אביזרי מחשב צילום

סקירה: לוג'יטק Brio 500 – מצלמת רשת לשדרוג חווית השיחה

אם אתם עדיין מבצעים שיחות וידיאו לעיתים תכופות באחת מהאפליקציות הפופולריות, יש סיכוי שאתם צריכים לשדרג את מצלמת הרשת שלכם. ה-Brio 500 של לוג'יטק מציעה איכות וידיאו טובה עם מספר יכולות חכמות ההופכות את חוויית השיחה לטובה יותר

מגפת הקורונה הסתיימה, אבל שיחות הווידיאו נשארו איתנו, בין אם מדובר בפגישות עבודה או בקורסים ללימודים, כנראה שחלק מהזמן שלנו מוקדש לצורת התקשורת הזאת. רוב הלפטופים מגיעים היום עם מצלמות רשת, אבל אם אתם עובדים עם מסך חיצוני או לפטופ ישן, יש סיכוי שאתם זקוקים לשדרוג המצלמה. ה-Brio 500 של לוג'יטק באה לתת כאן את הפתרון.

לוג׳יטק Brio 500. צילום מסך
לוג׳יטק Brio 500. צילום מסך

מבחינת לוג'יטק, ה-Brio 500 מיועדת לשפר את איכות התמונה אותן מציעות המצלמות המגיעות עם המחשבים הניידים וזה דבר יחסית פשוט, כי לפטופים רבים לא ממש מצטיינים בנקודה הזאת. ה-Brio 500 מגיעה עם תמיכה המהווה שדרוג לזאת הקיימת בחלק מהלפטופים. מדובר כאן ברזולוציה של 1080p עם רק 30 פריימים לשנייה או 720p עם 60 פריימים לשנייה. לא מדובר בנתונים גבוהים מאוד וללוג'יטק יש מצלמות שמציעות רזולוציות יותר מרשימות כמו ה-StreamCam עם ה-1080p ב-60 פריימים לשנייה או ה-4K Pro Webcam המגיעה לרזולוציה של 4K עם 30 פריימים לשנייה. למי שהרזולוציות הגבוהות חשובות לו מאוד, כדאי שיסתכל על הדגמים האחרים, מצד שני, ה-Brio 500 באה לתת פתרון טוב המתאים לרוב האנשים.

איכות התמונה של ה-Brio 500 טובה והיא מתמודדת יפה עם תנאי תאורה לא מושלמים כמו תאורה של חדר בלי אור חיצוני ורק תאורת תקרה. מצד שני, קצב הפריימים הלא גבוה מורגש. עבור שיחות וידיאו בזום, בטימז או ב-Meet זה מספיק.

מלבד התכונות האלו, המצלמה משלבת שני מיקרופונים עם טכנולוגיית הפחתת רעשים, אשר יודעת להגביר את הקול של המשתמש ולהנמיך את קולות הרקע.

לוג׳יטק Brio 500. צילום יח״צ
לוג׳יטק Brio 500. צילום יח״צ

לוג'יטק Brio 500 – תריס לשמירה על הפרטיות

ה-Brio 500 נראית כמו צינור קטן המגיע בשלושה צבעים: אפור, לבן או ורוד. את המצלמה ניתן להניח עם התופסן המשולב בערכה על המסך או להשתמש במדבקה כך שהוא ישב בצורה יציבה וקבועה יותר. לוג'יטק גם שילבה תריס הזזה המאפשר לחסום בצורה מהירה את חיישן המצלמה וכך לשמור על פרטיות טובה יותר.

לוג'יטק Brio 500 – יכולות חכמות דרך התוכנה

Logi Tune. צילום מסך
Logi Tune. צילום מסך

התוכנה Logi Tune אותה מציעה לוג'יטק להוריד למחשב (קיימת לווינדוס ומק) הופכת את שיחות הווידיאו לטובות יותר, בזכות היכולות החכמות שהיא מציעה. למשל, התכונה RightSight יודעת לבצע זום באמצעות תוכנה ולכוון את עצמה על המשתמש כך שהוא יהיה בדיוק באמצע הפריים. מדובר בזום דיגיטלי כפול 4, אשר גם עוקב אחר תזוזת המשתמש וזה עובד נהדר ובמהירות.

תכונה אחרת היא Show Mode בה ניתן לכופף את המצלמה באמצעות מנגנון פיזי לכיוון השולחן, תוך הפיכת התמונה באופן אוטומטי, כדי להציג את הכיוון הנכוון לשיחת הווידאו. זה טוב כאשר רוצים להציג מסמכים פיזיים שנמצאים על שולחן העבודה.

מחיר: 550 שקל

בשורה התחתונה, אם אתם מרגישים שמצלמת הרשת בלפטופ כבר לא מספיק טובה או שאתם צריכים אחת למסך המחשב החיצוני, ה-Brio 500 נותנת פתרון טוב עם שלל יכולות חכמות, כמו: מעקב תנועה אחר המשתמש או אפשרות להציג מסמכים פיזיים על שולחן העבודה בכיוון הנכון.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

2 תגובות

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא