חדשות

איפה תמצאו את ה- Galaxy S24 במחיר הזול ביותר?

סמסונג החלה במכירה המוקדמת לסדרת ה-Galaxy S24. אם אתם מתכננים לרכוש את אחד המכשירים החדשים, כנסו לקרוא כאן אילו הטבות תקבלו ואיפה תוכלו לרכוש אותם במחיר הזול ביותר

סמסונג החלה בהזמנה מוקדמת לרכישת דגמי ה-Galaxy S24. הרשתות כבר החלו לפרסם את המחירים שלהן וגם את ההטבות שהן יספקו לרוכשים המקדימים. האספקה לרוכשים הראשונים תחל ב-31 בינואר.

סמסונג Galaxy S24 Ultra. צילום צחי הופמן
סמסונג Galaxy S24 Ultra. צילום צחי הופמן

ערכת ההטבות לרוכשים במכירה המוקדמת היא זהה ברוב המקומות שמוכרים את הסמארטפונים ביבוא רשמי, אם לא בכולן. המזמינים במכירה המוקדמת יקבלו הכפלת נפח האחסון במתנה, כך שמי שירכוש מכשיר עם 256 גיגה יקבל 512 גיגה. בנוסף, מקבלים כיסוי סיליקון ו- 15% הנחה על ה-Galaxy Watch 6.

דינמיקה, סלקום, פלאפון ופרטנר מציעות טרייד אין על מכשירים. בפלאפון גם מציעים 5 שנות אחריות.

בפרטנר מציעים לרוכשים הראשונים, מעבר להטבות הרגילות של שדרוג נפח וכיסוי למכשיר, גם הנחה על אוזניות ה-Galaxy Buds 2 Pro בעלות של 200 שקל במקום 900 שקל ועל אוזניות Galaxy Buds FE ב-100 שקל במקום 400 שקל. עוד מציעה פרטנר הנחה של 20% על ה-Galaxy Watch 6 וחצובה ניידת Fitgrip של סמסונג במתנה. לקוחות פרטנר גם יוכלו לרכוש ערכה הכוללת ראש מטען 25 וואט, אוזניות Galaxy Buds FE, כיסוי שקוף ומגן זכוכית למסך בעלות 400 שקל.

ברשת מחסני חשמל מציעים ללקוחות הרוכשים דרכם להתנסות במכשיר במשך 90 יום ובמידה ולא יהיו מרוצים יוכלו לקבל את כספם בחזרה. הטבה נוספת היא ביטוח מחיר שיבטיח ללקוחות כי קיבלו את ההצעה הזולה ביותר בשוק בשבועיים הראשונים מרכישת הסמארטפון.

סמסונג Galaxy S24 - מחירים
סמסונג Galaxy S24 – מחירים

סמסונג Galaxy S24 – מחירים כמעט זהים

מבחינת המחירים, ה-Galaxy S24 בגרסה בסיסית עולה 3,199 שקל בכל המקומות שנבדקו, פרט לחנות הרשמית של סמסונג, שם הוא נמכר ב-100 שקל יותר. בדגם הפלוס היו קצת יותר שינויים במחיר, כאשר הוא נמכר במחיר הנמוך ביותר כרגע בפרטנר – 3,899 שקל. דגם האולטרה נמכר במחיר הנמוך ביותר גם בפרטנר – 4,999 שקל.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

10 תגובות

    1. הכי זול יוצא בקבוצת רכישה של דינמיקה. אולטרה 512gb-4699₪

    2. פרייארים לא מתים, הם פשוט הולכים לקנות פלאפון מעל 4000 שקל…

  1. הרבה אופציות ולא תומך עברית לא מתאים להרבה אנשים שלא מבינים שפות נוספות

  2. טלפונים במחירים כאלה הכי זול לקנות באילת.
    אני קניתי באילת את הS-23 אולטרה בכמעט אלף ש"ח פחות ממה שהוא עולה במרכז.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא