חדשות

הטייסת השיקה קורס טיסה קרבית אונליין

מרכז "הטייסת" השיק קורסי טיסה קרבית אונליין של מטוסי F-16 ו-F-35. כל הפרטים והמחירים בידיעה

מרכז הסימולטורים "הטייסת" השיק קורס טיסה קרבית אונליין של מטוסי F-16 ו-F-35. את הקורסים יובילו טייסי קרב בכירים במילואים של חיל האוויר הישראלי ומדריכות סימולטור קרבי. מטרת הקורס לאפשר לכל אחד ואחת לחוות את החוויה של טיסה במטוס קרב.

הטייסת. צילום צחי הופמן
הטייסת. צילום צחי הופמן

הקורסים מבוססים על תכנים הלקוחים מעולם הטיסה הן על הקרקע (תהליכי לימוד והכנה) והן באוויר. במהלך הקורס ילמדו המשתתפים את יסודות הטיסה וירכשו מיומנות טיסה על מטוס קרב רב משימתי, המאפשר ביצוע משימות מגוונות. הקורס כולל תהליכי למידה ופיתוח המיומנות האישית בתחומים רבים: יסודות התחקיר ושיפור מתמיד, עבודת צוות, שיפור תהליכי קבלת החלטות, התאוששות מחוסר הצלחה ומצוינות אישית. את הקורס תלווה אונליין מדריכת סימולטור ומנחה טייסי קרב במילואים.

קורס יסודות הטיסה הקרבית – ALPA 1 כולל 8 מפגשי אונליין אחת לשבוע. עלות 1,450 שקל ועוד 220 שקל לרכישת ג'ויסטיק יעודי.

קורס טיסה קרבית על מטוסי F-16 כולל 4 קורסים, כאשר כל אחד מהם כולל 8 מפגשים, פעם בשבוע. המחירים: קורס בודד 1,450 שקל, שני קורסים 2,825 שקל, שלושה קורסים 4,130 שקל וארבעה קורסים 5,360 שקל (דרושה השתתפות בקורס היסודות).

טיסה קרבית בסינמה סיטי

הטייסת מציעה מרכז פיזי לטיסות סימולטורים בסינמה סיטי גלילות. הפעילות במרכז נמשכת כשעתיים וחצי וכוללת לבישת סרבל טיסה, הדרכת טיסה על F16, תדריך ייעודי למשימות ושתי טיסות בסימולטורים עם מסכים ענקים ומושבים באווירת מטוס קרב. העלות עומדת על 520 שקל (יש גם חבילה בעלות 290 שקל).

"מתחם הטייסת הפך למוקד עניין עולמי בשל חוויית הטיסה יוצאת הדופן והיכולת המתקדמת להעביר וללמד כלים למצוינות. כלים אלו מבוססים על מורשת חיל האויר המוטמעת בכל חלק בטייסת", אומר אל"מ קובי רגב, מייסד הטייסת, " בעטיה של תקופה מאתגרת עבור כולנו, בה אנו נדרשים לשמור על עצמנו ולשהות בבית, ראינו מחויבות להנגיש את חוויית הטיסה והמצוינות אליכם הבייתה, חוויה אשר קרובה ככל האפשר למציאות, תחת ליווי צמוד של צוותי אוויר ומדריכות סימולטור קרבי, בזמן אמיתי".

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

סקירה: סוני WH-1000XM4 – האוזניות הכי טובות היום

אל ג'י הכריזה על Wing – סמארטפון עם מסך מסתובב

Hero 9 Black – מצלמת אקסטרים חדשה של גו פרו ברזולוציית 5K

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא