לפטופים

פרויקט מיוחד: 4 לפטופים עד 3,000 שקל

פרויקט מיוחד של "החיבור" ו-"The Gadget Reviews" מביא אליכם 4 לפטופים עד 3,000 שקל, שיאפשרו לכם לעבוד איתם מהבית ולקבל ביצועים טובים

מאת ניב לילאן וצחי הופמן

ימי הקורונה הלא עליזים הכתיבו גידול בדרישה להתקני מחשוב בבית. אם זה שני הורים שעובדים מהבית, או הורה אחד שעובד מהבית בתוספת ילדים שצריכים ללמוד ולהתחבר לזום, או כל התשובות נכונות – נדרשים מחשבים נוספים, ואנשים החלו לחפש מחשב שני או שלישי לבית. אם הרכב הנוסף הפך להיות מיותר, הרי שמחשב נוסף הפך למצרך נדרש ותפס את מקומו.

לפטופים לעבודה מהבית
לפטופים לעבודה מהבית. צילומים: ניב לילאן וצחי הופמן

אבל גם כשנפתח הסגר, חברות רבות ועובדיהן המשיכו לעבוד מהבית, והדרישה לא פחתה. אם אתם לא מאלה שמקבלים מחשב מהעבודה וזקוקים למחשב נוסף, בשבועות האחרונים בדקנו אני וניב ליליאן ממגזין "החיבור", ארבעה לפטופים שמתאימים להגדרה מחשב נוסף בבית והשווינו ביניהם.

ההגדרות שלנו היו לא מאוד תובעניות: מעבד ראשי מהדורות האחרונים של אינטל (8,9 או 10), מסך בגודל של 13 או 14 אינץ', ומחיר של עד 3,000 שקל. סוג המחשבים וגודל ההוצאה שיחפשו מי שרוצים להרחיב את כמות המחשבים בבית. החברות Dell, אייסר, אסוס ולנובו נענו לאתגר. נציין שהכתבה תוחקרה ונכתבה ברובה בימי הקורונה, וגם חברות גדולות, בחלקן, סובלות מבעיות שילוח ומלאי בגלל המגיפה, ולכן נעדרים ממנה שמות בולטים אחרים.

מלנובו קיבלנו את ה-Thinkbook 13S, שמיועד בעיקר לעסקים קטנים (SMB), ומ-Dell קיבלנו עבור הסקירה הזו את ה-Vostro 5940, הדומה במאפייניו, שניהם מחשבים שיותר מכוונים לכיוון עבודה ועסקים. מאסוס קיבלנו את ה-VivoBook X412F ומאיייסר את ה-Spin 1, כאשר שני האחרונים הם מחשבים יותר ביתיים, ושמתאימים גם לשימוש של ילדים או תיכוניסטים. בדקנו את איכות הבניה, התצוגה, הצליל (חשוב לוועידות וידאו), ביצועים יומיומיים ובכלל, וכמובן, חיי סוללה – פקטור חשוב גם אם אתם בבית – ויש לנו מסקנות.

לקריאת המשך הכתבה ב-"החיבור"

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

סקירה: NUC – מחשב קומפקטי מבית אינטל

סקירה: OnePlus 8 – האם האח הקטן עושה את העבודה?

סקירה: Latitude 9510 של Dell – לפטופ עסקי 2 ב-1 עם חיישן קירבה

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא