חדשות

סמסונג הכריזה על סדרת הגלקסי S21 ויש כבר מחירים

בלי מטען באריזה, אבל עם שדרוגים בתחום הצילום, העיצוב, דור 5 ובפעם הראשונה גם תמיכה בעט, מכשיר הדגל של סמסונג – גלקסי S21 Ultra יגיע לישראל ב-4 לפברואר

מגפת הקורונה העבירה את אירועי ההשקה הנוצצים של סמסונג ממקומות שונים בעולם אל המרחב הווירטואלי. גם סדרת ה-S21 הוצגה היום באירוע אינטרנטי, כאשר היא כללה שלושה מכשירים: גלקסי S21, גלקסי S21 פלוס וגלקסי S21 Ultra. שלושת המכשירים יגיעו לישראל ב-4 לפברואר, כאשר המכירה המוקדמת תחל כבר היום.

סמסונג גלקסי S21. צילום צחי הופמן
סמסונג גלקסי S21. צילום צחי הופמן

סמסונג תספק ללקוחות אשר ירכשו את דגם האולטרה או הפלוס במכירה המוקדמת ערכה הכוללת מטען קיר (מה שמעלה את השאלה למה היא הוציאה אותו מהקופסה, אם היא נותנת אותו שוב ויש סיכוי שגם באריזה נפרדת), האוזניות גלקסי Buds Pro ו-Galaxy SmartTag (הרחבה על האוזניות והתגית החכמה כאן). בערכת ההזמנה המוקדמת של ה-S21 יגיע משטח טעינה אלחוטי ו-SmartTag.

סמסונג גלקסי S21. צילום יח"צ

המחירים

סמסונג כבר פרסמה את המחירים הרשמיים של הדגמים החדשים. מחירו של ה-S21 Ultra בגרסה הכוללת נפח אחסון של 256 גיגה וזיכרון עבודה 12 גיגה, בצבעים שחור או כסוף יעמוד על 4,700 שקל וגרסת 512 גיגה ב-5,200 שקל בצבע שחור. כדאי לשים לב שלכל הדגמים החדשים אין אופציית הרחבה באמצעות כרטיס זיכרון.

הגלקסי S21 Plus בגרסה הכוללת נפח אחסון של 256 גיגה עם 8 גיגה זיכרון עבודה בצבעים שחור, סגלגל או כסף ב-3,800 שקל.

הגלקסי S21 בגרסה הכוללת נפח אחסון 128 גיגה עם 8 גיגה זיכרון עבודה בצבעים סגול לילך, אפור, ורוד או לבן תימכר ב-3,000 שקל.

לצד פרסום המחירים הרשמיים, גם רשת דינמיקה פרסמה את המחירים שלה, אשר בדרך כלל נחשבים לזולים ביותר בשוק. כאן יעלה ה-S21 הרגיל בגרסת 128 גיגה – 2,800 שקל, דגם ה-S21 פלוס בגרסת 256 גיגה ב-3,600 שקל וה-S21 Ultra בגרסת 256 גיגה – 4,500 שקל.

סמסונג גלקסי S21 Ultra

שלושת דגמי הגלקסי S21 מגיעים עם העיצוב החדש, אשר מבליט את מערך החיישנים, דבר שלו סמסונג נתנה את השם Contour Cut. ה- S21 Ultra מצופה בגימור מט יוקרתי ועם זכוכית מיגון מסוג גורילה גלאס Victus של חברת קורנינג.

ה-S21 Ultra מגיע עם מסך בגודל 6.8 אינץ' בטכנולוגיית Dynamic AMOLED 2X. לראשונה בסמסונג ניתן יהיה להשתמש בקצב הריענון התמונה הגבוה 120 הרץ עם רזולוציית Quad HD Plus. קצב הריענון תמונה נע בין 10 ל-120 הרץ בכדי לייעל את האנרגיה של המכשיר לצד איכות התמונה. התאורה האחורית גבוהה כאן במיוחד ומגיעה ל-1500 nits. סמסונג מציינת שהמסך כולל טכנולוגיה המפחיתה את עייפות העיניים – Eye Comfort Shield.

יש גם עט מגע

ה-S21 Ultra מקבל את העט מגע מסדרת ה-Note. ה-S Pen Pro אותו סמסונג תציע כאביזר נפרד יגיע עם טכנולוגיה של Wacom. העט יציע את היכולות המוכרות בדגמי סמסונג: שרטוטים, כתיבת פתקים ושימוש בו כשלט רחוק לצילומי סלפי קבוצתיים. ניתן להשתמש עם ה-S21 Ultra בעט מסדרת ה-Note או הגלקסי Tab או לרכוש את העט החדש המגיע בעיצוב ארוך ועבה יותר עם פונקציות בלוטות'. צריך לזכור של- S21 Ultra אין חריץ לאחסון העט וצריך לרכוש עבורו כיסוי תואם, הכולל את האופציה הזאת.

ה-S21 Ultra כולל טכנולוגיית UWB – שידור בטווח תדרים אשר מאפשר את התקשורת עם התגיות החדשות של החברה. כמו כן, המכשיר כולל תמיכה בתקן ה-WiFi החדש – WiFi 6E. טכנולוגיית הבלוטות' במכשיר היא Dual Bluetooth המאפשרת לחבר מספר מכשירים ולווסת את צריכת ההספק באופן חסכוני להארכת חיי הסוללה. כמובן שהסמארטפון החדש גם כולל תמיכה ברשתות סלולר דור 5. הסוללה מגיעה בקיבולת 5000 מיליאמפר/שעה.

בתחום הצילום, ה-S21 Ultra כולל מערך צילום מרובע עם חיישן 108 מגה פיקסל פרו חדש, שבאמצעותו ניתן ללכוד תמונות HDR של 12 סיביות בצבעים עשירים. סמסונג שילבה כאן גם את יכולות הזום כפול 100 – Space Zoom, אשר נתמכים על ידי מערכת של שתי עדשות טלסקופיות, מה שאמור לשפר את הביצועים. המערכת מורכבת מעדשה אופטית אחת המגדילה פי 3 ואופטית נוספת המגדילה פי 10.

סמסונג גם שילבה חיישן לילה בהיר (Bright Night) עם מצב לילה משופר, המפחית רעשים וטכנולוגיית 12 מגה פיקסל Nona-binning המאפשרת ללכוד תמונות בחדרים עם תאורה חלשה או נוף בשעת לילה מאוחרת. כמו כן, גם צילום הווידיאו מאפשר לצלם ברזולוציית 4K בקצב של 60 פריימים לשנייה, בכל העדשות.

גלקסי S21 ו-S21 פלוס

סמסונג גלקסי S21 Plus. צילום צחי הופמן

הגלקסי S21 מגיע עם מסך 6.2 אינץ' ודגם הפלוס עם 6.7 אינץ', שניהם כוללים את מארז מצלמת ה-Contour Cut. לשני המכשירים מערך צילום של 3 חיישנים ואת תכונת ה-Space Zoom לזום דיגיטלי כפול 30. דגם ה-S21 מגיע עם סוללת 4000 מיליאמפר/שעה, בעוד דגם הפלוס עם סוללת 4800 מיליאמפר/שעה.

איפה המטען?

כאמור, סמסונג הוציאה את המטען מהאריזה, כי לדבריה יותר אנשים משתמשים במטענים הישנים שלהם והיא רוצה לדאוג לאיכות הסביבה. זה אולי היה נשמע שהיא באמת חושבת ככה, אם סמסונג לא הייתה צוחקת על אפל שהיא עשתה את זה ואז ישר מעתיקה ממנה. כמו כן, צריך לזכור שהסמארטפונים כל הזמן מציגים קצבי טעינה מהירים יותר, כך שמטען בן שנתיים או שלוש לא מאפשר ליהנות ממהירות טעינה מספיקה טובה מהמכשיר החדש. בנוסף, סמסונג מצרפת למזמינים הראשונים את המטען, מה שמוכיח שהיא עדיין חושבת שהוא חיוני. לזכותה של סמסונג אפשר להגיד, שבניגוד לאפל, היא משתמשת בחיבור USB-C, כך שללקוחותיה יהיה יותר קל להשתמש במטען הקודם שלהם.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

סקירה: גלקסי S20 FE 5G – הסמארטפון הזול ביותר בסדרת הדגל של סמסונג

סקירה: סמסונג Note 20 עולה 1,000 שקל פחות מהאולטרה; האם שווה לרכוש דווקא אותו?

סקירה: סמסונג Z Fold2 –כיף להסתובב עם סמארטפון שהופך לטאבלט

3 תגובות

  1. מכוערררר חסר הרבה חלקים ויקרררר למה סמסונג רוצים להיות אפל חברה של גנבים חברי מצפון

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא