חדשות

5 טיפים שיעזרו לכם לגבות את המידע מהסמארטפון או המחשב שלכם

היום הוא יום הגיבוי הבינלאומי ומכיוון שאתם גם ככה בבית, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על כל התוכן שלכם בצורה בטוחה

היום ה-31 למרץ הוא יום הגיבוי הבינלאומי (מתברר שיש דבר כזה) וזוהי הזדמנות מצויינת לבדוק אם כל התוכן הדיגיטלי שאנחנו מייצרים מאוחסן בצורה נכונה. האופציות לגיבוי היום הן רבות, החל מכאלו הקיימות בסמארטפון של כל אחד ועד שירותים יותר מתקדמים.

באמצעות חברת ווסטרן דיגיטל, אספנו לכם 5 טיפים שיעזרו לכם לנצל את הזמן בבית, לאחסון נכון יותר של התוכן שלכם.

  1. שירותי ענן חינמיים –  אם יש לכם סמארטפון מבוסס מערכת הפעלה אנדרואיד, iOS או מכשיר של סמסונג, וואווי או שיאומי, הם כבר כוללים שירותי גיבוי תמונות חינמיים. במקרה של גוגל כנסו לאפליקציית התמונות ותפעילו את אופציית הגיבוי החינמית המציעה שמירה של תמונות ללא הגבלה באיכות גבוהה (מדובר בשנמוך קל). אפליקציית Drive מאפשרת גיבוי של תוכן נוסף. באייפון ובשאר היצרניות, מציעים בדרך כלל נפח אחסון של 5 גיגה בחינם לגיבוי התוכן של המכשיר.
  2. שירותי ענן בתשלום – שירותי גיבוי כמו OneDrive של מיקרוסופט או דרופבוקס, כוללים נפח אחסון חינמי בסיסי ואפשרות להרחבת הנפח בתשלום. תוכלו להפעיל אותם במחשב, בסמארטפון או בטאבלט ולגבות את כל המידע שלכם וגם לשתף חלק ממנו עם חברים.
  3. כונן אחסון חיצוני נייד – כונן קומפקטי אותו אפשר לחבר דרך כניסת ה-USB למחשב ולגבות את כל התוכן בצורה פשוט. כוננים מהסוג הזה גם הפכו לפופולאריים בתחום הגיימינג, כאשר הם מאפשרים לאחסן עליהם משחקים שנרכשו בגרסה דיגיטלית. חברת ווסטרן דיגיטל מציעה מספר דגמים בתחום: My Passport SSD, Extreme Pro Portable SSD, סדרות D10 ו-P10 מיועדות לגיימרים.
  4. דיסק און קיי – מדובר בפתרון פשוט ונייד, כונן קטן לאחסון תוכן חשוב. ווסטרן דיגיטל הציגה לפני שנה כונן בנפח 4 טרה, המאפשר לשמור נפח עצום ועדיין להתנייד איתו בקלות.
  5. שרתי NAS – שרתי NAS מתאימים למשתמשים מעט יותר מתקדמים. הם מציעים גיבוי וגישה מרחוק לתוכן. הכוננים הללו מחוברים ישירות לנתב הביתי עם כבל והם מסוגלים לפעול ללא שום מחשב המחובר אליהם, כי הם מכילים מערכת הפעלה (לסקירה על ה-Synology DS218J).

את מוצרי הגיבוי השונים ניתן כיום לרכוש כמעט בכל חנות מחשבים ומוצרי אלקטרוניקה, ברשתות כמו: אייבורי, באג ואמזון. מבחינת מחירים: דיסק און קיי החל מ-20 שקל, כונן Extreme Pro Portable SSD כ-900 שקל וכונן חיצוני – My Passport SSD החל מ-200 שקל.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

עוד כתבות:

מי עלה ומי ירד במכירות הלפטופים בישראל ב-2019?

רונלייט משיקה את Cloud4All לעסקים קטנים ובינוניים

IFA: ווסטרן דיגיטל מציעה מטען אלחוטי לגיבוי התוכן בסמארטפון

2 תגובות

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא