כללי

סקירה: עדשות הראייה של שמיר מבטיחות לפתור בעיה שאולי מציקה לכם

שמיר אופטיקה שרק עשתה אקזיט, השיקה לאחרונה ציפוי חדש לעדשות ראייה – Glacier Expression אשר אמור להפחית את ההשתקפות של מסכי מחשב, לצד יכולת לראות בצורה חדה יותר

לפני מספר שבועות חברת שמיר אופטיקה ביצעה אקזיט של חצי מיליארד דולר, במקרה או שלא, קצת לפני זה, הציעה לי החברה לקבל לסקירה את העדשות אופטיות שלה עם הציפוי החדש –Glacier Expression. הציפוי הזה אמור לפתור בעיה, שאולי מציקה לחלק מהאנשים – השתקפות של מסך על העדשה שלהם, כך שהאדם המסתכל אליהם, בין אם בשיחת וידיאו או מולו, לא רואה טוב את העיניים של מרכיב המשקפיים.

האור המגיע אל העדשה ממסך המחשב, הסמארטפון, המצלמה או רינג התאורה, משתקף על פני העדשה ומונע מאיתנו לראות באופן ברור את עיני מרכיב המשקפיים. עדשות האקספרשן אמורות להראות את עיניי מרכיב המשקפיים באופן ברור, ללא השתקפויות אור על העדשות.

אני אתחיל דווקא מההבטחה הזאת של החברה, לפחות מהניסוי שלי מול משקפיי הראייה הקבועות שלי עם עדשות זייס, ההשתקפות נשארה באלו של שמיר והיא אפילו הייתה ברורה יותר ובצבע כחול. הניסוי התבצע מול מסך מחשב באותם תנאי תאורה, אבל האמת, זה ממש לא הפריע לי והתאהבתי בעדשות ובציפוי האקספרשן דווקא מסיבות אחרות, איכות הראייה שהתאפשרה לי בזכותן.

עדשות שמיר אקספרשן
עדשות שמיר אקספרשן
עדשות זייס
עדשות זייס

אני משתמש כבר המון שנים בעדשות של זייס, הן תמיד נראו לי חדות, אבל השחיקה בחדות הייתה רבה מדי, תוך מספר חודשים, גם ששמרתי עליהן היטב. אחרי שנה, הן פשוט לא מרגישות לי מספיק טובות וכבר התחלתי לחשוב על להחליף אותן. העדשות שקיבלתי עכשיו עם האקספרשן, היו הפעם הראשונה שאני זוכר או מודע אליה שהן מבית שמיר והן פשוט הפתיעו לטובה.

ציפוי האקספרשן מציע מלבד מניעת השתקפות האור, שלפחות אצלי לא ממש עבדה, תחושה נוחה יותר עם פחות הפרעות בשדה הראיה ומעבר אור מקסימלי והומוגני שעוזר להפחית את עייפות העיניים. כמו כן, הציפוי כוללת הגנת UV נוספת המונעת מקרני אור מזיקות לחזור לעיניים מהמשטח האחורי של העדשה וגם ראיית לילה משופרת.

דבר נוסף שאהבתי בציפוי הזה, שקל לנקות איתו את עדשות המשקפיים באמצעות מטלית ניקוי יעודית (כמו זאת שמקבלים אצל האופטומטריסט). בדרך כלל שומן מהידיים או אזור העיניים והאף נוגע בעדשות, מה שדורש מעט מאמץ בניקוי שלו. במקרה של האקספרשן, גם לאחר מספר שבועות של שימוש, קל מאוד לנקות את העדשות והן נראות חדשות.

מחיר הציפוי הוא בין 50 ל-150 שקל, לזה צריך להוסיף את מחיר העדשות והמסגרת.

בשורה התחתונה, אומנם ציפוי האקספרשן לא ממש עזר לי עם מניעת השתקפות של מסך המחשב, אבל העדשות יחד עם הציפוי הציעו חדות ראייה טובה מאוד.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

סקירה: The Freestyle – המקרן הנייד והמיוחד של סמסונג

סקירה: Lift – העכבר הנוח של לוג'יטק, קיבל גרסה במחיר נגיש יותר

ה-BONDI 8 של HOKA מגיעות מחומרים ממוחזרים וטכנולוגיית פולימר חדשה

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא