אוזניות

סקירה: האוס אוף מארלי Positive Vibration XL – אוזניות ב-400 שקל

ה-Positive Vibration XL הן אוזניות Over The Ear, העשויות מחומרים ידידותיים לסביבה ונמכרות בתג מחיר יחסית נוח של 400 שקל

בחודש פברואר האחרון השיקה האוס אוף מארלי את קולקציית האוזניות שלה לשנת 2020. החברה אותה מנהל בנו של בוב מארלי, מיתגה את עצמה ככזאת, המציעה מוצרים המגיעים מחומרים ידידותיים לסביבה. בין הדגמים שהשיקה החברה, אפשר למצוא את ה-Positive Vibration XL, אוזניות אלחוטיות הנמכרות בטווח המחיר הבינוני – 400 שקל.

האוס אוף מארלי – Positive Vibration XL. צילום צחי הופמן

עיצוב: הפוזיטיב הן אוזניות Over The Ear המכסות את כל האוזניים, הן עשויות אלומיניום המגיע במספר צבעים: כחול, שחור או ורוד עם גוון כסוף. הקשת עצמה עשויה ממתכת אל חלד מצופה בד מסוג Rewind. להשלמת המראה, הוסיפה מארלי בכל צד של האוזניות את הלוגו על מעיין עיגול עשוי עץ. העץ הזה מאושר על ידי ארגון ניהול היערות (FSC). גם הכבל המגיע עם האוזניות (במקרה שהחלטתם להשתמש בו), מגיע עם ציפוי בד. האוזניות עצמן מתקפלות וניתן לאחסן אותן בקלות בתיק הגב (יש גם מעיין שקית/נרתיק המגיעה בערכה). רמת הנוחות של הכריות סבירה והקשת עצמה יושבת טוב על הראש בזכות ציפוי הבד הרך. המשקל עומד על 245 גרם.

האוס אוף מארלי – Positive Vibration XL -אלחוטיות עם סוללות ל-24 שעות

שליטה: מארלי מיקמה על האוזנייה הימנית שלושה כפתורים לתפעול. לא ממש חיבבתי את כפתור ההפעלה המרכזי, הדורש לחיצה ממושכת מדי בשביל להפעיל את הפוזיטיב. הגומי המצפה את אזור הכפתורים מרגיש זול. שלושת הכפתורים יאפשרו לכם לשלוט בווליום, לענות לשיחות ולהעביר שירים. לחיצה של שלוש שניות על הכפתור המרכזי תזניק את העוזרת הקולית שבסמארטפון שלכם. מה שחסר באוזניות הוא חיווי קולי בדיבור על מצב ההפעלה או הסוללות. במקום זה, אפשר להבין את הנתונים הללו באמצעות נורה קטנה. פחות נוח לטעמי.

האוס אוף מארלי – Positive Vibration XL. צילום צחי הופמן

סאונד: לפוזיטיב דרייברים 40 מ"מ עם בלוטות' 5.0. נתחיל בזה שהייתי מופתע לטובה מהצליל שלהן, הוא לא רע בכלל וגם הבאס מורגש, מצד שני הסאונד מרגיש קצת חלול, שטוח ולפעמים מתכתי. לא מדובר באוזניות עם צליל לאודיופילים, אבל ברמת המחיר הן בהחלט עושות את העבודה. מה שכן, יש למארלי תכונה שלפחות לי הפריעה, שלאחר חזרה מ- Pause, המוזיקה מתחילה לפעול ב-Fade In, כאשר הצליל מתחיל חלש והוא עולה. זה לא ממש מפריע שמאזינים למוזיקה, אבל שרוצים להקשיב להודעה קולית מהוואטסאפ זה כן.

שיחות: לא היו לי תלונות על איכות השיחות עם האנשים איתם דיברתי במשך שבועות ארוכים עם הפוזיטיב.

סוללה: הסוללות מספקות זמן עבודה ארוך של 24 שעות ויש להן חיבור USB-C.

מחיר: 400 שקל (יבואן רשמי קאופמן)

בשורה התחתונה, עבור רמת המחיר שהן נמכרות, ה-Positive Vibration XL מציעות צליל לא רע, עיצוב מוצלח וסוללות ל-24 שעות. 

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

עוד כתבות:

סקירה: סמסונג גלקסי Buds פלוס – סוף כל סוף אפשר גם לדבר איתן

סקולקנדי משיקה 7 אוזניות חדשות, החל מ-150 שקל

סקירה: Elite 75t – ג'ברה משדרגת את אוזניות הטרולי וויירלס שלה

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא