חדשות

פלאפון הכריזה על הרשת 5G MAX עם מהירות גלישה גבוהה יותר

פלאפון הכריזה על רשת ה-5G MAX המהירה שלה, המציעה תיעדוף ברשת בהופעות בפארק וחבילות גלישה חדשות במחירים יקרים יותר

פלאפון הכריזה היום על רשת 5G MAX, מדובר ברשת דור 5 עצמאית שהקימה יחד עם חברת אריקסון בהשקעה של 50 מיליון שקל. הרשת החדשה תציע קצבי תעבורה גבוהים, שיהוי נמוך, תיעדוף רשת בעת עומס ובאירועים רבי משתתפים. פלאפון הדגימה היום (רביעי) במעבדת החברה בפתח תקווה מהירות גלישה של כ-6 גיגה, אבל אל תצפו אתם לקבל מהירות כזאת, כי מדובר במהירות בתנאי מעבדה.

ליבת רשת דור 5 העצמאית של פלאפון מאפשרת ניצול מקסימלי של תכונות דור 5 למגזר הפרטי ולמגזר העסקי: פרסונליזציה ויכולת תיעדוף לפי צרכי הלקוחות הכוללות: מהירות גבוהה יותר בהעלאת ובהורדת קבצים, שיהוי נמוך יותר, אבטחת מידע והצפנה גבוהה וכן אמינות ורמת שרידות גבוהה של הרשת. בנוסף, תאפשר הרשת החדשה הגדלה מאסיבית של מספר החיבורים של התקני IoT, חיסכון בצריכת הסוללה וכן אבטחת סייבר משופרת.

חבילות פלאפון 5G MAX
חבילות פלאפון 5G MAX

פלאפון 5G MAX – חבילות יקרות יותר

לקוחות פלאפון כבר יכולים להירשם לחבילות החדשות של 5G MAX, אבל הרשת תהיה זמינה רק בשבועות הקרובים. החבילות החדשות יקרות יותר מחבילות הסלולר שאנחנו רגילים לשלם עליהן היום. החבילה הזולה ביותר נקראת Live והיא כוללת 2,000 גיגה, מציעה תיעדוף באירועי ספורט והופעות בעלות של 65 שקל, לאחר מכן חבילת גיימינג בעלות של 69 שקל עם 2,000 גיגה ושיהוי נמוך לטובת משחקים, החבילה היקרה ביותר היא VIP Global בעלות של 129 שקל עם 3,000 גיגה ועוד 10 גלישה בכל חודש בחו״ל. החבילה הזאת כולל תיעדוף ברשת ושיהוי נמוך.

גם המתחרים בדרך

סלקום הכריזה בתחילת השנה שהיא תבצע בחודשים הקרובים שדרוג של ליבת הרשת שלה והעברתה לטכנולוגיית 5G SA, בדומה לחברת פרטנר שמקימה רשת מבוססת ליבה עצמאית – 5G Standalone.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא