חדשות

אינטל השיקה את דור 11 למעבדים שלה וגם מותג ללפטופים

אינטל השיקה היום את טייגר לייק – מעבדי דור 11 וגם מותג חדש ללפטופים - Evo

אינטל השיקה היום (ד') את הדור ה-11 של המעבדים שלה, אשר קיבלו את השם טייגר לייק. מעבדי דור 11 יחליפו את מעבדי דור 10 אשר הושקו לפני כשנה עם השם קוד – אייסלייק.

לפטופ סמסונג עם מותג Evo. צילום יח"צ

באינטל אומרים שטייגר לייק הם המעבדים הטובים ביותר ללפטופים, כאשר הם יגיעו ל-150 דגמים של מחשבים ניידים מתוצרת: אייסר, אסוס, Dell, לנובו ו-HP. מעבדי הטייגר לייק, מבוססים על ארכיטקטורה חדשה Willow Cove ומיוצרים בטכנולוגיית 10nm SuperFin. המעבדים מסוגלים להגיע לתדרים גבוהים של עד 4.8 גיגה הרץ.

הדור ה-11 של המעבדים יכלול גם תמיכה ביכולות בינה מלאכותית, שתאפשר למשתמשים לערוך תמונות בצורה קלה יותר, לטשטש ולהעלים אובייקטים, למנוע רעשים מיותרים ולחפש מהר יותר במחשב.

אינטל גם השיקה את Evo – מותג חדש עבור לפטופים, הכולל: תגובתיות מהירה, התעוררות משינה בתוך פחות משניה וחיי סוללה מעל ל-9 שעות ברזולוציית Full HD.  עד סוף השנה צפויים לצאת לשוק יותר מ-20 לפטופים של Evo. בין החברות אייסר  (עם המותג Acer Swift 3 ו-5); אסוס (ZenBook Flip 13, Zenbook Flip S ו- ExpertBook B9), HP (Spectre x360), לנובו (יוגה Yoga 9i), וסמסונג גלקסי (Flex 5G). המחירים  צפויים להתחיל בכ-800 דולר.

לפטופים עם Evo יאפשרו למשתמשים 8 שעות או יותר עם צגי QHD , 7 שעות או יותר עם צגי 4K UHD  ובנוסף יציעו 4 שעות או יותר חיי סוללה אחרי טעינה של חצי שעה. כמו כן, הם יכללו טכנולוגיית Thunderbolt 4, Wi-Fi 6 (Gig +), ורכיבי אודיו עם סאונד גבוה.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

סקירה: אייסר Swift 5 – לפטופ שתרצו להחזיק בידיים שלכם

הלפטופים של וואווי הגיעו לישראל

סקירה: MateBook 13 – בדקתי את הלפטופ של וואווי

תגובה אחת

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא