חדשות קורקינטים

בירד משיקה את הדור הבא לקורקינטים שלה – בירד 2

חברת הקורקינטים השיתופיים בירד הודיעה היום על השקת בירד 2 בארה"ב ועל בירד 1 בישראל

חברת הקורקינטים השיתופיים בירד (Bird) הודיעה על השקת הקורקינט בירד 2. מדובר בדור השני לקורקינט המגיע מתוצרת החברה. דגם 2 זכה לשדרוג בסוללה, אשר אמורה להיות בטוחה יותר לשימוש וגם להציע קיבולת סוללה גדולה ב-50% מהדור הראשון (הכוונה לבירד 1 ולא לדגם של שיאומי שהחברה משתמשת בו כרגע בארץ). מדובר בסוללה המתואמת לעבודה בתנאי מזג אוויר שונים.

Bird2-2

השדרוג החשוב ביותר מבחינת בירד עצמה, הם חיישני ADS הקיימים היום גם ברכבים. החיישנים יספקו לבירד מידע על פגיעה בקורקינטים שלה, כך שטכנאי החברה יוכלו להגיע בצורה מהירה יותר לקורקינטים ולהסיר אותם מהכבישים עד לתיקון. בירד גם שיפרה את מגנון הברגים, אשר לא חושף אותם יותר החוצה, כך שקשה יותר לגרום לנזק לקורקינטים או להיפגע מהברגים עצמם. הצמיגים גם זכו לשדרוג והם אמורים להיות עמידים לפנצ'רים.

עוד התייחסות של בירד בדגם 2 הוא ליציבות של הקורקינטים בזמן שהם חונים על המדרכה. הרגלית של הבירד 2 אמורה להיות יציבה יותר ולאפשר לקורקינט לעמוד ולא יפול, כך שעוברי אורח לא יתקלו בו.

בירד גם רוצה למנוע מצב של פריצה למיחשוב של הקורקינטים. בבירד ציינו שהם שדרגו את מערכת ההפעלה, כך שהרכבים שלה יהיו מוגנים יותר מפני תקיפות. בירד 2 יהיה זמין החל מהשבוע הבא בארה"ב.

סקירה: LIVALL BH51M – קסדה חכמה לרוכבים על אופניים וקורקינטיים חשמליים

סקירה – Mi Electric Scooter – הקורקינט של שיאומי

בירד 1 מגיע לישראל

בעוד שבארה"ב הושק בירד 2, לארץ מגיע בירד 1. דגם 1 יחליף את הקורקינטים מבית שיאומי הפזורים היום בתל אביב והוא יציע חיי סוללה כפולים מאלו של הדגם הנוכחי ועמידות טובה יותר לתנאי מזג האוויר. כמו כן, מסגרת האלומיניום מחוזקת עכשיו מפלדה, מה שאמור לעזור לבירד להגדיל את אורך החיים של הקורקינטים שלה. עוד שיפורים כוללים מערכת בלמים משודרגת, אשר ללא כוללת כבלים חשופים וגם פנס טוב יותר. הצמיגים שודרגו לעומת הדגמים של שיאומי והם חצי מוצקים ואמורים לספק נסיעה חלקה יותר.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

להצטרפות לעמוד האינסטגרם

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא