חדשות

תגית האיתור של סמסונג – SmartTag 2 נחתה בארץ

סמסונג החלה למכור בארץ את תגית האיתור – SmartTag 2 המציעה שיפור משמעותי בזמן הסוללה, עיצוב חדש ומיגון טוב יותר למים

עברו כמעט שנתיים מאז השקת הדור הראשון של תגית האיתור של סמסונג, בימים אלו החברה משיקה את הדור השני – SmartTag 2, המציעה שינויים בעיצוב ושיפורים בסוללה. המחיר עומד על 150 שקל ליחידה בודדת או 400 שקל לחבילה של 4 יחידות.

סמסונג SmartTag 2. צילום יח״צ
סמסונג SmartTag 2. צילום יח״צ

תגיות האיתור של סמסונג או AirTag של אפל הפכו לפופולאריות מאוד עבור הטסים לחו״ל. הסיבה לכך, היא היכולת לאתר בכל מקום בעולם את המזוודה. התגיות מהסוג הזה, כוללות חיבור לרשת פנימית, במקרה של סמסונג – SmartThings Find. הדבר מאפשר לסמסונג להפוך כל סמארטפון שלה לתחנת איתור, כך שאדם מאבד את תיק הגב או המפתחות אליהם מחובר ה-SmartTag, הוא יכול למצוא אותם על-גבי המפה בכל מקום בעולם. ה-SmartTag מתקשר עם סמארטפון סמסונג שעובר לידו וכך נשלח המיקום, למרות שלתגית אין חיבור סלולרי, אלא רק בלוטות׳ ו-UWB.

ההבדל הברור ביותר ב-SmartTag 2 לעומת הדור הקודם הוא העיצוב, שהפך קצת יותר דומה לדיסק און קיי, אבל מה שחשוב, שסמסונג שמרה על החריץ ואפילו הגדילה אותו, במטרה לאפשר חיבור של התגית למכשירים שונים, מבלי לקנות עוד אביזר עבור כך. לתגית גם מיגון מפני מים וחול בתקן IP67, המטרה היא לא להטביע כאן את התגית בבריכה, אלא לחבר את התגית לחתול או כלב ולא לפחד שמעט מים מקערת השתייה יפגעו במכשיר.

סמסונג שדרגה את ה-SmartTag 2 עם מצב מצפן משופר, המציג באמצעות חץ על מסך הסמארטפון את הכיוון אל התגית והמרחק, כך שיהיה קל לאתר אותה. המצב הזה פעיל בסמארטפונים של סמסונג עם תמיכה ב-UWB, כמו ה-Galaxy S23 Ultra.

בדגם החדש סמסונג הוסיפה מצב Lost Mode משופר, המאפשר למשתמש להכניס את פרטי הקשר שלו בהודעה בתוך התגית, כך שאדם המוצא את הארנק או הכלב אליו מחוברת התגית, יוכל לסרוק אותה ולדעת מי הבעלים. הסריקה אפשרית באמצעות כל סמארטפון עם NFC ודפדפן אינטרנט.

סמסונג SmartTag 2 – שיפור בסוללה

למרות שדגמי ה-SmartTag משתמשים בסוללת כפתור פשוטה CR2032, עדיין להחליף כל תקופה את הסוללה זה לא נוח. הדגם החדש מציע שיפור של 50% בסוללה לעומת דגמים קודמים, מדובר ב-500 ימי עבודה. יש גם מצב חסכון בסוללה, שמאריך את זמן השימוש ל-700 ימים.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא