לוח שידורים

התוכניות החדשות בנובמבר ב-yes ו-StingTV 

yes ו-StingTV עדכנו מה יהיו התוכניות החדשות שיעלו בשירות שלהן במהלך חודש נובמבר. בין התכנים: לא רציונלי, ג׳וליה: עונה 2 ואף.בי.איי: אינטרנשיונל

yes ו-StingTV עדכנו מה יהיו התוכניות החדשות שיעלו בשירות שלהן במהלך חודש נובמבר.

ג׳וליה: עונה 2 – Julia – דרמה קומית תקופתית העוסקת בחייה של אושיית הבישול האמריקאית ג'וליה צ'יילד אותה מגלמת שרה לנקשייר הנפלאה ("עמק האושר"). בעונה החדשה, ג'וליה עדיין נאבקת בינה לבין עצמה עם ההצלחה והתהילה. לאחר שבילתה תקופה נחוצה ביותר בצרפת ובהכנות לצילומי העונה השנייה של תוכנית הבישול שלה, ג'וליה מבקרת במגוון רחב של מסעדות נודעות ושפים מפורסמים, בצרפת ובארה"ב. נושאים חברתיים הנפוצים בחיי היומיום בנוף החברתי באותה התקופה, משתקפים במסעה של ג'וליה, כשהיא והצוות שלה ממשיכים להוות חלוצים בתחום הטלוויזיה הציבורית הנשית. שלושה פרקים ראשונים ברצף ובהמשך יעלה פרק בשבוע, החל מה-17.11.

סוד האחיות – Dreamland – סדרת טלוויזיה בריטית חדשה על מערכת יחסים מורכבת בין אחיות וסוד אחד שיכול למוטט את הכל. הסדרה מתרחשות במרגייט, עיירת חוף יפהפייה בבריטניה, ומתחילה כשאחת האחיות, מל, בגילומה של הזמרת לילי אלן שעושה את הופעתה הטלוויזיונית הראשונה, חוזרת למשפחה באופן בלתי צפוי ולחייה של האחיות שלה טריש, קלייר ולילה, ומאיימת לפגוע ביציבות המשפחה שכבר נמצאת במצב מתוח. כל פרקי העונה יעלו בבינג', החל מה-15.11 (גם ב-StingTV).

אלכסה קרואו: בלשית פרטית: עונה 3 – My Life is Murder –  אלכסה קרואו היא בלשית פרטית שנקראת ע"י המשטרה לפתור את המקרים הסבוכים ביותר. גם העונה היא תמשיך לחקור ולפתור מקרים שונים ומגוונים בהם אירוע במועדון ריקודי טנגו ומותה המסתורי של כלה ביום חתונתה. עשרת פרקי העונה יעלו בבינג', החל מה-10.11.

לא רציונלי – The Irrational – דרמת מתח חדשה העוקבת אחר המומחה העולמי לניתוח מדעי של התנהגות אנושית, פרופסור אלק מרסר (ג'סי ל. מרטין, "חוק וסדר") שמשתף פעולה עם כוחות הביטחון ומייעץ להם בעזרת הידע והמומחיות שצבר, במבחר תיקי חקירה בסיכון גבוה המערבים ממשלות, ראשויות חוק ושחיתויות. התובנות שלו, וגישתו הייחודית להבנת ההתנהגות האנושית, מובילות אותו ואת הצוות שלו למסע מאומץ ולא צפוי בדרך לפתרון חידות חסרות הגיון ותעלומות מסתוריות ומבלבלות. הסדרה שואבת השראה מספריו של פרופסור דן אריאלי, המומחה הישראלי לפסיכולוגיה וכלכלה התנהגותית, שגם מייעץ לכותבי הסדרה. החל מה-9.11 (גם ב-StingTV).

גברת מייזל המופלאה – The Marvelous Mrs. Maisel – שלוש העונות הראשונות של הסדרה. דרמה קומית מבית אמזון. הסדרה מביאה את סיפורה של עקרת בית יהודיה מניו יורק, שמגלה שיש לה כישרון לסטנד אפ ומנסה לפלס את דרכה בעולם הקומדיה, תוך שהיא מנסה לשמור על התא המשפחתי. החל מה-15.11 (גם ב-StingTV).

שקרים חולפים – Fleeting Lies – דרמה קומית ספרדית. הסדרה מספרת את סיפורה של לוסיה (אלנה אנאיה, העור בו אני חי), בפתחו של היום החשוב ביותר בקריירה שלה – היום בו היא עומדת להתמנות למנכ"לית חברת התרופות בה היא עובדת שנים רבות. ההזדמנות הרווחית הזו מאפשרת לה לקנות לעצמה במתנה רכב יוקרה מפואר, להתקדם עם טיפולי ההפרייה שהיא תכננה, ולאפשר לבעלה (הוגו סילבה, חופשה תחת אש) להתפטר בקול גדול מעבודתו בטלוויזיה ולנסות להגשים את חלומו להיות סופר. הכל מתנפץ כאשר במקום קידום היא מקבלת הודעת פיטורין, לאחר שהחברה מאשימה אותה בריגול תעשייתי ומכירת סודות מסחריים לחברה המתחרה. ארבעה פרקים ראשונים ברצף ובהמשך יעלה פרק בשבוע, החל מה-5.11 (גם ב-StingTV).

שותפים למסע – Fellow Travelers  – מיני סדרה תקופתית פוליטית, מותחת ורומנטית של שואוטיים. הסדרה מתרחשת בוושינגטון הבירה של שנות ה-50, בזמן שהסנטור ג'ו מקארתי משתמש בבהלה האדומה כדי לרדוף הומוסקסואלים בשירות הציבורי עד חורמה. מפגש מקרי בין הוקינס פולר (בומר), כוכב עולה בשמי הפוליטיקה הרפובליקנית, וטים לופלין (ביילי), אקטיביסט פוליטי שמרן שמנסה למצוא את כרטיס הכניסה שלו בוושינגטון, יוצר ניצוצות חזקים שישנו את מסלול חייהם של השניים לעד. שלושה פרקים ראשונים ברצף ובהמשך יעלה פרק בשבוע, החל מה-16.11 (גם ב-StingTV).

נקמה מחושבת – Payback – דרמה בריטית. כשבעלה של לקסי נרצח, היא מגלה שהוא היה מעורב בעסקה של ארגון פשע ענק. כשראש הארגון מגלה שהגישה לכסף נעלמה עם הבעל, הוא מאיים עליה ומכריח אותה לגלות איפה הוא החביא את הכסף. במקביל, פונה אליה המשטרה ומבקשת את עזרתה בהפלת הארגון, ועכשיו היא צריכה לנתב בין שני הצדדים ולהגן על משפחתה. החל מה-13.11 (גם ב-StingTV).

אף.בי.איי: אינטרנשיונל – FBI: International – דרמת פשע העוקבת אחרי חברי היחידה המיוחדת של "אף.בי.איי. אינטרנשיונל" – סוכני העילית שמפקדתם ממוקמת בבודפשט ואשר אוספים ומנתרים איומים נגד אינטרסים אמריקאים בכל העולם ובייחוד באירופה. כל פרקי העונה הראשונה יעלו בבינג' (גם ב-StingTV).

פשע באדינבורו: עונה 2 – Irvin Welsh's Crime – הסדרה המתרחשת באדינבורו, עוקבת אחר הבלש ריי לנוקס (השחקן הסקוטי דוגריי סקוט, סנאץ', משימה בלתי אפשרית 2). לנוקס חוזר למחלקת הפשעים החמורים במשטרת אדינבורו והוא נחוש להוכיח שהחלים לחלוטין מההתמוטטות הנפשית שחווה בעת פיענוח התיק הקודם. ששת פרקי הסדרה יעלו בבינג' (גם ב-StingTV).

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא