חדשות

חברות התקשורת מתגייסות למען החיילים

סלקום מאפשרת תרומה למד״א ישירות מהטלוויזיה ופלאפון, הוט מובייל והמילטון (יבואנית שיאומי) מחלקות ציוד לחיילים

כחלק מהמאמץ הלאומי לסייע בימים קשים אלו ולאור הביקוש האדיר למוצרי תקשורת חיוניים, עשרות עובדי הוט התנדבו למשימה לארוז ולשלוח מאות מארזים לגדודים ברחבי הארץ ולהפעיל ניידות חלוקה בשטחי כינוס. במסגרת היוזמה, יחולקו כ-10 אלף סוללות למטענים ניידים, כבלים לטעינת רכבים, מזון ומוצרי טואלטיקה.

כמו כן, השבוע עדכנה הוט על שורה של מהלכים על מנת להקל על לקוחותיה במהלך תקופה מאתגרת זו, כמו פתיחת ערוצים, פתיחת גלישה סלולרית בארץ ללא הגבלה ועדכון חבילות הגלישה לשוהים בחו״ל על ידי הוט מובייל ללא עלות וללא צורך בפניה למוקדים, תגבור צוותים לעיבוי הרשת, פעילות רציפה של טכנאים ומתקינים לתיקון תקלות ועוד.

הוט גם תרחיב את שעות השידור של ערוץ סינמה FAMILY, והם יחלו בשעה שש בבוקר. הוט גם מקיימת מספר מפגשי לייב באינסטגרם עם כוכבי זיגי, שזכו להתלהבות גדולה של הצופים. החברה תמשיך לקיים מפגשים מן הסוג בימים הקרובים.

רכב הוט. צילום יח״צ
רכב הוט. צילום יח״צ

סלקום – שת״פ עם מד״א

סלקום TV משתפת פעולה עם מד"א ומאפשרת ללקוחותיה לסייע גם דרך הבית, ולהעביר תרומות עבור ערכות חירום לצוותי מד"א באמצעות מסך הטלוויזיה ובלחיצת כפתור. בנוסף, תקדם סלקום TV מידע על פריסת נקודות איסוף תרומות דם של מד"א המתעדכנת מעת לעת באמצעות קוד QR המופיע על המסך.

תרומות עבור ערכות חירום לצוותי מד"א

תרומות דם

כמו כן, על מנת לאפשר לכלל לקוחותיה השוהים כעת בחו"ל לשמור על קשר עם קרוביהם בארץ, תעניק סלקום ללקוחות שרכשו חבילה בטרם טיסתם, תוספת של 2 ג'גה גלישה, 30 דקות שיחה ליעדים מקומיים ולישראל ו-30 מסרונים למספרים ישראלים – ללא עלות.

לכלל הלקוחות שטסו ללא חבילה, תעניק סלקום 30 דקות שיחה ליעדים מקומיים ולישראל – ללא עלות. החבילות תקפות ל-30 יום. העדכון מתבצע אוטומטית ואין צורך לפנות לשירות הלקוחות.

סלקום TV מגן דוד אדום
סלקום TV מגן דוד אדום

פלאפון – תרומה של טלפונים

חברת פלאפון תרמה אלפי מטענים ניידים לחיילי צה"ל, לכוחות הביטחון ולתושבי עוטף עזה. המטענים ישמשו את התושבים והכוחות באזורים ובשטחים בהם קיימים קשים באספקת החשמל. בנוסף תרמה פלאפון מאות טלפונים סלולריים ומאות סימים ללוחמים הזקוקים לכך.

עוד הודיעה פלאפון כי היא תאסוף מהציבור תרומת מטענים ומטענים ניידים לטלפונים סלולריים עבור חיילי צה"ל. איסוף המטענים ייעשה בנקודות פלאפון בכל רחבי הארץ.

עם תחילת הלחימה הודיעה החברה כי לאור המצב הביטחוני תעניק לכלל לקוחותיה תוספת גלישה של 50 גיגה. החבילה ניתנה אוטומטית לכלל לקוחות פלאפון.

פלאפון - חיילים. צילום יח״צ
פלאפון – חיילים. צילום יח״צ

בזק בינלאומי Tech – תרומת רצועות נשק

חברת בזק בינלאומי TECH התגייסה למען תושבי הדרום וחיילי צה"ל עם מספר יוזמות: החברה מסייעת ל-300 משפחות המפונים מעוטף עזה ושוהים באולפנת רעות בפתח תקווה, ותדאג להן לארוחות חמות.

בנוסף, החברה תרמה ארגזי מצרכים הכוללים בשר, מוצרים יבשים ושתייה לעמותת "המטבח של נטלי", שמבשלת אוכל חם לפצועים ולמשפחות מפונים בפתח תקווה. החברה גם תרמה ארגזי מזון ומוצרי היגיינה למשפחות הנפגעים, חיילי צה"ל ותושבי עוטף עזה. 

בנוסף, רכשה 200 רצועות לנשקים ליחידת רוכב שמיים, יחידה מובחרת בצה"ל המשתייכת לחיל התותחנים  ומסייעת באיסוף  ואספקת מודיעין לכוחות היבשה.

בזק – טכנאי החברה עובדים בעוטף עזה

חברת בזק מעדכנת כי טכנאי החברה פועלים מאז אתמול בעוטף עזה וביישובי הדרום המאוימים, לעיתים תוך סיכון חיים, כדי לתקן תשתיות אינטרנט וטלפוניה שנפגעו במהלך הלחימה ולהחזיר את השירותים לסדרם מהר ככל הניתן.

תיקון התשתיות מתבצע באופן מתואם עם כוחות הבטחון והטכנאים מגיעים לכל מקום שכוחות הבטחון אישרו להם להיכנס אליו. בשלב זה, למרבה הצער, הצוותים אינם מורשים להכנס לחלק מיישובי עוטף עזה. בזק מחזקת את ידי התושבים והיא תשלח את הצוותים לישובים, ברגע שתותר הכניסה.

למעלה מ-250 מעובדי החברה גויסו למילואים ושאר עובדי החברה עובדים בקצב מוגבר כדי לשמור על רצף פעילות סדיר. בזק ערוכה ומתורגלת לפעול במצבי חירום והיא נמצאת בקשר רציף עם גורמי הביטחון לקבלת עדכונים לגבי המשך הפעילות בחירום.

עובדי בזק. צילום יח״צ
עובדי בזק. צילום יח״צ

המילטון – תרומת ציוד

קבוצת המילטון (היבואנית הרשמית של שיאומי) נרתמה למען הלוחמים בגדוד חי״ר, לוחמים 7020, חטיבה 5 ותרמה מאות מטענים ניידים, קומקומים חשמליים ותאורות חירום של שיאומי.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

תגובה אחת

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא