כללי

סקירה: מזוודת טרולי חכמה One של Jey & Em

ה-One היא מזוודת טרולי שבאה לעזור לנוסעים מתמידים, הרוצים גישה נוחה ללפטופ שלהם בזמן טיסה, מבלי שיצטרכו לקחת תיק גב נוסף. המזוודה גם כוללת סוללת טעינה ניידת ותיק אותו ניתן לפרק ממנה בקלות

מזוודות חכמות הן לא מוצר חדש, אבל הן הופכות ליותר ויותר נפוצות, כאשר היצרניות משלבות יכולות נוספות במוצרים שלהן. חברת Jey & Em השווייצרית החלה לאחרונה למכור מזוודת טרולי אותה ניתן לעלות למטוס. מזוודת הטרולי One מיועדת בעיקר לנוסעים העסקיים, אבל לא רק, כאשר היא באה לתת פתרון לאנשים שסוחבים איתם לפטופים לנסיעות מעבר לים ורוצים גישה נוחה לחפצים מסוימים בזמן הטיסה.

JEY&EM_ONE

עיצוב: ה-One היא מזוודת טרולי המגיעה בשני צבעים: כסוף ושחור. אני סקרתי את הגרסה הכסופה, הנראית יוקרתית בהתאם למחירה. היא עשויה ממארז פוליקרבונט השומר על החפצים מפני מפגעים, גלגלים שקטים, יציבים ונוחים עם סיבוב 360 מעלות ורוכסנים תוצרת החברה היפנית YKK. תכולת המזוודה עומדת על 33 ליטר, יש כיסויים עם רוכסנים להפרדה בין שני התאים, כך שקל לארוז ולשמור על הבגדים בצורה מסודרת. בנוסף, על תאי ההפרדה עצמם יש תאים נוספים לאחסון כבלים, מטענים ודברים לא עבים. בגב המזוודה כרטיס עם לוגו החברה, עליו ניתן לבצע חריטה אישית. משקל המזוודה עומד על 3.4 ק"ג וגם שאורזים את המזוודה עד הסוף, קל להרים את הטרולי בידיים עם הידית נשיאה.

J&M-2
Jey & Em One. צילום צחי הופמן

תיקים: מה שמייחד את ה-One הוא החלק הקדמי של המזוודה, הכולל מנגנון בטכנולוגיית נעילה מגנטית בשם Fidlock, אשר אמור להתמודד עד משקל 50 ק"ג לדברי החברה. זה מאפשר לחבר בקלות את התיק הנפרד או השרוול ולשלוף אותו בקלות. הרעיון של התיק או השרוול, הוא לאחסן בהם לפטופ, טאבלט או שאר אביזרים ומסמכים שיהיו צריכים להיות נגישים בזמן הטיסה. ב-Jey & Em רוצים שתעלו עם הטרולי למטוס, תאחסנו אותו בתא מעליכם ותשלפו במהירות את התיק הנפרד, כך שתוכלו לקחת אותו איתכם למושב. אגב, הטרולי כולל מנעול ספרות אנלוגי (מאושר על-ידי ה-TSA) עבור אחסון בטוח יותר של התיק. זה אומר שלא יוכלו לשלוף לכם אותו בקלות ולא יוכלו לפתוח את התא של הלפטופ, אבל כן יש גישה לשאר התאים הקטנים יותר. מנעול נפרד וזהה קיים גם עבור המזוודה עצמה. יתרון של התיק הנשלף, שהמשקל שלו לא נחשב כחלק מהמזוודה בזמן השקילה בשדה התעופה.

J&M-1
Jey & Em One. צילום צחי הופמן

כאמור, Jey & Em מציעה שני סוגי תיקים עם הטרולי שלה: תיק לפטופ עם שלושה תאים נפרדים, אחד עם גב קשיח עבור המחשב הנייד ואחרים עבור כבלים, דרכון, סמארטפון ועוד מסמכים. התיק הזה עשוי מחומרים עמידים מפני גשם. לתיק הזה יש ידית נשיאה או רצועה המגיעה כאביזר אותה ניתן לחבר ולתלות על הכתף. התיק השני הוא בעצם שרוול ללפטופ/טאבלט עשוי מבד עם גב קשיח.

J&M-3
Jey & Em One. צילום צחי הופמן

אביזרים: חברות המזוודות והתיקים הבינו כבר מזמן שאחת הבעיות בזמן נסיעות ארוכות לחו"ל היא הסוללה של הסמארטפון, אשר אוזלת מהר מידי. ה-One כוללת סוללה ניידת המאוחסנת בחלק העליון של הטרולי. מדובר בתא הממוקם מתחת לידית נשיאה. הסוללה מגיעה בקיבולת גדולה של 10000 מיליאמפר/שעה וב-Jey & Em אומרים שהיא מאושרת על-ידי חברות התעופה לעלייה למטוס. ניתן להטעין את הסמארטפון תוך כדי נשיאה של הטרולי. עוד אפשר למצוא כאן, כבל מיקרו USB עם מתאמים המחוברים אליו ל-USB-C ולייטנינג. את הסוללה הנטענת ניתן להוציא ולקחת ביחד עם התיק הנישא.

מחירים: ה-One עם תיק נמכרת ב-1,360 שקל, בעוד הגרסה הכוללת שרוול ב-1,320 שקל. גרסה הכוללת גם תיק וגם שרוול עולה 1,460 שקל.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

בשורה התחתונה, ה-One היא מזוודת טרולי יקרה מאוד ואיכותית. הגלגלים שלה נעים בקלות, יש בה מספיק מקום לאחסן דברים לנסיעה לא ארוכה והרעיון של תיק אותו אפשר לשלוף בקלות הוא שימוש, כי הוא מאפשר להיפטר מתיק הגב שאני בדרך כלל לוקח לנסיעות.

עוד כתבות:

סקירה: מצלמת רכב C570 של Mio

סקירה: A9G – טלוויזיית OLED עם אנדרואיד TV של סוני

סקירה: LG G8X – הסמארטפון עם שני המסכים

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא