לוח שידורים

התוכניות החדשות באפריל ב-yes וסטינג TV

yes וסטינג TV עדכנו מה יהיו התוכניות החדשות שיעלו בשירות שלהן במהלך חודש אפריל. בין התכנים: בני אור, הסודות של איסטאון ונשות הלעולם לא

yes וסטינג TV עדכנו מה יהיו התוכניות החדשות שיעלו בשירות שלהן במהלך חודש אפריל.

בני אור – דרמת פשע המבוססת על אירועים אמיתיים משנת 2000. סיפור התבגרות של נערים צעירים משכונת בני אור הקשוחה בבאר שבע, המחליטים להתחיל להרוויח כסף דרך מכירת סמים. הם פותחים את תחנת הסמים הראשונה בשכונה ומתחילים להצליח, דווקא כשהם מגלים את הקליינטים שהכי שונים מהם – הסטודנטים. תוך כדי תמרונים ומלחמות אינסופיות בכנופיות הרחוב הוותיקות שרוצות להשתלט עליהם, הם מנסים לשרוד. החל מה-25/04 ב 22:00 ב-yes VOD ,  ב- yes TV ACTION וב-STINGTV.

שונאים את סוזי – I Hate Suzie – סוזי פיקלס הייתה כוכבת ידועה, היום היא יותר כוכבת בדעיכה. כל חייה משתנים כאשר תמונות נועזות שלה נגנבות מהנייד ומופצות ברשת. בעזרתה של חברתה הטובה שהיא גם המנהלת האישית שלה, סוזי מנסה מצד אחד לנהל את המשבר ומהצד השני, לבנות מחדש את חייה שמתפרקים. החל מה- 04/04 ב- yes VOD.

שלג צח: עונה 4 – SnowFall – עונה רביעית לדרמת הפשע המדוברת מבית FX. הסדרה מתרחשת בלוס אנג'לס בשנות ה-80 ובמרכזה מגפת הקוקאין והקראק המתפשטת כאש בשדה קוצים וההשפעה המהותית והקיצונית שהייתה לה על התרבות. החל מה-25/04 בשעה 22:45 ב-yes VOD ,  ב- yes TV ACTION.

חיים ביחד – Life – הסדרה עוקבת אחר ארבעה דיירים בבית דירות משותף במנצ'סטר, אנגליה ומתארת תקופה בה הדיירים, עוברים כל אחד בנפרד אירוע מכונן הגורם להם לחשוב שוב על חייהם ולחשב מסלול מחדש. החל מה- 28/04 ב- yes VOD וב-12/05 ב-21:45 ב-TV DRAMA yes.

הסודות של איסטאון – Mare Of Easttown – קייט ווינסלט מגלמת את מייר שיהאן, בלשית מעיירה קטנה בפנסילבניה שמנסה להתמודד עם חייה האישיים המתפוררים, תוך כדי שהיא מנהלת חקירת רצח בעיירה. החקירה מובילה את מייר לגלות צד אפל בעיירה, בו טרגדיות מהעבר ממשיכות להשפיע על ההווה. החל מה- 19/04 ב- yes VOD וב-30/05 ב-21:00 ב-TV DRAMA yes וב-STINGTV.

נשות הלעולם לא – The Nevers – סדרת מד"ב ופנטזיה שמתרחשת באנגליה הויקטוריאנית על חבורת נשים ויקטוריאניות עם כוחות על טבעיים, אויבים אכזריים ומשימה העשויה לשנות את העולם לבלי היכר. החל מה- 12/04 ב- yes VOD  וב-STINGTV.

העיר על הגבעה: עונה 2 – City On A Hill – עונה שנייה לדרמת הפשע והמתח מבית Showtime. הסדרה מתרחשת בבוסטון בתחילת שנות ה-90, עידן בו הייתה העיר מלאה בפושעים שחוזקו על ידי סוכנויות אכיפת החוק המקומיות עד שכל זה נעצר בפתאומיות במה שקרוי "הנס של בוסטון". במרכזה של העונה השנייה פרויקט דיור פדרלי בבוסטון המאופיין באלימות וסמים. החל מה- 01/04 ב- yes VOD.

הונאה מובטחת: עונה 2 – Pros and Cons – עונה שניה לדרמת הפשע. נינה ואריק היו צעירים ומאוהבים, הם חיו חיים מלאי הרפתקאות כרמאים מדופלמים. יחד עם שותפתם לפשע ז'קלין, הם הצליחו לרמות כל אחד. אבל כשנינה נכנסה להריון הזוג עזב את חיי הפשע והם החלו לחיות חיים רגילים בפרברי קופנהאגן. נינה המשיכה הלאה מהעבר ההרפתקני ואריק לעומת זאת נשאר בעבר ומתקשה לתרום לפרנסת המשפחה. הכל משתנה כאשר ז'קלין חוזרת במפתיע לחייהם ומאיימת לחשוף את פשעיהם מן העבר ואת זהותם האמיתית, כך היא משכנעת אותם להשתתף בהונאת ענק אחרונה. החל מה- 28/04 ב- yes VOD.

גבר מי שנשאר אחרון: עונה 9 – Last Man Standing – מייק בקסטר (טים אלן, "שפץ ביתך") איש העולם הגדול, מנהל שיווק בכיר ברשת ציוד ספורט, מפעיל רדיו חובבים,  מתמרן זאת תוך כדי גידול שלוש בנות עם אשתו. כל פעם מחדש הוא ניצב בפני האתגרים הגדולים שהחיים מציבים בפניו. החל מה-10/4 ימי שבת בשעה 19:55 ב-yes VOD ,  ב- yes TV COMEDY וב-STINGTV.

שתי קרועות: עונה 2 – A Black Lady Sketch Show – עונה חדשה לסדרה מבית HBO שנעה בין סטנד אפ לבין פודקאסט, ומכוונת לדור המילניאלס. החל מה-24/04 ימי שבת בשעה 22:00 ב-yes VOD ,  ב- yes TV COMEDY וב-STINGTV.

התעשייה – Industry – דרמה מבית  HBO. הסדרה עוקבת אחר קבוצת מתמחים צעירים העושה את צעדיהם הראשונים בעולם הפיננסי והמאוד תחרותי בחברת השקעות אקסקלוסיבית בלונדון בזמן מפולת הבורסות בעולם בשנת 2008. כל אחד מהם צריך להוכיח למעסיקיו שהוא עובד ראוי שעתיד להניב לחברה רווחים רבים, וזה במקביל לניסיונם לנהל את חייהם האישיים. החל מה -11/04 ב-21:45 ב- yes TV DRAMA וב-STING TV.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

התוכניות והסרטים החדשים באפריל בנטפליקס

נטפליקס – הורדה אוטומטית לתוכניות מומלצות לסמארטפון

"ליגת הצדק: גרסת סניידר", איפה תוכלו לראות אותו בארץ וכמה זה יעלה לכם?

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא