חדשות

באנג אנד אולפסן השיקה את הסאונד בר Beosound Theatre

חברת האודיו היוקרתית באנג אנד אולפסן השיקה בארץ את הסאונד בר Beosound Theatre, אשר כולל עיצוב ייחודי

חברת האודיו היוקרתית באנג אנד אולפסן השיקה בארץ את הסאונד בר Beosound Theatre, אשר כולל עיצוב ייחודי.

ה-Beosound Theatre הוא סאונד בר פרימיום הכולל גם רגלית עבור הטלוויזיה. בהתאם למחירים של החברה הדנית, גם כאן תג המחיר לא מתאים לכל אחד, הוא מתחיל מ-23,500 שקל לגרסה הכוללת כיסוי בד ומגיע עד 27 אלף שקל לגרסה הכוללת כיסוי עץ. באנג אנד אולפסן גם מציעה לרכוש את המוצר עם מתקן קיר או רצפתי ממונע יחד עם מסך OLED של LG, כאן המחיר כבר מתחיל מ-46 אלף שקל.

באנג אנד אולפסן - Beosound Theatre. צילום צחי הופמן
באנג אנד אולפסן – Beosound Theatre. צילום צחי הופמן

הסאונד בר כולל בתוכו 12 דרייברים, הכוללים 2 וופרים של 6.5 אינץ׳ הנבנו בהתאמה אישית למוצר זה, והגברה כוללת של 800 וואט. קול דיבור מופק על ידי ערוץ אמצעי (סנטר) בו הטוויטר ממוקם ישירות לפני ה Mid-range. מיקומם של כל הדרייברים אמור לספק תפוקת קול גבוהה המשפרת את החוויה עבור כל היושבים בחדר. בתוך ה- Beosound Theatre חבויים זוג Beolab 28.

מערכת השמע החדשה מבוססת על טכנולוגיות Beam Width ו -Beam Direction שפותחו לראשונה בספינת הדגל של החברה Beolab 90, ומציגה טכנולוגיה חדשה של זריקת צלילים ב 3 מימדים, קדימה, לצדדים, ולמעלה. טכנולוגיה זו מאפשרת לכל הרמקולים העובדים יחד, לא רק ל"זרוק" צלילים, אלא גם לנהל את רוחב ועוצמת הצליל עבור כל דרייבר ודרייבר בנפרד בהתחשב באחר.

Beosound Theatre מגיע עם מערכת ניהול באס חדשה, אשר החברה מסבירה שהיא שונה מכל מערכת אחרת. כשכל מערכת רגילה שולחת בפשטות את הבאסים אל הרמקולים העוצמתיים ביותר, בדרך כלל הוופרים, Beosound Theare ישתמש בכל הרמקולים המוגברים כיחידה אחת. לא רק שהיא מאפשרת לספק את הפוטנציאל המקסימלי מכל המערכת, אלא גם מאפשרת לשלוט על התהודה בחלל, מבטיחה שרמקולים מוגברים שונים עובדים יחדיו בהרמוניה ולא אחד נגד השני.

מבחינת העיצוב, ניתן להחליף את הכיסויים של הסאונד בר וכך לרענן את המראה שלו כל כמה שנים. לסאונד בר גם ״כנפיים״ המשתלבים כמסגרת אלומיניום משני צדדיו, כל אלו מגיעים בגדלים שונים עבור טלוויזיות 55, 65 או 77 אינץ׳. ניתן להחליף גם את הכנפיים, אם מחליטים לרכוש טלוויזיה גדולה יותר.

מתקן העגינה למסך הוא ממונע, ומייצר את החיבור השלם בין המעמד אל המסך. המתקן טומן בחובו תא המאפשר להחביא קופסאות טלוויזיה חכמות וכבלים מיותרים מהעין.

מעבר לשימוש של ה-Beosound Theatre כסאונד בר, ניתן גם להפוך אותו כרמקול סנטר ייעודי, כאשר מחליטים להוסיף רמקולים אליו. ניתן להוסיף עד 16 רמקולים מוגברים נוספים של באנג אנד אולפסן.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא