חדשות

הסמארטפון היפה של LG הגיע לארץ

ה-Velvet יתחיל להימכר היום בחנויות והוא כולל עיצוב מרשים בארבעה צבעים

עברה יותר מחצי שנה מאז השקתו של ה-G8X בישראל, הסמארטפון הראשון של LG בעל שני המסכים. היום (ג') השיקה החברה את ה-Velvet. מדובר בסמארטפון המתמקד בעיצוב ובאופנתיות שלו. המחיר של המכשיר עומד על 2,300 שקל (כולל אחריות לשנתיים על-ידי היבואנית הרשמית רונלייט). הערכה כוללת מגן מסך ונרתיק סיליקון ל-3,000 הרוכשים הראשונים.

בניגוד ל-G8X, המסך לא יגיע בערכה, במטרה להוריד את מחירו של הסמארטפון והוא ימכר כאביזר נוסף – 800 שקל.

נתוני החומרה של ה-Velvet לא ממקמים אותו ראש בראש מול מכשירי דגל, הסיבה לכך שהוא לא ממש מכשיר פרימיום או כזה הכולל את המעבד הכי חזק של קוואלקום. LG החליטה להתמקד הפעם בעיצוב ולהשיק מכשיר עם מעבד המיועד לשוק הביניים-גבוה סנפדרגון 845 עם 6 גיגה זיכרון עבודה. נפח האחסון עומד על 128 גיגה עם אפשרות הרחבה. מנגנון טביעת האצבע ממוקם מתחת למסך ויש רמקולים סטריאופוניים כולל מחבר 3.5 מ"מ. מבחינת הקלטת אודיו, LG שילבה כאן תכונת ASMR להקלטת רעשים חלשים. בנוסף, יש כאן אפשרות לשילוב עם שני כרטיסי סים.

ה-Velvet מגיע עם מיגון מפני מים בתקן IP68 עם גוף זכוכית ומסגרת אלומיניום. בדומה לדגמים רבים אחרים של החברה, הסמארטפון הזה עומד במבחני עמידות צבאיים – MIL-STD 810G. הוא מגיע במספר צבעים, אשר לפחות לפי התמונות הופכים אותו לחגיגה לעיניים. בארץ ימכרו כל ארבעת הצבעים: טיטניום, לבן, כסף ושקיעה (ורוד-זהב). המשקל עומד על 180 גרם, מה שאומר סמארטפון קל במיוחד ביחס לגודל המסך.

הסוללה מגיעה בקיבולת של 4300 מיליאמפר/שעה עם טעינה מהירה של 15 וואט וגם טעינה אלחוטית של 9 וואט.

המסך הוא בטכנולוגיית P-OLED בגודל 6.8 אינץ' ברזולוציית 1080 על 2460 פיקסלים. יחס הגוף מסך עומד על 88.7%.

בקטגוריית הצילום אנחנו מוצאים בגב המכשיר שלוש עדשות המעוצבות במבנה טיפה. מדובר בחיישן ראשי 48 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F1.8, חיישן רחב 8 מגה פיקסל F2.2 וחיישן עומק 5 מגה פיקסל עם F2.4. במצלמה קיים מצב לילה המשתמש בבינה מלאכותית עבור ייצור תמונה עם תאורה רבה יותר. מצלמת הסלפי היא 16 מגה פיקסל עם F1.9.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

גרסת הספורט ל-B&O E8 3.0 בדרך לארץ

ג'ברה משיקה את ה-Elite 45h עם 50 שעות ניגון

סקירה: OLED GX של LG – טלוויזיה שהיא תמונה

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא