חדשות

ג'ברה השיקה את ה-Elite 5 בארץ ב-550 שקל

ג'ברה הכריזה על אוזניות נטולות החוטים – Elite 5, אשר גם החלו להימכר בארץ, כאשר הן מציעות סינון רעשים אקטיבי, 6 מיקרופונים וטעינה אלחוטית

ג'ברה הכריזה היום (חמישי) על אוזניות נטולות החוטים החדשות שלה – Elite 5 והיא כבר הספיקה להשיק אותן בארץ (באמצעות היבואנית הרשמית ביקונקט). מדובר באוזניות מקטגוריית הביניים, אשר נמכרות ב-550 שקל.

ה-Elite 5 דומות בעיצוב שלהן ל-Elite 3 שיצאו לפני כשנה, הן מגיעות בעיצוב ארגונומי, מוגנות מפני רטיבות ואבק (בתקן IP55) והן מגיעות בצבעים שחור וזהב.

ג'ברה Elite 5. צילום יח"צ
ג'ברה Elite 5. צילום יח"צ

לאוזניות סינון רעשים אקטיבי היברידי (ANC) המופעל על ידי Qualcomm QCC3050, אשר משתמש במיקרופונים בחלק הפנימי של האוזן, ובמיקרופונים מקדימה לסאונד שמגיע מבחוץ. לכן ביצועי סינון הרעשים אמורים להיות פחות רגישים לאופן שבו ממקמים את האוזניות באוזן והם מציעים סינון בטווח רחב יותר של תדרים. כמו כן, יש מצב שקיפות שמאפשר להיות מודעים לסביבה.

ל-Elite 5 יש 6 מיקרופונים. המיקרופונים החיצוניים פעילים כל הזמן, והמיקרופונים הפנימיים מסייעים לקול להישמע טוב יותר גם כשיש בחוץ רוח.

לאוזניות דרייברים של 6 מ"מ, בלוטות' 5.2 ותמיכה בקודקים SBC, AAC ו-aptX. בדומה לאוזניות אחרות של החברה, יש כאן תמיכה ב-Spotify Tap Playback. לחיצה ארוכה על האוזנייה והשיר האחרון שהקשבתם לו יתחיל לפעול. אם לא הקשבתם לשום דבר, ספוטיפיי ישמיע לכם משהו חדש שתאהבו. כמו כן, יש כאן תמיכה בבלוטות' מולטיפוינט לחיבור לשני מכשירים בו זמנית, למשל, סמארטפון ולפטופ.

הסוללות מספקות 7 שעות של האזנה למוזיקה (עם סינון רעשים אקטיבי) ועד 28 שעות יחד עם מארז הנשיאה, אשר כולל טעינה אלחוטית.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

סקירה: ג'ברה Elite 7 Pro – איכות שיחות מצוינת

סקירה: סוני LinkBuds S – קומפקטיות, נוחות ונשמעות טוב

סקירה: Buds Z2 – אוזניות אלחוטיות של OnePlus עם סינון רעשים מוצלח

תגובה אחת

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא