רובוטים שואבי אבק

סקירה: Jimmy JV83 – שיפורים בעוצמת השאיבה

לפני כחצי שנה השיקה Jimmy את השואב אבק הראשון שלה בארץ ביבוא רשמי -JV51, לאחרונה גם הגיע הדגם המשודרג - JV83, המציע שיפורים בעוצמת השאיבה ובסוללה. כנסו לקרוא את הסקירה המלאה

בחצי שנה האחרונה הספיקה Jimmy להשיק בארץ שלושה דגמים של שואבי אבק אלחוטיים, כאשר הדגם הבסיסי שלה הוא ה-JV51 (לסקירה המלאה) והדגם המתקדם הוא ה-JV83. הבדלי המחירים בין הדגמים משמעותיים, ה-JV51 נמכר ב-700 שקל בעוד ה-JV83 ב-1,100 שקל, אבל הוא עדיין נמכר במחיר זול בצורה משמעותית מדגמי הדייסון או ה-AEG. המטרה של ג'ימי ב-JV83 היא לפנות לקהלים שמחפשים קצת יותר עוצמת שאיבה במוצר שהם משתמשים בו. 

Jimmy-JV83-1
Jimmy JV83. צילום צחי הופמן

הפעלה: הג'ימי מורכב מ-3 חלקים, אתם תצטרכו לחבר את החלקים שלו בפעם הראשונה ואת רובם גם בהמשך, כאשר תרצו להשתמש בשואב ללא צינור המתכת המעריך. הסוללה נשלפת ויש גם תושבת לאחסון השואב. הערכה כוללת 4 ראשים שונים לשאיבה: מברשת ממונעת גדולה ועוד מברשת ממונעת קטנה המתאימה לספות. מלבד זה, יש עוד 2 ראשים קטנים לשאיבה של מסילות, שולחנות, ריפודים ושאר רהיטים. יש כאן גם צינור גמיש אשר נוח לשימוש עבור שאיבה במקומות מאתגרים. היה צורך להפעיל כוח פיזי בשביל לשחרר את האביזרים ולחבר את החדשים, היה נחמד אם זה היה עובר בצורה קצת יותר חלקה.

לשואב יש שני כפתורים: כפתור אחד להפעלה שלו – לחיצה בודדת משאירה את השואב עובד ואין צורך ללחוץ עליו בכל זמן העבודה. כפתור נוסף מאפשר לעבור בין שני מצבי הטורבו. אגב, היה נחמד אם השואב היה עומד בעצמו על הריצפה ולא היה צורך להניח אותו על חפצים בבית (חיסרון שקיים ברוב השואבים בשוק).

Jimmy-JV83-3
Jimmy JV83. צילום צחי הופמן

Jimmy JV83 – עוצמת שאיבה חזקה יותר ומשקל זהה

שאיבה: עוצמת היניקה של ה-JV83 חזקה יותר לעומת ה-JV51. מדובר על 135AW לעומת 115AW. ההבדל בין שני הדגמים מורגש בעוצמת השאיבה וגם בתחושה שמחזיקים אותו ביד. הוא מרגיש רציני מהדגם הבסיסי, המשקל של שני הדגמים זהה – 1.5 ק"ג. העוצמה החזקה מתבטאת בעיקר בשימוש במצבי הטורבו. בדגם ה-JV83 יש שני מצבי טורבו והם עוזרים במצבים קשים כאשר לכלוך לא יוצא מאזורים מסוימים. בכל אופן, רוב הזמן אתם כנראה תשתמשו במצב השאיבה הרגיל, אשר עושה עבודה מספיק טובה וגם חוסך בסוללה. אגב, כאשר משתמשים בעוצמת השאיבה הגבוהה ביותר, יוצא הרבה אוויר חם מהחלק העליון.

קיבולת מיכל האבק היא חצי ליטר, זהה לזה שב-JV51. פשוט מאוד לרוקן אותו, אבל כמעט תמיד יש חלקי אבק או שיערות שנתפסים בסגירה, מה שדורש להסיר אותם באופן ידני.

Jimmy-JV83-4
Jimmy JV83. צילום צחי הופמן

מגוון האביזרים בשואב הוא רב וכנראה שאתם תמצאו כל מה שאתם צריכים לעבודות ניקיון הבית או הרכב שלכם. הביצועים שלהם היו טובים והיה אפשר לשאוב בקלות אבק ממקומות גבוהים באמצעות המתאם המאריך את השואב. זה מאפשר להגיע למקומות בזויות או הצינור המאפשר להשתחל עם ה-JV83 לאזורים צרים ברכב. הראש עבור ניקוי מסילות החלונות יחד עם עוצמת השאיבה, סיפק ביצועים מעולים. התלונה שלי במקרה הזה, שאבק רב נשאר על האביזרים עם המברשות, מה שהכריח התעסקות מיותרת בניקוי שלהם.

סוללה: זמן העבודה של ה-JV83 במצב שאיבה רגיל הוא כשעה, כאשר במצב הטורבו המקסימלי, זמן הפעולה עומד על 9.5 דקות. היה נחמד, אם היה חיווי כלשהו על מצב הסוללה בשואב, כך שניתן יהיה לדעת מתי להטעין. רוב הסיכויים שאתם תשכחו או לא תטרכו לחבר את השואב בכל פעם למטען, כי זה דורש חיבור ידני.

מחיר: 1,100 שקל (יבואן רשמי רונלייט, שנתיים אחריות)

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

בשורה התחתונה, ה-JV83 מציע עוצמת שאיבה חזקה מאוד, שלא התקשתה לאסוף לכלוך מהריצפה או ממסילות החלונות. הערכה כוללת מגוון רב של אביזרים, המאפשרים להגיע לכל נקודה בבית או ברכב ולבצע את הניקוי. גם זמן הסוללה מספיק טוב, כך שאני לא זוכר מצב שנתקעתי בלי סוללה בזמן הניקוי.

סקירה: Roborock S6 – מהיר ושקט יותר

סקירה: Roidmi F8 – שואב אבק אלחוטי שעושה את העבודה ב-1,000 שקל

סקירה: AEG FX9 Ultimate – שואב אלחוטי המזהה אבק בחושך

 

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא