רמקולים

סקירה: Tellur Mithra – רמקול בלוטות' ב-130 שקל

לחברת Tellur יש רמקול בלוטות' בצורת עששית ב-130 שקל. האם הוא מצליח לספק חוויית סאונד טובה?

לפני מספר חודשים החלה חברת סיגנט למכור בישראל את מכשירי האודיו ואביזרי הסלולר של Tellur הרומנית. מדובר במוצרים המאופיינים במחירים יחסית נוחים. הרמקול האלחוטי של החברה – Mithra עולה 130 שקל והוא מגיע בעיצוב דמוי עששית.

רמקול Mithra של Tellur. צילום צחי הופמן
רמקול Mithra של Tellur. צילום צחי הופמן

עיצוב: ה-Mithra הוא רמקול קומפקטי השוקל 260 גרם והוא מגיע עם רצועת נשיאה בחלק העליון שלו. הרמקול הוא בעיצוב עששית, כאשר אחת הסיבות לכך היא התאורה הכחולה המשולבת בו, היוצרת תחושה נעימה, בזמן שמניחים אותו על השולחן או לחלופין תולים על עץ בפיקניק. מדובר ברמקול שיכול לשבת על השולחן או אצל הילדים בחדר, מבלי לתפוס מקום בולט מדי.

כפתורים: בעוד שהרמקול עצמו לא מרגיש זול, משום מה, Tellur שילבה כפתורים עשויים רצועת פלסטיק לא הכי איכותית, שבמהלך השימוש שלי, הן כמעט נקרעו. אין כאן יותר מדי אופציות לתפעול: כפתור הפעלה/כיבוי לרמקול עצמו ועוד אחד לתאורה.

רמקול Mithra של Tellur. צילום צחי הופמן

סאונד: הסאונד לא רע ביחס לגודלו של הרמקול ותג המחיר שלו. הווליום סביר, אבל לא מאוד חזק. לא מדובר בצליל הכי מפורט, עשיר שיש והוא גם מעט צורם. מצד שני, ביחס למחיר, מקבלים תמורה לא רעה.  

ניתן לחבר שני רמקולי Mithra על מנת לקבל חוויה סטריאופונית, אבל לא הייתה לי אפשרות לבצע בדיקה כזאת. בכל אופן, אם תחליטו לקנות שני רמקולים, תוכלו לפזר את המוזיקה על פני שטח יותר גדול, כאשר נמצאים עם חברים בפיקניק.

ניתן להשתמש ברמקול בתור ספיקרפון, כאשר תקן הבלוטות' המגיע כאן הוא יחסית מיושן – 4.2.

סוללה: הרמקול מסוגל לנגן כ-4 שעות, מה שמאכזב שמחבר הטעינה הוא מיושן – מיקרו USB.

מחיר: 130 שקל (יבואן רשמי סיגנט)

בשורה התחתונה, ה-Mithra הוא רמקול בסיסי, המיועד לקהל שלא מחפש לשלם יותר מדי. בסך הכל, הוא מפתיע לטובה בעיצוב שלו, בתאורה ובצליל.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

בדקתי את התושבת טעינה אלחוטית לרכב של Tellur

סקירה: אוזניות נטולות חוטים Go Air של JLab ב-190 שקל

סקירה: MPOW M5 – אוזניות נטולות חוטים ב-290 שקל

2 תגובות

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא