רובוטים שואבי אבק

סקירה: HW8 Pro – שוטף ריצפה אלחוטי של Jimmy

השוטף ריצפה האלחוטי HW8 Pro של Jimmy עדיין לא יפטור אתכם מהספונג'ה השבועית, אבל הוא כן ישמור על הבית שלכם נקי מריצפה דביקה ומלוכלכת

הרובוטים השואבים אבק והשואבי אבק האלחוטיים הפכו לפופולאריים ולחלק אינטגרלי משגרת הניקוי בבתים רבים, עכשיו הגיע תורם של השואבים שוטפים. הפעם לא מדובר בסחבה דקה ומעט מים היוצאים משואב האבק, אלא במוצר ייעודי לשטיפת הריצפה ולא לניגוב רטוב שלו. ה-HW8 Pro הוא המוצר ש-Jimmy רוצה שתנקו איתו את הלכלוך מהריצפה שלכם, כאשר היא משלב מספר טכנולוגיות, במטרה לעמוד בהבטחה הזאת.

Jimmy HW8 Pro. צילום צחי הופמן
Jimmy HW8 Pro. צילום צחי הופמן

ה-HW8 Pro מעוצב כמו הרבה שואבי אבק אלחוטיים, רק שבתחתית שלו תמצאו מברשת רולר המשמשת בתור הסחבה. בחלק הקדמי של המכשיר, מתחת למסך נמצא מיכל איסוף המים המלוכלכים ובחלק האחורי ממוקם מיכל המים הנקיים. הפתרון הזה בעצם מאפשר למוצר לנקות את הבית רק עם מים נקיים ולא לערבב אותם עם מלוכלכים, בניגוד לניקוי הבית עם ספונג'ה.

על מנת להתחיל בניקוי, יש צורך למלא את המיכל האחורי במים עד לקו המקסימום ולהוסיף את נוזל הניקוי היעודי של המוצר (פקק אחד בכל פעם). עלות נוזל ניקוי עומדת על 49 שקל לבקבוק אחד בנפח 500 מ"ל.

לאחר מילוי המים, עוברים לחלק העליון של ה-HW8 Pro, בו ממוקמים רק שני כפתורים: הפעלה ומעבר בין שתי עוצמות של הרולר (במטרה להסיר לכלוכים קצת יותר עקשניים מהריצפה). בחלק העליון גם קיים הדק, המאפשר את ריסוס המים במהלך הניקוי.

המסך הדיגיטלי של ה-HW8 Pro מספק מידע על אחוז הסוללה הנותר, בערך 35 דקות עבודה והוא גם מעדכן אם מיכל המים המלוכלכים מלא בזמן העבודה, כך שאתם צריכים לרוקן אותו. ישנה גם התראה שמיכל המים הנקיים התרוקן.

Jimmy HW8 Pro. צילום צחי הופמן
Jimmy HW8 Pro. צילום צחי הופמן
Jimmy HW8 Pro. צילום צחי הופמן
Jimmy HW8 Pro. צילום צחי הופמן

Jimmy HW8 Pro – פתרון ניקוי רטוב טוב, שאיבה פחות טובה

Jimmy מפרסמת את המוצר כשואב, אבל במקרה הזה, שאיבה של לכלוך כמו שיערות הייתה לא טובה וה-HW8 Pro בעיקר הדביק את השיער לריצפה. אני העדפתי להשתמש בשואב אבק אלחוטי ייעודי או ברובוט שאיבת אבק, לפני שעברתי לניקוי עם ה-HW8 Pro. אם הייתי צריך רק לנקות אזור ייעודי עם לכלוך, אז ויתרתי על השאיבה.

לעומת שאיבת האבק, שטיפת הריצפה התבצעה בצורה טובה, ה-HW8 Pro הבריק אותה והסיר כתמים לא קשים, הוא אפילו ניקה את הריצפה מבלי להשאיר סימנים רטובים אחריו. הביצוע הזה היה ממש טוב, אבל עדיין צריך להכיר את המגבלות של המוצר. לא מדובר בתחליף לספונג'ה השבועית. ה-HW8 Pro יודע לשמור על תחזוקת הבית ומאפשר אולי לדחות את השטיפה השבועית או לדאוג שהיא תהיה יותר קלה. מי שסובל מילדים שמלכלכים כל הזמן את הבית, ימצא את המכשיר הזה למוצלח.

מה שמפריע מעט בתפעול של ה-HW8 Pro הוא המשקל שלו – 5.43 ק"ג. לכן, ב-Jimmy מיקמו בחלק התחתון האחורי גלגלים, המאפשרים לגלגל אותו בבית בצורה קלה יותר, מבלי להרטיב את הריצפה מהרולר הרטוב.

Jimmy HW8 Pro – ניקוי עצמי

אחד הדברים המרגיזים במוצרים המבצעים שטיפה של הבית, הוא שהם דורשים התעסקות בניקוי שלהם. Jimmy ניסתה להקל על המשתמשים שלה, בכך שלאחר הניקוי, ניתן להניח את ה-HW8 Pro על תחנת העגינה שלו ולבצע ניקוי עצמי לרולר עם מים נקיים הנמצאים במיכל. זה מקל על הניקוי וגם מונע מהרולר להוציא ריחות לא נעימים. מצד שני, צריך תמיד לדאוג לרוקן את מיכל המים המלוכלכים וגם לשטוף אותו.

מחיר: 1,660 שקל (יבואן רשמי רונלייט)

בשורה התחתונה, ה-HW8 Pro הוא לא תחליף לספונג'ה, לצערי עדיין לא נפטרנו ממנה, אבל הוא כן מאפשר לשמור על הבית נקי יותר, עד שתחליטו לשטוף אותו בעצמכם.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

סקירה: דייסון V15 – למה צריך לייזר בשואב אבק?

סקירה: Oppo Reno 6 5G – מתמקד בעיצוב

סנסיבו השיקה את AirQ – מדבקה ההופכת את המזגן למסנן אוויר

תגובה אחת

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא