לוח שידורים

חברת yes תשדר תוכן מ-Paramount Plus ו-Peacock

חברת yes הודיעה על שת״פ אסטרטגי שיאפשר לה להביא סדרות חדשות משירותי הסטרימינג: Paramount Plus ו-Peacock

בחברת yes הודיעו היום (שני) על שיתוף פעולה אסטרטגי עם החברות ״פרמאונט״ ו״יוניברסל״ אשר יאפשר להביא לארץ סדרות דגל חדשת משירותי הסטרימינג Paramount Plus ו-Peacock.

במסגרת העסקה תשודר ב-yes הקומדיה החדש של Peacock – ״טד״. מדובר בפריקוול לשני סרטי הקומדיה בעלי אותו שם. יוצר ״איש משפחה״ סת' מקפרלן, מפיק, כתב ויצר את הסדרה, ושב לספק את קולו של דוב הצעצוע השובב שקם לחיים.

בנוסף יעלו במהלך השנה:  "המקעקע מאושוויץ" עם הארווי קייטל בתפקיד הראשי, "תפוחים לעולם לא נופלים", "בלגרביה הדור הבא" מבית היוצר של "אחוזת דאונטון" ו"ביה"ח סנט דניס".

משירות  פראמונט פלוס תעלה בהמשך השנה "שלוש נשים" בכיכובן של בטי גילפין (גב' דיוויס) וכוכבת "שקרים קטנים גדולים" שיילין וודלי.

החודש כבר עלו ב-yes הגרסה המחודשת ל"פרייז'ר" עם קלסי גרמר ו"הלביאות: מבצעים מיוחדים", בכיכובן של זואי סלאדנה וניקול קידמן, יחד עם "מחילת הארנב" בכיכובו של קיפר סאת'רלנד ו"שותפים למסע" עם מאט בומר.

"מדובר על שיתוף פעולה אסטרטגי עם ענקיות התוכן הבינלאומיות, המאפשר לנו להרחיב באופן משמעותי את היצע התכנים שלנו", אמרה קרן גלייכר, סמנכ"לית התוכן של yes. "אנחנו פועלים כל העת כדי להביא גם משירותי הסטרימינג הבינלאומיים את הסדרות הטובות, המדוברות והמעוטרות ביותר ללקוחות yes ו-STING Plus״.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

4 תגובות

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא