חדשות

טריפל: מה מציעים לכם הארנקים הדיגיטליים של אפל ורמי לוי

הפעם בטריפל על חגיגת הארנקים הדיגיטליים מאפל פיי ועד רמי לוי, על היתרונות והחסרונות שבקניית מוצרים מייבוא מקביל ועל מברשות שיניים חשמליות חדשות שמבטיחות להלבין את השיניים שלנו בקלות

לאחרונה הושקו בישראל שני ארנקים דיגיטליים חדשים: אפל פיי ורמי לוי. על-פי הערכות הארנק של אפל הוא כבר הגדול ביותר בישראל מבחינת מספר משתמשים (מעל 150 אלף משתמשים), כאשר הוא מציע לבעלי האייפון לשלם עם הסמארטפון שלהם בנגיעה בקופות. הארנק של רמי לוי, פחות מרשים טכנולוגית, אבל הוא מציע קופונים מותאמים אישית אשר נטענים אוטומטית לארנק, כאשר בהמשך, ניתן יהיה לשלם איתו בעסקים אחרים של רמי לוי, כמו: רמי לוי תקשורת, קופיקס וגוד פארם.

בפרק החדש של הפודקאסט טריפל, נשוחח על הארנקים החדשים בהרחבה וגם מה היתרונות והחסרונות שבקניית מוצרים מייבוא מקביל ועל מברשות שיניים חשמליות חדשות שמבטיחות להלבין את השיניים שלנו בקלות.

פיליפס SoniCare. צילום יח"צ
פיליפס SoniCare. צילום יח"צ

לפרק החדש, תוכלו להאזין ממש כאן, בנגן המוטמע בידיעה, בספוטיפיי או באפליקציות הפודקאסטים של גוגל ואפל. את כל הפרקים הקודמים תוכלו למצוא גם כאן.

טריפל הוא פודקאסט העוסק בטכנולוגיה ובצרכנות. דפנה הראל כפיר, צחי הופמן וניב ליליאן הם שלושה עיתונאים ותיקים, כולם יוצאי כלי התקשורת הגדולים. עכשיו הם מנהלים אתרים עצמאיים ונפגשים פעם בשבוע לדבר על שלושה דברים בעולמות הצרכנות והטכנולוגיה, עם פרשנויות מעמיקות מניסיונם העשיר.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

ניסיתי את אפליקציית bit החדשה – איך זה לשלם עם הסמארטפון במכולת?

שופרסל בפיילוט לעגלה חכמה. הלכתי לעשות איתה קניות

לא רק אפל Pay: גרמין חוגגת 20 אלף משתמשים בשירות התשלומים שלה

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא