חדשות

המילטון משיקה את הרובוטים שואבי האבק של Viomi

חברת המילטון השיקה את הרובוט V2 של Viomi. הדגם החדש מציע פתרון שאיבת אבק בנוסף למנגנון ניגוב רטוב. המחיר 1,800 שקל

חברת המילטון השיקה היום (ד') את הרובוט V2 של חברת Viomi. הדגם החדש מציע פתרון שאיבת אבק בנוסף למנגנון ניגוב רטוב, היודע לווסת באופן אחיד את כמות השימוש במים וסינון חלקיקים בפתח יציאת המים, בכדי למנוע סתימה. ערכת המכשיר כוללת מטלית ניגוב וגם מטלית ניגוב וייבוש. בנוסף, אפשר למצוא ב-V2 שלושה מיכלים: שאיבה בלבד, שטיפה בלבד או מיכל משולב לביצוע שאיבה ושטיפה יחדיו.

כנסו לערוץ השואבים האלחוטיים והרובוטיים שלנו

שואב אבק רובוטי שוטף של VIOMI צילום יחצ

ה-V2 כולל מנוע עם עוצמת יניקה של עד 2150Pa והוא מציע 3 מצבי פעולה: שקט, סטנדרטי ואינטסיבי. הרובוט גם כולל 10 חיישני לייזר LDS למדידת מרחקים וסריקת החלל למיפוי הבית. הסוללה מגיעה בקיבולת של 3200 מיליאמפר/שעה, המאפשרת עבודה של עד שעתיים וכיסוי דירה עד לגודל של 160 מ"ר. ה-V2 יודע לזהות את מיקומו בחדר ביחס לתחנת העגינה וחוזר אליה באופן עצמאי במידה והסוללה נמוכה מ- 20%. לאחר טעינה של 80%, השואב ימשיך מאותה נקודה שבה הפסיק.

שואב אבק רובוטי של VIOMI צילום יחצ

בדומה לרובוטים אחרים בשוק (למשל, רובורוק), שלא מגיעים מתצורת שיאומי, אבל שייכים לאקוסיסטם שלה, ה-V2 פועל באמצעות אפליקציית Mi Home. האפליקציה מאפשרת לעקוב בזמן אמת אחר פעולות הרובוט ולקבל התראות על ניקוי מיכל האבק והפילטר. ה-V2 כולל תקשורת WiFi.

ה-V2 נמכר ב-1,800 שקל, כאשר הוא כולל שנתיים אחריות (שנה לסוללה) והוא מגיע עם ערכה של 3 מיכלים שונים, 2 מברשות צד, 2 פילטרים HEPA ו-2 סוגי מטליות.

סקירה: Jimmy JV51 – שואב אבק אלחוטי ומוצלח

סקירה: Roidmi F8 – שואב אבק אלחוטי שעושה את העבודה ב-1,000 שקל

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

להצטרפות לעמוד האינסטגרם

 

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא