בריאות

ה-Clifton 9 של Hoka – טכנולוגיית בלימת זעזועים משופרת

חברת נעליי הספורט Hoka השיקה את הדור התשיעי לדגם ה-Clifton 9, העיצוב נשאר דומה, אבל עם משקל קל יותר ותחושה רכה וקפיצית

כבר תקופה שאפשר לראות בישראל יותר ויותר נעליים של חברת Hoka הצרפתית. נעליי הספורט של החברה בולטים בזכות הלוגו הגדול הנושא את שם החברה והסוליה העבה. העיצוב של Hoka יצר שפה שונה משלו, כך שקל לזהות אותו. Hoka הוקמה על-ידי זוג ספורטאים שקראו לחברה שלהם על ביטוי בשפה המוארית – ״לעוף על פני האדמה״. לאחרונה השיקה החברה בארץ דור חדש לדגם הפופולארי שלה – Clifton 9. מדובר בדור התשיעי לנעליים המוכרות שלה.

Hoka - Clifton 9. צילום יח״צ
Hoka – Clifton 9. צילום יח״צ

ב-Clifton 9 העיצוב נשאר דומה לדור הקודם, כאשר החברה התמקדה בהפחתת משקל (248 גרם לעומת 250 גרם בדור השמיני), טכנולוגיית בלימת זעזועים ובתוספת של 3 מ״מ לסוליה, מה שמספק תחושת רכות נעימה כאשר צועדים או רצים איתן. מדובר בנעלי כביש ניטרליות, המתאימות לכל סוגי אימוני הכביש. תבנית הגלגול בסולית הנעליים יוצרת תנועה מהירה של כף הרגל במשטח הדריכה, וכך מעניקה חוויית ריצה חלקה. כמו כן, נוספה סוליית קצף אמצעית, אשר מספקת את הרכות והתחושה הקפיצית.

הנעליים טבעוניות, גפת הנעליים עוצבה מחומרים ממוחזרים בשילוב קטיפה לקבלת אריג תפור, מאוורר, גמיש ונעים למגע. סביב הגפה ממוקמים מחזירי אור ולשון הנעליים עוצבה עם שקע חד צדדי בחלקה הפנימי להתאמה מרבית לגב כף הרגל. גם הסוליה מגיעה בעיצוב משופר ועשויה מקציפה חדשה, דחוסה וקלה של CMEVA המעניקה תחושות רכות, בלימה ויציבות לכל אורך התנועה. בחלקה החיצוני, גומי עמיד וקל לאחיזה מיטבית במשטחים אורבניים ואספלט.

המחיר: 750 שקל (יבואן רשמי ניו ראן)

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

2 תגובות

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא