כללי

סקירה: פיליפס S9000 Prestige – מכונת גילוח עם להבי ננו וטעינה אלחוטית

פיליפס השיקה לאחרונה את ה-SP9861, מכונת גילוח עמוסת טכנולוגיות, החל מחיישן תנועה, להבי NanoTec ועד טעינה אלחוטית. המחיר 1,500 שקל. האם כל זה עושה אותה למכונת גילוח מוצלחת? כנסו לסקירה המלאה

כל כמה שנים משיקה פיליפס דגם דגל חדש בקטגוריית מכונות הגילוח שלה. הפעם מדובר בסדרת S9000 Prestige, כאשר הדגם עצמו שבדקתי הוא ה-SP9861/16 (לא שם קליט במיוחד). דגם הדגל הקודם היה ה-S9711 אשר הושק בשנת 2014 הרחוקה. הדגם הזה היה מוצלח מאוד, אבל נראה שמהנדסי פיליפס הבינו שהגיע הזמן לרענן קצת המוצר שלהם, כך שיתאים את עצמו לטכנולוגיות חדשות יותר.

Philips-S9000-1
פיליפס SP9861/16. צילום צחי הופמן

עיצוב: ה-SP9861 שומרת על אותו מראה של הדגמים הקודמים: עיצוב אלגנטי, מתכתי עם צבע כסוף, הנותן לה לוק הייטקי. המכונה כוללת צג דיגיטלי, הנדלק באופן אוטומטי על-ידי חיישן תנועה והיא עשויה מגומי רך בחלק האחורי עם אזור מחופספס לתפיסה חזקה בזמן השימוש. המכונה עצמה מוגנת מפני מים, אין בעיה לשטוף אותה, להתגלח עם ג'ל או במקלחת.

פיליפס SP9861 – סורקת את הזקן 15 פעמים בשנייה

גילוח: ה-SP9861 מבוססת על טכנולוגיית NantoTec, אשר מיועדת להגביר את החדות של הלהבים, כך שהם יחתכו בקלות גם שיערות קצרות וגם ארוכות. הראש של המכונה דומה לדגמים אחרים של החברה, מעוגל עם שלושה אזורי להבים. הראש הזה פועל בטכנולוגיית Contour Detect, המאפשרת לו לזוז לכיוונים רבים בו זמנית וכך הוא מתאים את עצמו לקימורי הפנים או אזורים מעוקלים וקשים כמו הצוואר או הסנטר. עוד טכנולוגיה שפיליפס שילבה היא BeardAdapt הסורקת את צפיפות הזקן 15 פעמים בשנייה ומשנה את סיבובי המנוע בהתאם לעובי הזיפים. כל הטכנולוגיות האלו בסופו של דבר עושות עבודה מוצלחת מאוד, התגלחתי עם המכונה לאורך תקופה של מספר שבועות, גם עם זיפים של יום יומיים וגם של שבוע, ה-SP9861 הצליחה להתמודד עם המשימות ולהציע גילוח קרוב, שממש הפך את הפנים שלי לחלקות, כאילו התגלחתי עם סכין. לא הייתי צריך לחזור פעמים רבות מדי על אזורים שונים בפנים. מצד שני, באזור הסנטר נתקלתי ברגישות של העור שלי, כך שהוא היה אדמדם מעט אחרי הגילוח, דבר שלא היה לי במכונה הקודמת של פיליפס.

Philips-S9000-2
פיליפס SP9861/16. צילום צחי הופמן

בדומה ל-S9711, גם כאן קיים ראש קיצוץ לסידור מדויק של קו הפאות או השפם, בו לא השתמשתי. יש משתמשים שפחות אוהבים את הצורך להשתמש בשני ראשים עבור פעולת הגילוח.

אגב, פיליפס ויתרה בסדרת S9000 Prestige על מתקן השטיפה – SmartClean Pro אשר צורף במכונת המתקדמות של החברה לאורך שנים. זה הציע ניקוי יסודי יותר של המכונה, שימון ויבוש הסכינים. מה שהאריך את זמן השימוש בראשי הגילוח.

Philips-S9000-3
פיליפס SP9861/16. צילום צחי הופמן

פיליפס SP9861 – לטעון את הסמארטפון ומכונת הגילוח באותו מטען

סוללה: הערכה של המכונה כוללת משטח טעינה בטכנולוגיית טעינה אלחוטית (Qi), הזהה לזאת שמוצאים בסמארטפונים היום. טעינה של ה-SP9861 לוקחת כשלוש שעות ומכיוון שגם ככה צריך להטעין את המכונה רק פעם במספר שבועות (לפי מספר הפעמים בהם משתמשים במכונה), זה רעיון נחמד שחוסך את הצורך בחיפוש המטען היעודי, בכל פעם שהסוללה נגמרת. 

ה-SP9861 כוללת צג דיגיטלי המציג באחוזים את מצב הסוללה וגם מתריע כאשר יש צורך בניקוי שלה, בהחלפת הראש או בטעינה. משטח הטעינה גם מאפשר טעינה של סמארטפונים או אוזניות אלחוטיות. הערכה של פיליפס כוללת נרתיק נשיאה קשיח המאפשר לקחת את משטח הטעינה והמכונה לנסיעות.

מחיר: 1,500 שקל

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

בשורה התחתונה, ה-SP9861/16 היא מכונת גילוח מוצלחת מאוד, היא מצליחה להוריד זיפים של יום בודד או של שבוע בקלות ולהשאיר עור פנים חלק. פיליפס שילבה המון טכנולוגיות, שבסופו של דבר מאפשרות לה להתמודד במשימת הגילוח היטב.

עוד כתבות:

סקירה: פיליפס OneBlade QP2620 – סכין חשמלית לגילוח הפנים והגוף

IFA: פיליפס מציגה מכונת גילוח לעור רגיש, רצועה לפתרון בעיות נחירה וגרסה חדשה ל-AirFryer

סקירה: פיליפס BDM3470 – מסך מחשב אחד בגודל של שניים

תגובה אחת

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא