חדשות

אפל מציגה שלושה דגמי אייפון 11 ושעון חדש

אפל הציגה הערב את האייפון 11, אייפון 11 פרו ואייפון 11 פרו מקס. בנוסף, יש גם שעון חדש - אפל וואץ' סדרה 5. האייפונים החדשים כוללים 3 עדשות עם מצב צילום חדש חד במיוחד וצילום וידיאו בהילוך איטי ממצלמת הסלפי

אפל קיימה הערב את אירוע ההשקה השנתי שלה לאייפונים החדשים באולם סטיב ג'ובס בקופרטינו. החברה הציגה שלושה אייפונים חדשים, כאשר המעניינים יותר הם דגמי הפרו: אייפון 11 פרו מקס ואייפון 11 פרו. מדובר בדגמים הראשונים שאפל הוסיפה לשם שלהם את המילה פרו, כי לדבריה היא מכוונת אותם גם לקהל המקצועי.

apple-6

דגמי הפרו מגיעים בגדלי מסך שונים של 5.8 אינץ' עם רזולוציה של 2436 על 1125 פיקסלים ומסך 6.5 אינץ' ברזולוציה של 2688 על 1242 פיקסלים. המסכים מגיעים עם טכנולוגיה חדשה של אפל – Super Retina XDR, זאת כוללת שיפורים בתאורה האחורית. כאשר נמצאים בשמש, התאורה מוגברת לרמה של 800 nits והיא מגיעה עד ל- 1200 nits, כאשר צופים בתוכן עם Extreme Dynamic Range.

דגמי הפרו מגיעים עם השבב A13 Bionic, אשר משפר את יכולות למידת המכונה ומציע מהירות טובה יותר בביצועים בתחום. ה-A13 גם מספק צריכת חשמל נמוכה יותר. הסוללה בדגם הפרו מציגה שיפורים, כך שהיא מספקת 4 שעות עבודה נוספות ודגם המקס יוסיף עוד 5 שעות. אפל מצרפת את המטען המהיר בערכה, דבר שלא עשתה עד היום.

Apple_iPhone-11-Pro_Colors_091019

המצלמה מגיעה עם 3 חיישני 12 מגה פיקסל: חיישן ראשי רחב, חיישן טלפוטו לביצוע זום וחיישן עם זווית רחבה של 120 מעלות. ניתן לבצע צילום שיספק בו זמנית תמונה משלושת העדשות. המצלמה מציגה מצב חדש – Deep Fusion המשתמש ביכולות הלמידת המכונה של המעבד החדש. המצב הזה מצלם 9 תמונות, היוצרות תמונה אחת סופר חדה עם רמת פירוט מרשימה המגיעה לפרטים הקטנים מאוד. מצב צילום הלילה החדש מופעל באופן אוטומטי ולפי ההדגמה, הוא מציג שיפורים משמעותיים.

מלבד צילומי סטילס מקצועיים, אפל גם שיפרה את יכולת הווידיאו. זאת מציעה צילום ברזולוציית 4K עם 60 פריימים לשנייה. גם כאן אפל מבטיחה רמת פירוט טובה יותר בקליפים עם תנועה חלקה יותר ומייצב תמונה משופר. כמו כן, חובבי הווידיאו יוכלו לערוך את הסרטונים שלהם ישירות באייפון עם התכונה חדשה. עוד יכולת נחמדה בתחום הווידיאו נמצאת במצלמה הקדמית, היא מציעה צילום וידיאו בהילוך איטי, המסוגל להוציא תוצאות משעשעות.

אפל שיפרה את העמידות של הדגמים החדשים מפני מים, כך שהם עמידים לצלילה עד לעומק של 4 מטר למשך חצי שעה. בנוסף, אפל אומרת שהאייפון שלה גם ישרוד נוזלים כמו קפה, תה וסודה. אם במקרה הם נשפכו לכם על הסמארטפון במסעדה.

שני הדגמים החדשים יחלו להימכר בארה"ב ב-20 לספטמבר, כאשר המכירה המוקדמת תחל בשישי הקרוב. מחירו של האייפון 11 פרו עומד על 1,000 דולר ודגם הפרו מקס על 1,100 דולר.

אייפון 11 – יש גם דגם יותר זול

apple-3

האייפון 11 הוא הדגם הבסיסי בחבורה. הוא כולל מסך 6.1 אינץ', מצלמה אחורית עם שני חיישני 12 מגה פיקסל, הכוללת גם מצב צילום רחב וצילום לילה. צילום וידיאו ב-4K עם 60 פריימים לשנייה ומצב צילום בהילוך איטי. המצלמה הקדמית גם מציעה מצב צילום וידיאו בהילוך איטי. בנוסף, דגם ה-11 כולל את שבב ה-A13 Bionic. מחירו של האייפון 11 יעמוד על 700 דולר.

אפל וואץ' – סדרה 5

apple-2

מלבד אייפונים, אפל גם הציגה את הדגם החדש בסדרת השעונים החכמים שלה – סדרה 5. כאן אפשר למצוא יכולת שבוודאי תשמח משתמשים רבים – Always-On Retina Display. הדגם הזה כולל מסך הפועל כל הזמן, מרענן את עצמו כל הזמן ומערכת ניהול אנרגיה עבור צריכת חשמל זהה לדגמים קודמים. מה שאומר, 18 שעות עבודה. אפל התאימה את אפליקציות הספורט שלה עבור מצב התצוגה החדש, בו המסך עובד כל הזמן.

Apple_watch_series_5-new-case-material-made-of-titanium-091019

אפל וואץ' סדרה 5 עדין כולל אפשרות לבדיקת אק"ג ומדידת רמת הרעשים בסביבה הקרובה. אפל גם הוסיפה מצפן משודרג עבור מצב הניווט בשעון. השעון נוצר עכשיו מחומרי אלומניום ממוחזרים. יש גם שעון בגרסה של טיטניום מוברש וגם קרמית בצבע לבן. לחובבי הספורט יש גרסאות חדשות של נייקי עם רצועות תואמות

סקירה: האם אפל וואץ' עם חיבור סלולרי יגרום לכם להשאיר את האייפון בבית?

אפל וואץ' סדרה 5 יחל להימכר החל מה-20 לספטמבר ב-400 דולר לגרסת ה-GPS ו-500 דולר לגרסת הסלולר.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא