לוח שידורים

התוכניות והסרטים החדשים בנובמבר בדיסני+

דיסני+ עדכנה מה יהיו הסרטים והתוכניות החדשות שיעלו אצלה בשירות במהלך חודש נובמבר. בין התכנים: אתחול מחדש, חסר גבולות עם כריס המסוורת׳ ומורשת: סיפורה האמיתי של הלוס אנג׳לס לייקרס

שירות הסטרימינג דיסני+ פרסם אלו תכנים חדשים יעלו בו בחודש נובמבר.

הצילו את הנבחרת שלנו עם דיוויד בקהאם – Save Our Squad with David Beckham – דיוויד בקהאם חוזר הביתה. אחרי קריירה שלקחה אותו לפסגת הכדורגל העולמי, הוא חוזר כעת למקור של אותה קריירה במזרח לונדון, שם התחיל מסע הכדורגל שלו. בסדרה, בקהאם מצטרף לווסטוורד בויז, קבוצת בנים מתבגרים ממזרח לונדון שזקוקה נואשות לעזרה והכוונה. ווסטוורד לא ניצחה באף משחק מתחילת העונה, והיא נמצאת בסכנת ירידה מהליגה. דיוויד יצטרך להסתמך על כל שנות הניסיון שלו בכדורגל כדי שיהיה לו סיכוי להציל אותם מירידה. ב-9.11.

חסר גבולות עם כריס המסוורת׳ – Limitless with Chris Hemsworth – כריס המסוורת' יוצא למשימה כדי לגלות איך לחיות טוב יותר ואיך להאריך את תוחלת החיים. בעזרתם של מומחים מהשורה הראשונה, משפחה וחברים, הוא יוצא לסדרה של אתגרים כבירים כדי לדחוף את עצמו לגבולות חדשים וכדי לעצור את מחלות גיל הזקנה לפני שהן ישתלטו עליו. ב-16.11.

המטופל – The Patient – אלן שטראוס הוא מטפל שמוחזק בשבי על-ידי סאם, מטופל שחושף שהוא רוצח סדרתי. לסאם יש בקשה יוצאת דופן מאלן: לרסן את היצר הרצחני שלו. על מנת לשרוד, אלן צריך להרגיע את רוחו המעורערת של סאם ולמנוע ממנו לשוב להרוג, אך סאם מסרב להתייחס לנושאים קריטיים. במהלך השבי, אלן חושף לא רק את הדחף הכפייתי העמוק של סאם, אלא גם את כל העבודה שעליו לעשות כדי לרפא את הקרע שבמשפחה שלו. בעוד הזמן אוזל, אלן מנסה נואשות לעצור את סאם לפני שהוא עצמו יהפוך שותף לרציחות של המטופל, או גרוע מכך – למטרה. ב-30.11.

אתחול מחדש – Reboot – הולו מחייה מחדש סיטקום משפחתי משנות ה-2000 המוקדמות, אשר מכריח את צוות השחקנים הלא מתפקדים להתאחד. כעת הם חייבים להתמודד עם המשקעים שנשארו ללא פתרונות בעולם המשתנה במהירות של היום. ב-2.11.

מבוסס על שקרים – Tell Me Lies – הסדרה עוקבת אחרי מערכת יחסים סוערת אך ממכרת במהלך שמונה השנים שבהן היא מתפתחת. כשלוסי אולברייט (גרייס ואן פאטן) וסטיבן דימרקו (ג'קסון וייט) נפגשים בקולג', הם נמצאים באותו שלב שבו בחירות סתמיות לכאורה מובילות לתוצאות בלתי ניתנות לשינוי. למרות שמערכת היחסים שלהם מתחילה כמו כל רומן טיפוסי בקמפוס, הם נופלים עד מהרה לתוך תסבוכת ממכרת שתשנה לצמיתות לא רק את חייהם, אלא גם את חיי הסובבים אותם. ב-16.11.

מיקי: סיפורו של עכבר – Mickey: The Story of a Mouse – מיקי מאוס, ידוע כסמל של שמחה ותמימות ילדותית, הוא נוצר על ידי וולט דיסני בתקופה של שפל בקריירה המתפתחת שלו, והפך להיות סנסציה עולמית בן לילה כאשר כיכב בסרטון האנימציה הראשון שהציג סנכרון של קול ותמונה, "ספינת הקיטור וילי".  לאורך עשרות השנים שעברו מאז, התפתח מיקי לגרסאות שונות, המשקפות הן את הקריירה המרשימה של יוצרו, והן את השינויים החברתיים הדרמטיים באומה שהוא הפך להיות המייצג שלה.ב-18.11.

מורשת: סיפורה האמיתי של הלוס אנג׳לס לייקרס – Legacy The True Story of the LA Lakers – הסדרה מספרת את הצמיחה וההצלחה חסרת התקדים של אחת הקבוצות הדומיננטיות והאייקוניות ביותר בעולם הספורט המקצועי. הסדרה כוללת מפגשים בלעדיים עם בני משפחת באס, הבעלים, וכמו-כן ראיונות שחוקרים וחושפים את השחקנים, המאמנים ואנשי ההנהלה הבכירה מבפנים – המספרים את הסיפורים בתור אלה שחוו את הכול על בשרם. ב-23.11.

תראו אותם רצים – See How They Run – תוכניות לעיבוד קולנועי של הצגה מצליחה בלונדון של שנות ה-50, נעצרות בפתאומיות לאחר שאחד מהשחקנים נרצח. כאשר סטופארד, מפקח שעייף מן העולם (סם רוקוול) ושותפתו הנלהבת וחסרת הניסיון, השוטרת סטוקר (סירשה רונן), מתחילים לטפל בתיק, השניים מוצאים את עצמם בנבכיה של תעלומה מבלבלת בתיאטרון. ככל שהם חוקרים יותר את הרצח המסתורי, כך הם מבינים שהסיטואציה הולכת ומסתבכת. ב-16.11.

זוטורפוליס+ – Zootopia+ – זוטופיה+ חוזרת למטרופוליס היונקים זוטופיה, בסדרה המורכבת מפרקים קצרים אשר צוללים עמוק יותר אל תוך חייהם המסקרנים של כמה מהתושבים המוכרים, ביניהם פרו פרו, החדפית חובבת האופנה; המוקדן המשטרתי קלוהאוזר, הברדלס חובב המתוקים; ופלאש, העצלן החייכן שמלא בהפתעות. ב-9.11.

ג׳אקס סטיוארט: ספק סביר – Reasonable Doubt – ג'אקס סטיוארט נשפטת בגלל האתיקה המפוקפקת שלה, למרות שהיא סנגורית מבריקה ונועזת ביותר בלוס אנג'לס, שמתנגחת במערכת המשפט בכל הזדמנות שיש לה. ב-23.11.

סנטה במשרה חלקית – ההרפתקה ממשיכה – The Santa Clauses – אחרי ששימש בתפקיד סנטה קלאוס כמעט 30 שנים, סקוט ממשיך להיות עליז כמו פעם. אך עם הזמן הוא מתקשה להתמודד עם דרישות התפקיד ועם הדרישות של משפחתו וכשהוא מגלה שיש דרך לפרוש מעבודתו, הוא שוקל לנטוש את תפקיד סנטה קלאוס ולמצוא מחליף ראוי, כדי שהוא יוכל להתחיל להיות אב ובעל טוב יותר. ב-16.11.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא