כללי

חברת Dell הציגה את מחשבי ה-Alienware X החדשים והדקים

מחשבי הגיימינג Alienware X מגיעים עם מסכי 15 ו-17 אינץ' ובעובי של 15.9 מ"מ ו-20.9 מ"מ

חברת Dell השיקה היום (שלישי) את מחשבי הגיימינג החדשים מסדרת ה-Alienware X המגיעים עם מסכים בגודל 15 ו-17 אינץ'. מדובר בדגמים X15 ו-X17.

 Alienware X. צילום יח"צ
Alienware X. צילום יח"צ

הלפטופים מגיעים עם טכנולוגיות קירור חדשות, הכוללות את ה-Cyro Tech וה-Alienware Quad Fan מערך קירור עם 4 מאווררים בתצורת DOO (כפול ומנוגד) בעיצוב חדש שמזרים אוויר ביעילות דרך המערכת, השלדה והנקודות החמות הפנימיות, ומאפשר לשמור על מנועי המחשבים קרירים.

הלפטופים מגיעים עם טכנולוגיית בקרת האוורור החכמה, שמשתמשת בבינה מלאכותית (AI) בכדי לאפשר ביצועי יישום משופרים, כאשר כל מאוורר מנוהל באופן עצמאי, מאט או נשאר יציב על פי חיישנים שונים הממוקמים סביב רכיבי מערכת הליבה.

 Alienware X. צילום יח"צ
Alienware X. צילום יח"צ

כמו כן, המחשבים מגיעים עם מערכת ויסות וייצוב מתח יעיל המשתלב עם חומרי גלם תרמיים העשויים מתרכובת משחה נוזלית של גליום-סיליקון אשר נקראים ה-Element 31   – שמעניק מערכת קירור וזרימת אוויר חזקות אף יותר ואופטימליות לשליטה בטמפרטורה אפילו לשעות משחק ארוכות. סדרת ה-Alienwre X מציגה שיפור של 25% בעמידות התרמית מבחינת התחממות המחשבים.

מבחינת עיצוב, סדרת ה-Alienware X מגיעה במראה Dark Core שהופיע לראשונה ב- m15 R5/R6, ה-Legend 2.0 עם לולאה רצופה של "תאורת אצטדיון" המאירה גם את דפוס האוורור המשושה האחורי, כמו כן, קיימת אופציה ל- touchpad עם תאורת AlienFX RGB (תאורת פד עכבר). בגרסת ה-17 אינץ' ניתן יהיה להוסיף בהמשך את מקלדת ה-CHERRY MX keyboard. עובי המחשבים עומד על 15.9 מ"מ לX15-  ו-20.9 מ"מ ל- X17.

הלפטופים החדשים מגיעים עם מעבדי דור 11 של אינטל Core H ו-NVIDIA GeForce RTX30 עד 3080. למחשבים קיזוז מעגל בקרת תרמי (קיזוז TCC) המאפשר להגדיר מגבלת "בקרת שיוט" לטמפרטורת המעבד, כך שניתן לעבוד ולשחק עם מגבלת בקרת השיוט כדי להבטיח כי טמפרטורת מעבד המערכת תישאר בטווח המוגדר שנבחר.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

סקירה: אסוס ZenBook Flip S – לפטופ עם צג OLED

סקירה: Yoga Slim 7i Carbon – לפטופ קל משקל של לנובו

סקירה: אייסר Spin 5 – לפטופ עם מסך מגע מתקפל

2 תגובות

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא