חדשות

להוסיף מסך ללפטופ – Mobile Pixels הגיעה לישראל           

חברת Mobile Pixels רוצה להפוך את העבודה עם הלפטופ לפרודוקטיבית יותר, באמצעות מסכים הניתנים לחיבור או לשימוש לצד המחשב הנייד. מוצרי החברה החלו להימכר ברשת באג

כל מי שעובד עם לפטופ וחיבור למסך חיצוני, מכיר את חוסר הנוחות במעבר למסך של המחשב הנייד. המסך קטן יותר, אין מקום לכל החלונות שרוצים לפתוח ופתאום הפרודוקטיביות יורדת. חברת Mobile Pixels פותרת בדיוק את הבעיה הזאת, באמצעות חיבור של מסכים ניידים ללפטופ.

Mobile Pixels. צילום יח״צ
Mobile Pixels. צילום יח״צ

Mobile Pixels היא חברה אמריקאית שהוקמה בשנת 2018 על ידי ג'ק יאו, אשר היה מתוסכל מהיעדר צג משני בעבודה עם הלפטופ שלו. יאו החליט לבנות צג לפטופ ממחשב נייד שבור. כך נולד המוצר הראשון –  Mobile Pixels Duex – צג נייד קל משקל שמגביר את הפרודוקטיביות והופך את העבודה ליעילה.

Mobile Pixels החלה למכור את המוצרים שלה ברשת באג, היא מציעה גם צגים אשר ניתן למגנט ללפטופ.

Mobile Pixels – מסך כפול

Mobile Pixels - Duex Max. צילום יח״צ
Mobile Pixels – Duex Max. צילום יח״צ

הדגם Duex Max 14.1 הוא מסך בגודל 14.1 אינץ׳ השוקל 1.8 ק״ג, הוא עשוי מחומרי ABS ואלומיניום. המסך מצויד ב-2 יציאות USB-C, חיבור USB-C נוסף משמש לאספקת חשמל כאשר נעשה שימוש במכשירים אחרים. ניתן לחבר את המסך אנכית או אפקית. המחיר: 1,400 שקל.

דגם ה-Duex Plus מגיע בגודל 13.1 אינץ׳ והוא שוקל 590 גרם. המחיר: 900 שקל.

Mobile Pixels - Glance Plus OLED. צילום יח״צ
Mobile Pixels – Glance Plus OLED. צילום יח״צ

ה-Glance Plus OLED הוא מסך חיצוני היושב באופן נפרד מהלפטופ, הוא מגיע בגודל 15.6 אינץ׳ בטכנולוגיית OLED והוא גם כולל כיסוי שעמיד בפני שריטות, אבק ונזקי מים. המחיר: 1,400 שקל.

Mobile Pixels - Geminos. צילום יח״צ
Mobile Pixels – Geminos. צילום יח״צ

ה-Geminos וגרסת המסך מגע – Geminos T הוא מסך שונה לגמרי, זהו גם מסך חיצוני, אבל הוא בעצם מורכב ממסך מתקפל בגודל 24 אינץ׳ שהופך ל-34 אינץ׳ והוא כולל תחנת עגינה וחיבור USB-C למחשב. זהו לא מסך נייד, הוא כולל מעמד שולחני ומערכת הצמדה בין שני המסכים הנפתחים בצורה אופקית או אנכית. המסך גם כולל מספר חיבורים: זוג חיבורי USB-A, זוג חיבור USB-C, זוג חיבורי HDMI, יציאת אודיו 3.5 מ״מ, חיבור רשת וקורא כרטיסי זיכרון מסוג SD. המחיר 3,000 שקל או 3,700 שקל למסך המגע.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

תגובה אחת

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא