רמקולים

סקירה: בלקין SoundForm Elite – רמקול חכם בשילוב טעינה אלחוטית

סאונד מוצלח מאוד, עוזרת קולית של גוגל, הזרמת מוזיקה דרך WiFi וטעינה אלחוטית. ה-SoundForm Elite הוא רמקול חכם מצוין של בלקין, אבל עם פשרה אחת

חברות אודיו רבות משלבות ברמקולים שלהן עוזרות קוליות, בין אם מדובר בגוגל אסיסטנט או אמזון אלכסה. ה-SoundForm Elite הוא מוצר שכזה, אבל הוא גם כולל פתרון לטעינה אלחוטית עבור הסמארטפון, כך שהשילוב הזה, אמור לקרוץ לצרכנים המחפשים מוצר "הכל באחד".

בלקין SoundForm Elite. צילום צחי הופמן

עיצוב והתקנה: ה-SoundForm Elite מזכיר מעט מראה של אגרטל, במובן החיובי. הוא מגיע בצבע לבן עם ציפוי בצבע בד אפור. זה מראה שעוזר לו להיטמע בחדר בו ממקמים אותו. במקרה שלי, הוא מונח על מזנון בצבע לבן, כך שבקושי הרגשתי בו. החלק העליון של המוצר מוקדש לתחנת העגינה, מה שמאפשר להניח את הסמארטפון בקלות ועדיין לראות מי מתקשר מהמסך. ה-SoundForm Elite גם משלב כפתורים פיזיים לשליטה בווליום, ניגון/עצירה, השתקת המיקרופון ותפעול הבלוטות'.

ההתקנה עצמה וחיבור ה-SoundForm Elite לרשת הביתית מתבצעת בצורה פשוטה דרך אפליקציית גוגל Home, אשר גם מאפשרת להגדיר באיזה מיקום בבית נמצא הרמקול, כך שהשליטה בו תהיה יותר קלה, במקרה שיש מספר מוצרי גוגל Home בדירה. למכשיר 2 מיקרופונים מובנים, המאפשרים לבצע את התפעול של האסיסטנט בצורה קלה, כאשר הרמקול יודע לזהות פנייה אליו, גם בהאזנה למוזיקה. אגב, המכשיר סבל מתופעה מוזרה, שבכל יום בחצות הוא אתחל את עצמו.

בלקין SoundForm Elite. צילום צחי הופמן

בלקין SoundForm Elite: טעינה אלחוטית לא מספיק מהירה

טעינה אלחוטית: שילוב של טעינה אלחוטית עבור סמארטפון יכול להוות אתגר עיצובי, כי המוזיקה עלולה להרעיד את המכשיר הנמצא בטעינה. בבלקין פתרו את זה עם טכנולוגיית Push-Push של חברת האודיו הצרפתית Devialet, המצליחה לבטל את הוויברציות של השמע תוך כדאי האזנה. האופציה הזאת עובדת נהדר, רק חבל שהטעינה האלחוטית לא ממש מהירה, רק 10 וואט. זה חסרון משמעותי, כי לבלקין יש כבר תקופה ארוכה מטענים של 15 וואט. כמו כן, תחנת העגינה מאפשרת לטעון רק סמארטפון ואי אפשר לטעון עליה נרתיקי נשיאה של אוזניות נטולות חוטים.

סאונד: ה-SoundForm Elite יודע לעבוד עם עוד רמקולים התומכים בגוגל אסיסטנט, כך שמתקבלת כאן יכולת מולטירום. לא חייבים לרכוש עוד רמקול של בלקין, כאשר אצלי בבית, יכולתי להאזין למוזיקה בחדרים אחרים בהן מיקמתי מוצרים כמו Nest Hub.

ל-SoundForm Elite תמיכה בבלוטות' 5.0 ו-WiFi, כך שאין בעיה להזרים אליו בקלות מוזיקה דרך ספוטיפיי/Deezer או כרומקאסט.

על האודיו של הרמקול הזה אחראית חברת Devialet והיא עושה פה עבודה נהדרת, לא ציפיתי לצליל חמים ועמוק כל כך מרמקול בודד. הצליל חזק, ממלא בקלות חדר גדול והוא ממש ממש טיפה מתעוות בפול ווליום. אני חושב שברמת הצליל, בלקין משחקת פה כבר ברמה של יצרניות אודיו פרימיום, למרות שהיא פחות מזוהה בעולם של סאונד, אלא יותר באביזרי סלולר.

מחיר: 1,590 שקל (יבואן רשמי ביקונקט)

בשורה התחתונה, ה-SoundForm Elite הוא רמקול עם צליל מוצלח הכולל גם עוזרת קולית, גם יכולות מולטירום וגם טעינה אלחוטית. חבל שבלקין לא שילבה טעינה אלחוטית עם הספק יותר חזק. חוץ מזה, חייבים גם להתייחס לתג המחיר היוקרתי של המוצר הזה, שמנסה ההתחרות ביצרניות אודיו פרימיום (אבל ללא טעינה אלחוטית מצד המתחרים).

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

סקירה: Sonos Arc – הסאונד בר שיהפוך את הסלון שלכם לקולנוע

סקירה: מערכת מולטירום של audio pro – לשמוע מוזיקה בכל הבית

סקירה: JBL LinkBar – סאונד בר עם אנדרואיד TV

3 תגובות

  1. עושה רושם ש"תקעו" מחיר לא כדי למכור אלא כדי למתג..
    לא רואה חובבי גאדגטים, עם כיסים עמוקים ככל שיהיו, קונים בלקין במחיר של 2 סונוסים. בשביל טעינה אלחוטית שלא רק אינה תואמת לדור המכשירים הבא, אלא אפילו לא הנוכחי?…

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא