חדשות

תאורה אחורית חזקה – LG  משיקה את טלוויזיות ה-QNED

חברת LG השיקה בארץ את טלוויזיות ה-QNED שלה, הכוללות את טכנולוגיית ה-Mini LED המציעה תאורה אחורית חזקה

חברת LG השיקה את סדרת הטלוויזיות החדשה שלה – QNED Mini LED TV. מדובר בטלוויזיות בטכנולוגיית LCD המציעות תאורה אחורית חזקה. LG השיקה בארץ 2 דגמים: QNED 90/91 המגיעים עם רזולוציית 4K בגדלים 65 ו-75 אינץ', תחת תג מחיר של 7,300 שקל ו-13 אלף שקל (בהתאמה). הדגם הנוסף הוא QNED 99 התומך ברזולוציית 8K ובגדלים 75 ו-86 אינץ'. המחירים עומדים על 23 אלף שקל ו-30 אלף שקל.

LG QNED. צילום צחי הופמן
LG QNED. צילום צחי הופמן

ה-Mini LED היא לא טכנולוגיה שמחליפה את ה-OLED האיכותית מאוד. בחברת LG מסבירים שהטלוויזיות החדשות דוחסות יותר נקודות LED בתאורה האחורית בהשוואה לטלוויזיות אחרות בגודל זהה, כך הן מגבירות את הבהירות ואת האזורים הכהים בתמונה. לדוגמא, התאורה האחורית של דגם 8K בגודל 86 אינץ' מצויד בכ-30,000 נורות LED זעירות שנפרסו באופן שיוצר 2,500 אזורים כהים המספקים ניגודיות חדה יותר בשיעור של פי 10 לעומת מסכי LCD רגילים. צבע שחור עמוק יותר ומספר גדול יותר של נקודות באזורים כהים, יוצרים תחושת עומק משמעותית יותר שהופכת את התמונות לאמיתיות יותר.

כמו כן, בטלוויזיות החדשות מקבלים תצוגת צבעים עשירה ומדויקת יותר וגם ביטול עיוות הצבעים מזוויות צפייה שונות, כך שכל אחד בחדר יוכל לקבל תמונה מוצלחת.

"עם 30,000 נורות LED במסך ה-8K, צבעים עשירים ושילוב של טכנולוגיות מתקדמות, ליין ה-QNED מספק חווית צפייה בהירה וצבעונית הטובה ביותר בטלוויזיות ה-LCD", אומר גיא בן יהודה, סמנכ"ל השיווק של LG בישראל.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

סקירה: חזית הטכנולוגיה? בדקתי את הסמסונג QN900A

סקירה: OLED C1 – הטלוויזיה של LG מזהה פקודות קוליות בעברית

סוני השיקה את מסכי הגוגל TV בישראל

תגובה אחת

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא