חדשות

בשר אלטרנטיבי: הסטארט אפ Redefine Meat השיק המבורגר מהצומח

סטארט אפ הפוד טק הישראלי Redefine Meat השיק השבוע את הבשר האלטרנטיבי שלו

סטארט אפ הפוד-טק הישראלי – Redefine Meat השיק השבוע את הבשר האלטרנטיבי שלו. ההשקה כוללת המבורגר במשקל 170 גרם, נקניקיות, "סיגרים", בשר טחון וגם קבב "טלה", אשר בחברה מציינים שהם הראשונים בעולם למכור בשר מהסוג הזה.

קבב טלה של רידיפיין מיט. צילום אפיק גבאי, סטיילינג נעה-קנריק
קבב טלה של רידיפיין מיט. צילום אפיק גבאי, סטיילינג נעה-קנריק

Redefine Meat הוקם בשנת 2018 על-ידי אשחר בן-שטרית ואדם להב, כאשר בחברה מספרים, שהוא נוצר במטרה לייצר בשר אלטרנטיבי עם מרקם, טעם ועסיסיות כמו בשר מהחי, אך בעזרת שימוש בטכנולוגיה וחומרי גלם צמחיים. הבשר עצמו מורכב בעיקר מסויה, אפונה ובין היתר גם רכיבים כמו סלק. מבחינת ערכים תזונתיים, מדובר במוצרים עם חלבון מלא, ללא שומן טראנס ומעט שומן רווי, כך שהוא בריא יותר מבשר אדום וגם אין בו חיידקים.

החברה משתפת פעולה עם מפיצת הבשר הישראלית בסט מייסטר וכן כבר פועלת להתרחבות גלובלית. "אנחנו עובדים על הפיכת Redefine Meat לחברת הבשר הגדולה בעולם", אומר בן-שטרית, מנכ"ל החברה. "המתחרים שלנו אינן חברות שמייצרות תחליפי בשר אלא חברות הבשר המסורתיות והוותיקות. אנחנו פועלים להחליף את הצורך בפרה, בקרוב כל נתח שהפרה מציעה נוכל להציע גם אנחנו".

נקניקיות של רידיפיין מיט. צילום אפיק גבאי, סטיילינג נעה-קנריק
נקניקיות של רידיפיין מיט. צילום אפיק גבאי, סטיילינג נעה-קנריק

בינתיים יצא לנו להתנסות במוצרי הבשר החדשים, כך שלפחות מהניסיון שלנו, הקבב דומה מאוד בטעם, במרקם ובתחושה לקבב מבשר אמיתי, כאשר ההמבורגר הוא טעים אבל עדיין לא מהווה תחליף למי שחובב המבורגרים. הסיבה לכך, שהוא הרגיש לנו מעט גומי עם טעם רך מדי. מצד שני, כנראה שאם מערבבים אותו עם רטבים וירקות, ההבדל יצטמצם.

בשלב זה, ניתן יהיה להשיג את מוצרי החברה במסעדות נבחרות, כמו הדסון, לילנבלום, סינטה בר החיפאית ועוד. בהמשך, המוצרים יגיעו גם למעדניות, קצביות ורשתות שיווק.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

מתכננים חופשה באילת? בזק פתחה חנות סמארטפונים וגאדג'טים ללא מע"מ

סלקום TV תציע משחקים אינטראקטיביים תוך כדי צפייה בשידורי האולימפיאדה

הרכב האוטונומי של מובילאיי החל לנסוע ברחובות ניו יורק

4 תגובות

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא