כללי

סקירה: סנדיסק Dual Drive Luxe – כונן נייד ללפטופ ולסמארטפון

ה-Dual Drive Luxe הוא הדיסק און קיי הקומפקטי מבית סנדיסק, הוא מגיע בעיצוב מתכת וכולל חיבורי USB Type A ו-Type C

אין יותר מדי דברים מרגשים בכוננים ניידים או בשמם המוכר יותר – דיסק און קיי. הדגם האחרון של סנדיסק (מבית ווסטרן דיגיטל) – Dual Drive Luxe USB Type-C עושה כמה דברים נחמדים בתחום העיצוב והחיבוריות שלו. הכונן הזה מגיע בנפחים של 32 גיגה ועד 1 טרה.

סנדיסק Dual Drive Luxe. צילום צחי הופמן
סנדיסק Dual Drive Luxe. צילום צחי הופמן

קודם כל, מדובר בדיסק און קיי בעל שני חיבורים: USB Type A ו-Type-C, מה שאומר שאפשר לחבר אותו גם לסמארטפון וגם למחשב. מי שהמחשב שלו כבר כולל את כניסת ה-USB-C יכול לעבוד איתה. בצורה הזאת, קל מאוד להעביר קבצים בין המחשב והסמארטפון ולהיפך. מהירות העברת הקבצים מגיעה עד 150 מגה לשנייה.

מבחינת העיצוב, ה-Dual Drive Luxe קומפקטי ועשוי מתכת, הוא בנוי על ציר מסתובב להחלפה בין חיבור ה-Type A ל-Type C והוא כולל אפשרות לתלייה על מחזיק המפתחות.

סנדיסק Dual Drive Luxe. צילום יח"צ

ברגע שמחברים את הדיסק און קיי לחיבור ה-USB-C בסמארטפון אנדרואיד, ניתן להתקין ממנו את אפליקציית ה-Memory Zone של החברה. האפליקציה הזאת מציעה לפנות מקום מהסמארטפון באמצעות העברת תמונות, סרטונים ושירים אליה, להשתמש בה לגיבוי תכנים וגם אנשי קשר ואפילו להעברת התוכן הנמצא בשירותי הענן של גוגל, מיקרוסופט או דרופבוקס.

מחיר: 100 שקל ל-128 גיגה

בשורה התחתונה, ה-Dual Drive Luxe נותן פתרון העברה נייד ומהיר בין הסמארטפון או המחשב וניתן לאחסון אותו בקלות על מחזיק המפתחות.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

סקירה: סנדיסק Extreme Pro Portable SSD – כונן נייד מוקשח ומהיר

סוני משיקה טלוויזיות לפלייסטיישן 5 ודגם 8K

סקירה: סונטו 7 – שעון הספורט הופך גם לחכם

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא