חדשות

ה-Beoplay EQ של באנג אנד אולפסן החלו להימכר בישראל

באנג אנד אולפסן השיקה בארץ את האוזניות נטולות החוטים החדשות שלה - Beoplay EQ המשלבות טכנולוגיית סינון רעשים אקטיבית ועיצוב פרימיום

חברת האודיו היוקרתית – באנג אנד אולפסן החלה במכירת האוזניות נטולות החוטים החדשות שלה – Beoplay EQ. זוהי הפעם הראשונה שהיא מוסיפה לאוזניות שלה מהקטגוריה הזאת טכנולוגיית סינון רעשים אקטיביים (ANC). המחיר שלהן עומד על 1,490 שקל, באמצעות היבואן הרשמי ביקונקט.

באנג אנד אולפסן - Beoplay EQ. צילום יח"צ
באנג אנד אולפסן – Beoplay EQ. צילום יח"צ

באנג אנד אולפסן מתמקדת בתחום העיצוב באוזניות שלה ובעיקר מהחומרים מהן הן מיוצרות. ה-Beoplay EQ מיוצרות לדבריה מחומרי פרימיום עמידים, הכוללים אלומיניום ומבנה עמיד בזיעה בתקן IP54. על-גבי האוזניות חרוט בלייזר לוגו החברה, כאשר הן עוצבו בצורה ארגונומית. בערכה ניתן למצוא 4 מתאמי סיליקון וגם מתאם עשוי קצף, המספק בידוד גבוה יותר של חברת Comply.

באנג אנד אולפסן - Beoplay EQ. צילום יח"צ
באנג אנד אולפסן – Beoplay EQ. צילום יח"צ

כאמור, הבשורה של באנג אנד אולפסן למשתמשים שלה היא התוספת ההכרחית של סינון רעשים אקטיבי, אשר החברה מבטיחה שבזכות המבנה האקוסטי של האוזניות, מקבלים שקט מוחלט. הדבר אפשרי בזכות 6 מיקרופונים, המיועדים גם לשיחות טלפון באיכות גבוהה. ה-Beoplay EQ מגיעות עם דרייברים של 6.8 מ"מ אלקטרו דינאמיים חדשים.

מלבד יכולת סינון הרעשים, יש כאן גם מצב שקיפות, המאפשר לשמוע את הסביבה החיצונית, כאשר רוצים להיות מודעים אליה. לאוזניות תמיכה בבלוטות' 5.2 ומקודדים מסוג SBC, AAC ו-aptX Adaptive.

ל-Beoplay EQ זמן עבודה של 6.5 שעות, כולל סינון רעשים אקטיבי פועל. יחד עם מארז הטעינה העשוי מאלומיניום, מקבלים סך הכל 20 שעות נגינה. טעינה חוטית של 20 דקות מספקת שעתיים של נגינה, כאשר למארז יש גם טכנולוגיית טעינה אלחוטית.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

חנות באנג אנד אולפסן נפתחה בתל אביב

סקירה: באנג אנד אולפסן HX – אוזניות פרימיום לחובבי העיצוב

סקירה: סוני WF-1000XM4 – עושות כמעט הכל נכון

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא