חדשות

מציאות רבודה בסופר פארם – זיהוי מוצרים ללא גלוטן או לבעלי עור רגיש

סופר פארם מאפשרת זיהוי מוצרים וקבלת פרטים נוספים באמצעות מציאות רבודה (AR) בסניפיה (פיתוח של הסטארטאפ הישראלי – weR). באמצעות סריקה של המדף דרך מצלמת הסמארטפון, לקוחות יכולים לאתר את המוצרים שהם מבקשים לרכוש בצורה מהירה יותר, וגם לקבל עליהם מידע משלים שאינו מופיע על גבי המוצר.

כניסה לפלטפורמת מציאות רבודה של weR  בסופר-פארם. צילום יאנה נורולין
כניסה לפלטפורמת מציאות רבודה של weR בסופר-פארם. צילום יאנה נורולין

דרך מצלמת הסמארטפון, הלקוחות רואים את המדף שלפניהם, יחד עם שכבה נוספת המספקת להם מידע רלוונטי על המוצרים. כך, לקוחות יכולים להגדיר שהם מחפשים מזון לתינוקות שאינו מכיל גלוטן, והמוצרים שאינם מכילים גלוטן יסומנו על המסך בסימון ירוק. באותה מידה ניתן יהיה לחפש במדף מוצרים המיועדים לעור רגיש, או לשיער מתולתל, והסימון שלהם יוצג על המסך.

סופר פארם – אין צורך באפליקציה

בנוסף ל"חיפוש המהיר", הפלטפורמה גם מאפשרת קבלת מענה לשאלות נפוצות בעת הסריקה של המוצר. כך, ניתן לצרוך תוכן המספק תשובות לשאלות כמו לאיזה גילאים הוא מתאים, האם הוא מתאים לנשים בהריון, והמלצות להתאמה אישית.

בפלטפורמה לוקחים חלק מהמותגים הנמכרים בסופר פארם, שבסמוך למדפיהם מוצבים עמדות סריקת קוד QR אשר מפעילים את פתרון המציאות הרבודה באמצעות מצלמת הסמארטפון, ללא צורך בהורדה של אפליקציה או בהזדהות. בין המותגים שהתוכן שלהם כבר זמין: מטרנה, ORAL B, האגיס, טרזמה, סימפל, דורקס, נורפן, אלטמן, דאב ואחרים.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא