירה: סמסונג גלקסי Buds פלוס – סוף כל סוף אפשר גם לדבר איתן

הגלקסי Buds פלוס הן הדור השני לאוזניות האלחוטיות באמת של סמסונג, הן כוללות שיפורים שונים, ההופכים אותן לאופציה המעודפת לבעלי מכשירי סמסונג. כנסו לסקירה המלאה

לפני כשנה השיקה סמסונג את האוזניות האלחוטיות באמת – גלקסי Buds, הן היו נוחות עם סאונד לא רע ומחיר לא גבוה במיוחד, אבל הן נפלו במקום אחד ומשמעותי – איכות השיחה איתן הייתה גרועה. הדור החדש של האוזניות – Buds פלוס בא לפתור בדיוק את הבעיה הזאת, לצד שיפורים שונים.

סמסונג גלקסי באדס פלוס. צילום צחי הופמן

עיצוב: המראה של האוזניות נשאר זהה, הבאדס פלוס מגיעות בצבעים: תכלת, שחור או לבן.יש להן מראה פלסטיקי, הן שוקלות רק 6.3 גרם כל אחת והן יושבות בצורה נוחה באוזניים. הערכה כוללות 3 מתאמי סיליקון ועוד 3 סנפירים בגדלים שונים, עבור שימוש יציב יותר שלהן באוזניים. הבאדס פלוס יכלו להיות מוצר נהדר לשימוש בזמן אימוני ספורט, בזכות החיבור הפשוט שלהן לשעונים החכמים של סמסונג והאזנה לספוטיפיי דרכן, אבל הן מגיעות עם רמת מיגון של רק IPX2 המינימלית מאוד מפני זיעה.

Buds פלוס – מעבר מהיר בין מכשירי סמסונג

שליטה: הבאדס פלוס נוצרו עבור מכשירי סמסונג, כך שבעזרת האפליקציה שלהן, אפשר להגדיר כפתור יעודי להפעלה והתחלת ניגון של אפליקציית ספוטיפיי. בנוסף, למי שיש גם טאבלט או מכשיר אחר של סמסונג, הוא יכול לבצע מעבר מהיר בינהם. הדבר דורש רק כניסה לאפליקציה ולחיצה על התחבר, כאשר עושים את המעבר (אין צורך ללחוץ על ניתוק), זה מתרחש במהירות רבה ולא דורש אפילו שיוך ראשוני במכשירים, כי הסינכרון בינהם מתבצע בשירות הענן של סמסונג. אני הייתי מבסוט מהאופציה הזאת, כאשר ביצעתי מעבר קבוע בין הגלקסי S20 ל-Tab S5e (לסקירה המלאה) בשימוש הקבוע שלי. 

הדור הראשון מול הדור השני, מצאו את ההבדלים. צילום צחי הופמן

בהגדרת ברירת המחדל, משטחי המגע באוזניות לא מאפשרים שליטה בעוצמת הצליל, אלא רק בעצירה/ניגון ומענה/ניתוק שיחה. יש אופציה באפליקציה בשם "מעבדות", שם ניתן לנסות תכונות ניסיוניות. סמסונג שילבה שם שליטה בעוצמת הצליל. באמצעות הקשה כפולה על קצה האוזניה הימנית, הווליום יעלה, לחיצה על השמאלית תנמיך אותו. זה לא עובד משהו, כי ממש קשה לבצע את הלחיצות העדינות הללו.

סאונד: בתחום הסאונד, סמסונג שילבה שני רמקולים לבאס וטוויטר עם חתימת הסאונד של חברת AKG השייכת לסמסונג. בגדול, איכות הסאונד נשארה זהה והיא לא רעה בכלל. הצליל לא כולל באס מודגש, הוא יותר שטוח. שירה וקולות של אנשים הורגשו בצורה ברורה, אבל בסך הכל הצלילים ניטרליים. יש אפשרות לשחק עם הגדרות האקולייזר דרך האפליקציה ולהתאים טיפה יותר את החוויה. 

הבאדס פלוס מאפשרות בלחיצת כפתור להאזין לסביבה החיצונית במצב אמביינט, ישנו שיפור במצב הזה לעומת הדור הקודם. הבלוטות' הוא 5.0.

יש גם צבע כחול. צילום צחי הופמן

שיחות: בעוד שהדור הראשון של הבאדס כלל שני מיקרופונים, לדור השני יש שלושה מיקרופונים. אלו מתמודדים טוב יותר עם רעשי רקע ומאפשרים לנהל שיחות בצורה טובה מאוד. לא נתקלתי בתלונות באיכות השיחה איתן בכל זמן הבדיקה שלי.

סוללה: הבאדס פלוס עדיין כוללות יכולת טעינה אלחוטית, אופציה נוחה לשימוש, במיוחד למי שיש מטען אלחוטי בבית, דרכו הוא יכול לטעון גם את הסמארטפון וגם את האוזניות. חבל שלא כל האוזניות החדשות שיוצאות לשוק כוללות את האופציה הזאת. מעבר לזה, יש כאן מחבר טעינה USB-C. האוזניות כוללות סוללות לזמן עבודה ארוך של 11 שעות, כאשר הנרתיק עצמו מספק עוד 11 שעות, סך הכל 22 שעות. לבאדס פלוס יש גם טעינה מהירה. טעינה של 3 דקות מספקת כשעה של מוזיקה. נתקלתי בזליגה קלה של הסוללות מהנרתיק שלהן, בזמן שהן היו בהמתנה.

צילום יח"צ

מחיר: המחיר הרשמי של הבאדס פלוס הוא 700 שקל, אבל אפשר להשיג אותן בקלות ב-500 שקל ואפילו פחות בחנויות השונות.

בשורה התחתונה, חיבבתי את הגלקסי Buds מהדור הראשון, אבל חוסר היכולת לבצע איתן שיחות בצורה טובה, גרמה לי להפסיק להשתמש בהן. הגלקסי Buds פלוס פתרו את הבעיה הזאת, לצד איכות סאונד טובה, נוחות ויכולת להשתמש בקלות במספר מכשירים של סמסונג עם אותן אוזניות. סמסונג סוף כל סוף נותנת כאן פתרון טוב למשתמשים שלה, בדומה לזה שאפל נותנת עם איירפודס למשתמשי האייפון.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

עוד כתבות:

בעלי סמארטפון של סמסונג? קבלו חודשיים מתנה ביו טיוב פרימיום

סקירה: סמסונג גלקסי S20 אולטרה – חזית הטכנולוגיה תמורת 4,500 שקל

סקירה: סמסונג גלקסי Z Flip – הקאמבק של טלפון הצדפה

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא