בריאות חדשות

ביקונקט השיקה אוזניות נטולות חוטים לכבדי שמיעה

ביקונקט השיקה 2 אוזניות נטולות חוטים של חברת Nuheara, המיועדות לשיפור איכות השמיעה, ניהול שיחות טלפון לצד האזנה למוזיקה, כולל דגם עם אישור FDA

חברת ביקונקט המתמחה ביבוא מוצרי אודיו, החלה בשיווק של אוזניות נטולות חוטים (TWS) המיועדות לכבדי שמיעה. מדובר בקטגוריה מעניינת שעדיין לא קיבלה מספיק חשיפה בישראל. ביקונקט השיקה שני דגמים של חברת Nuheara האוסטרלית העוסקת בפתרונות לכבדי שמיעה.

"עד היום שוק אוזניות ומכשירי שמיעה לכבדי שמיעה נשלט בבלעדיות על ידי מספר חברות, נמכר במחירים גבוהים אשר לא היו נגישים לכלל האוכלוסייה ולוו בבירוקרטיה״, אומר רונן ברקוביץ, מנכ"ל ביקונקט, ״ה- IQbuds 2 MAX יימכר בצורה קלה בסניפי באג ויאפשר לכל מי שחווה ירידה בשמיעה אך לא זקוק למכשיר שמיעה לחזור לשמוע בצורה רגילה ולשפר את איכות חייו במחיר אטרקטיבי". המחיר של שני הדגמים עומד על 2,990 שקל.

Nuheara - IQbuds 2 MAX. צילום יח״צ
Nuheara – IQbuds 2 MAX. צילום יח״צ

דגם ה-IQbuds 2 MAX מעוצבות כמו אוזניות אלחוטיות רגילות והן משתמשות בטכנולוגיית Speech in Noise Control (בקיצור SINC) שעוזרת לשמוע שיחות בצורה טובה יותר על ידי הנמכת קולות בסביבה רועשת באמצעות אפליקציית IQbuds. האוזניות משתמשות בטכנולוגיה של  יצירת "אלומת" אודיו כדי לבודד ולשפר צלילים ישירות מול המשתמש ולהפחית צלילים מאחורה. כמו כן, האוזניות כוללות גם טכנולוגיית סינון רעשים אקטיבית (ANC), המאפשרת לבודד את רעשי הרקע.

בנוסף, ה-IQbuds 2 MAX כוללות רישום ל- 7 מקומות מוגדרים מראש, בכדי לייעל את ההאזנה: בית, משרד, מסעדה, רחוב, אימון, נהיגה ומטוס. יש גם גישה מהירה לעוזרות הקוליות של אפל וגוגל.

האוזניות גם מתאימות לחיבור לטלוויזיה, באמצעות אביזר בשם IQstream TV, זהו מכשיר ייעודי המאפשר למשתמש לקבל צליל סראונד, תוך מתן אפשרות לאחרים בחדר להאזין לטלוויזיה בעוצמת הקול המועדפת עליהם.

האוזניות עמידות לזיעה ומים בתקן IP54 והן כוללות חיי סוללה של עד 5 שעות בחיבור בלוטות׳ ו-8 שעות של עיבוד שמיעה. מארז הטעינה מספק עד 20 שעות של טעינה נוספת.

ויש גם אוזניות של HP עם אישור FDA

HP Hearing Pro. צילום יח״צ
HP Hearing Pro. צילום יח״צ

גם חברת HP מציעה אוזניות מאותה קטגוריה, מדובר בדגם בשם Hearing Pro המבוסס על ה-IQbuds 2 MAX. הדגם של HP הוא מכשיר השמיעה הראשון בעולם בהתאמה אישית עם אישור מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) למכירה שלא דרך מרשם רופא.

התאמת חוויית הקול נעשית על ידי אפליקציית השמיעה של HP Ear ID לסלולר (הן ל-iOS והן לאנדרואיד) המספקת הערכת שמיעה מאומתת קלינית. באמצעות אלגוריתמים של כיול NAL-NL2 שהינם הסטנדרטיים בתעשייה, אפליקציית Ear ID מתאימה אוטומטית את האוזניות לאובדן השמיעה של המשתמש. האפליקציה מודדת את רמות השמיעה ומספקת הגברת שמיעה אישית ומכויילת לפרופיל השמיעה הייחודי של כל משתמש. לדברי החברה, זה מוכח קלינית בשיפור של 30% בהבנת הדיבור בסביבה רועשת.

גם ה-Hearing Pro משתמשות בטכנולוגיית SINC והן כוללות טכנולוגיית ANC ונתונים דומים ל- IQbuds 2 MAX.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

תגובה אחת

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא