לוח שידורים

התוכניות והסרטים החדשים בפברואר בדיסני+

דיסני+ עדכנה מה יהיו הסרטים והתוכניות החדשות שיעלו אצלה בשירות במהלך חודש פברואר. בין התכנים: וואקנדה לנצח, פליישמן בצרות וכשהמדינה הורגת

שירות הסטרימינג דיסני+ פרסם אלו תכנים חדשים יעלו בו בחודש פברואר.

הפנתר השחור: וואקנדה לנצח – Black Panther: Wakanda Forever – בסרט של אולפני מארוול, המלכה ראמונדה (אנג'לה באסט), שורי (לטישה רייט), מ'באקו (וינסטון דיוק), אוקויה (דנאי גורירה) והדורה מילאג'ה (שכוללים את פלורנס קסומבה) נלחמים כדי להגן על ארצם מפני מעצמות שמנסות להתערב בעקבות מותו של המלך טצ'אלה. בעוד בני וואקנדה שואפים להתחיל בפרק הבא שלהם, הגיבורים צריכים להתאסף יחד עם עזרתם של הלוחמת נאקיה (לופיטה ניונגו) ואוורט רוס (מרטין פרימן) וליצור דרך חדשה עבור ממלכת וואקנדה. ב-1 בפברואר.

פליישמן בצרות – Fleishman is in Trouble – טובי פליישמן, גרוש טרי בן 41 שצולל לתוך עולם הדייטים באפליקציות, שם הוא זוכה להצלחה שמעולם לא חווה בצעירותו, לפני שהוא התחתן לקראת סיום לימודי הרפואה. אך בדיוק בתחילתו של קיץ ראשון של חופש מיני, גרושתו רייצ'ל נעלמת, ומותירה אותו עם האנה בת ה-11 וסולי בן ה-9, ללא שום מידע לגבי מיקומה או כוונתה לשוב. בעודו מאזן בין חיי ההורות, שובם של ידידיו הוותיקים ליבי וסת', קידום פוטנציאלי בבית החולים לו חיכה זמן רב, וכל הנשים הרווקות שיש למנהטן להציע, הוא מבין שהוא לעולם לא יצליח להבין מה קרה לרייצ'ל עד שיתמודד סוף סוף עם מה שקרה לנישואים שלהם. ב-22 בפברואר.

משפחת פראוד: קולניים יותר, גאים יותר: עונה 2 – The Proud Family – הסדרה מביאה את סיפורה של פני פראוד בת ה-14 ומשפחתה בחיים המודרניים. שנת 2020 מביאה קריירה חדשה לאמא טרודי, חלומות פרועים יותר לאבא אוסקר ואתגרים חדשים עבור פני, כולל שכנה מודעת במיוחד שחושבת שיש לה הרבה מה ללמד אותה. ב-1 בפברואר.

שפים נגד הטבע – Chefs' vs Wilds – ההעפלה לפסגת עולם הבישול מעולם לא הייתה תובענית כל כך. בכל פרק של "שפים נגד הטבע", שני שפים בעלי שם עולמי יישלחו לחיק הטבע, שם הם יצאו למשימה מפרכת – לשרוד וללקט מספיק מרכיבים טבעיים ליצירת ארוחת חמישה כוכבים ברמה המתאימה למסעדה. ב-1 בפברואר.

כשהמדינה הורגת – Killing Country – בבייקרספילד, עמוק בלב ליבה של קליפורניה, הדברים אינם תמיד כפי שהם נראים. ירי קטלני בבית מלון מוביל את משפחת רמירז לפקפק בכל מה שהם יודעים לגבי העיירה שלהם. תוך שהם נואשים לגלות מה באמת קרה ליקיר ליבם, עד מהרה מתברר שהם אינם לבדם בטרגדיה הזו, והם נלחמים כדי לחשוף את האמת. ב-8 בפברואר.

לאן נעלם טוראי דולייני – Where is Private Dulaney – בשנת 1979, הטוראי לירוי דולייני נעלם מעמדתו במחנה לז'ן. חיל הנחתים אומר שהוא נפקד, אך אימו קרול יודעת בליבה שמשהו לא בסדר. היא יוצאת לחקירה משל עצמה תוך שהיא נחושה לגלות מה קרה לבנה. היא מעולם לא דמיינה את מה שהיא תחשוף: עולם של סמים ואפשרות לרוצח סדרתי. ב-15 בפברואר.

הבריון – Bruiser – במהלך חופשת הקיץ, דריוס בן ה-14 חוקר את גבולות הגבריות שלו דרך אינטראקציות סוערות עם אביו הקפדן לצד השפעה הולכת וגוברת מצד נווד מסתורי בשם פורטר. כאשר דריוס מגלה את זהותו האמיתית של פורטר, הוא נקלע לקונפליקט בין שני גברים שעלול להוביל לקרע במשפחתו ולאיום על ביטחונו. ב-24 בפברואר.

פילדלפיה זורחת: עונה 15 – It's Always Sunny in Philadelphia – לאור התפרצות מגיפת הקורונה וכל מה שקרה בשנת 2020, החבורה נמצאת בצומת דרכים בעולם החדש והמוזר הזה. כעת עליהם להתמודד עם המוזיקה ולהחליט מי הם רוצים להיות במהפך התרבות של 2021. ב-1 בפברואר.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא