חדשות ספורט

דקטלון מציגה: אוהל ללא אדים, משקפיי צלילה לשיחות ותיק שהופך למזוודה

חברת ציוד הספורט דקטלון הציגה מספר מוצרים חדשים, בינהם ערכת תקשורת למסכת צלילה, תיק גב שהופך למזוודה ואוהל ללא אדים

חברת ציוד הספורט הצרפתית, דקטלון,  מציגה מדי שנה פיתוחים חדשים למוצרים שלה במסגרת אירוע ״פרסי החדשנות״. מדובר בשיפורים למוצרים מוכרים, כמו חליפת צלילה, מסכת צלילה ואפילו אוהל. החיסרון, המוצרים האלו עדיין לא נמכרים, אבל נקווה שנראה אותם בעתיד הקרוב בסניפי הרשת בארץ.

ערכת התקשורת SUBEA Kitcom מאפשרת לשני צוללנים לתקשר בינהם באמצעות טכנולוגיית בלוטות׳. הערכה הפועלת עד למרחק של 70 מטר מתחברת לכל מסכות Easybreath למבוגרים. הסוללה שלה מציעה זמן עבודה של 10 שעות.

חליפת הצלילה Yulex 100 עשויה מ-100% גומי טבעי במקום ניאופרן, כך שהחומר ממנה היא עשויה לא פוגע באיכות הסביבה. חליפות צלילה עשויות בדרך כלל מגומי סינתטי בשם ניאופרן העשוי מאבן גיר או שמן, המעבר לחליפת צלילה משרף גומי מאפשר ליצור אותה ולא לפגוע בסביבה ועדיין ליהנות מחליפה צלילה נוחה.

ה-SpaceSaver Suitcase הוא תיק נסיעות שהופך למזוודה קלה לאחסון שתופסת פחות מקום בארון. התיק כולל נפח אחסון של 85 ליטר. מדובר במנגנון של 4 חלקים, הפועל באמצעות לחיצה בודדת בתוך התיק. בתצורת מזוודה מקבלים גוף קשיח, כאשר הגלגלים הקיימים גם במצב תיק נשארים לנשיאה קלה יותר.

האוהל ללא אדים פועל באמצעות טכנולוגיה המפחיתה את הופעת האדים בתוכו, היא מקלה על השינה וגם מאפשרת לארוז אותו יותר בקלות, מבלי שצריך לייבש אותו. מדובר בטכנולוגיה המשלבת שכבה עדינה של אלומיניום בתוך הבד, אשר שוברת באמצעות קרינה, את המחסום התרמי הגורם לאותה לחות לא נעימה.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא