לוח שידורים

התוכניות והסרטים החדשים בינואר בנטפליקס

נטפליקס עדכנה מה יהיו הסרטים והתוכניות החדשות שיעלו אצלה בשירות במהלך חודש ינואר. בין התכנים: ליפט, הונאת הקריפטו והרלן קובן: הטעות כולה שלך

נטפליקס עדכנה מה יהיו הסרטים והתוכניות החדשות שיעלו אצלה בשירות במהלך חודש ינואר. בין התכנים שיעלו יופיעו גם: אמבולנס, הדסון הוק והחבר השמן שלי.

גריסלדה – Griselda – סדרת מוגבלת בהשראת חייה של גריסלדה בלנקו, אשת עסקים קולומביאנית מתוחכמת ושאפתנית שהקימה את אחד מהקרטלים הרווחיים ביותר בהיסטוריה. ב-25.1.

האחים סאן – The Brothers Sun – חבר טריאדה מטאיפיי מגלה שמשפחתו על הכוונת של אויב מסתורי ונוסע ללוס אנג׳לס כדי להגן על אימו הדעתנית ואחיו הצעיר שאינו מודע לרקע המשפחתי. ב-4.1.

הרלן קובן: הטעות כולה שלך – Fool Me Once – מאיה, חיילת לשעבר, רואה את בעלה שנרצח זה מכבר בקטע וידיאו ממצלמה סודית, וחושפת קנוניה קטלנית ששורשיה עמוק בעבר. ב-1.1.

עין קווירית: עונה 8 – Queer Eye – חמשת המדהימים חוזרים לניו אורלינס כדי להוסיף פלפל לחייהם של הגיבורים שלהם, בשורה של מהפכים מרגשים. ב-24.1.

נטפליקס – סרטי מקור

ליפט – Lift – גנב אומנות מנוסה והצוות המיומן שלו מתכננים שוד בלתי אפשרי: גניבת זהב בשווי חצי מיליארד דולר ממטוס בעודו באוויר. ב-12.1.

נחמה מתוקה – Good Grief – אומן שמתאבל על מות בן זוגו האהוב לוקח את שני חבריו הטובים לפריז, לטיול שבו הם חושפים סודות לא נעימים ונאלצים להשלים עם אמת מרה. ב-5.1.

המטבח – The Kitchen – על רקע הקיפוח והגנטריפיקציה הזוחלת, נער מוצא לעצמו קהילה במקום האחרון שנותר לתושביה העניים ביותר של העיר לונדון. תאריך עדיין לא פורסם.

נטפליקס – דוקומנטרי

ברייק פוינט: עונה 2 – Break Point – שחקני הטניס הטובים בעולם חוזרים למגרשים וחולמים על תהילת עולם בעונה נוספת של גרנד סלאם. ב-10.1.

טורניר שש האומות: מגע מלא – Six Nations: Full contact – סיבוב אחר סיבוב, משחק אחר משחק: הקבוצות הטובות באירופה מתחרות בתקווה לזכות באליפות שש האומות 2023. ב-24.1.

הונאת הקריפטו – Bitconned – סרט תיעודי עוקב אחר שלושה גברים שמנצלים את השוק הפרוץ של הקריפטו ומממנים לעצמם חיי פאר באמצעות הונאות של מיליונים. ב-1.1.

אהבה על הרצף: עונה 2 – Love on the Spectrum – רווקים ורווקות עם אוטיזם – ביניהם משתתפים רומנטיים חדשים וגם כמה פרצופים מוכרים מחפשים התאמה זוגית מושלמת. ב-19.1.

האדם הוא מה שהוא אוכל: תאומות ותאומים – You Are What You Eat: A Twin Experiment – זוגות של תאומים זהים משנים את התזונה ואת אורח החיים למשך שמונה שבועות במסגרת ניסוי מדעי ייחודי שמטרתו לבחון את השפעתם של מאכלים שונים על הגוף. ב-1.1.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

תגובה אחת

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא