חדשות

האוזניות נטולות החוטים החדשות של Bose הגיעו לישראל

ה-QuietComfort Earbuds הן אוזניות נטולות החוטים החדשות של Bose, הן כוללות טכנולוגיית סינון רעשים אקטיבית, עמידות לזיעה וטעינה אלחוטית. בנוסף, יש גם אוזניות ייעודיות לספורט - Sport Earbuds

חברת ניופאן השיקה בישראל את שני הדגמים החדשים לאוזניות נטולות החוטים של Bose: QuietComfort Earbuds ו-Sport Earbuds. המחירים עומדים על 1,390 שקל ו-1,000 שקל (בהתאמה).

ה-QC Earbuds כוללות טכנולוגיית סינון רעשים אקטיבית (ANC) עם אפשרות לביצוע התאמה בין 11 רמות. טכנולוגיית ה-Volume Optimized Active EQ מיועדת לספק קול טבעי ומאוזן בהאזנה למוזיקה. האוזניות כוללות מתאמי סיליקון בעיצוב Stay Here Max המונעות מהן ליפול מהאוזניים. Bose שילבה באוזניות מיגון מפני זיעה וגשם בתקן IPX4, כך שאין בעיה להתאמן איתן.

עוד אפשר למצוא ב-QC Earbuds מיקרופון באוזנייה הימנית המזהה ומדגיש את הקול בעת שיחה ומנטרל את רעשי הרקע, כך שיש מיקוד בקול של המשתמש ולא ברעשים מסביב. הסוללות מספקות 6 שעות ניגון ועוד 18 שעות באמצעות הנרתיק נשיאה ויש גם אפשרות לטעינה אלחוטית.

הדגם השני שהחברה השיקה מיועד לחובבי הספורט – Sport Earbuds. הדגם הזה זול יותר מה-QC Earbuds, כי הוא לא כולל את טכנולוגיית ה-ANC. העיצוב שלו הותאם לשימושים בזמן אימונים והוא גם קומפקטי יותר. גם כאן אפשר למצוא את טכנולוגיית ה-Volume Optimized Active EQ ומיקרופון באוזניה הימנית להדגשת הקול בשיחה. העמידות מפני גשם וזיעה נשארה זהה – IPX4. הסוללה מספקת זמן ניגון של 5 שעות ועוד 10 שעות באמצעות הנרתיק (אין כאן אופציית טעינה אלחוטית).

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

אל ג'י הציגה אוזניות נטולות חוטים עם סינון רעשים אקטיבי

סקירה: ניסיתי את משקפי האודיו של Bose

סקירה: JBL LinkBar – סאונד בר עם אנדרואיד TV

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא