אוזניות

סקירה: אוזניות סינון רעשים H12 של MPOW ב-395 שקל

חברת האודיו האמריקאית MPOW החלה לאחרונה למכור את האוזניות שלה בישראל, כאשר אחד הדגמים הראשונים שהיא מביאה לכאן הוא ה-H12. מדובר באוזניות Over Ear אלחוטיות עם סינון רעשים אקטיבי בפחות מ-400 שקל. האם הן נותנות תמורה למחיר? כנסו לקרוא את הסקירה

שוק האוזניות עמוס במותגים, אבל זה לא מפריע לעוד חברה להיכנס לארץ. MPOW היא חברת אודיו אמריקאית היושבת בסן פרנסיסקו ומתמקדת במוצרים של עלות מול תועלת. החברה מתגאה בכך שעד היום שליש מהאוזניות שלה נמכרו באמזון. בימים אלו MPOW עושה את צעדיה הראשונים בישראל, כאשר היא משיקה מגוון אוזניות, בינהם דגמים של אוזניות אלחוטיות באמת (טרולי וויירלס) ו-Over Ear. הסקירה הפעם מתמקדת בדגם H12.

MPOW H12. צילום צחי הופמן

עיצוב: המראה של ה-H12 סטנדרטי מדי, אפילו קצת יותר מדי. מדובר באוזניות שחורות עם נגיעות מתכת. יש כאן יותר מדי פלסטיק שחור בגוון מט, כולל כפתורים פיזיים מפלסטיק וקשת עם גומי רך. זה לא משהו רע ויכול להיות שהרבה אנשים יאהבו את המראה הזה, שפחות בולט ממותגים אחרים. מה שכן הפריע לי, שהקיפול של האוזניות השמיעו קליק אגרסיבי מדי ולא נעים, כאילו משהו הולך להישבר (זה לא, אין מה לדאוג). דבר נוסף, נרתיק הנשיאה שבדרך כלל מצורף באוזניות, הוא פשוט שקית פלסטיק שחורה, שלא כיף להשתמש בה.

MPOW H12 – סינון רעשים אקטיבי וסוללה לזמן ארוך

שליטה: רוב הכפתורים ממוקמים באוזניה הימנית, מדובר בשלושה כפתורים פיזיים מפלסטיק שקל להרגיש ולתפעל. הכפתורים האלו יאפשרו לכם לשלוט בווליום, להעביר שירים ולענות/לנתק שיחות.

הפעלת הסינון רעשים האקטיבית (ANC) מתבצעת באמצעות מתג הממוקם על האוזניה השמאלית. כאשר ה-ANC פועל, נדלקת נורה ירוקה, הבעיה שחייבים לזכור לסגור את המתג הזה, אחרת האוזניות ממשיכות לבזבז סוללה, אפילו עם כיביתם אותן. הדבר הזה השאיר אותי בלי סוללות, לפחות פעם אחת.

MPOW H12. צילום צחי הופמן

סאונד: מבחינת הצליל, ה-H12 מספק בסים ומידים מורגשים, אבל זה עדיין לא אוזניות לחובבי בס חזק, לי אישית זה לא הפריע. יש כאן גם קצת יותר מידי טראבל. הסאונד בדרך כלל נעים, ניטרלי ומאפשר להבחין בצלילים. השתמשתי באוזניות האלו לאורך תקופה, הן לא נותנות את האיכות של הדגמים היקרים של Bose או סוני, אבל נהנתי לשבת איתן במשרד ולהקשיב למוזיקה, כאשר אני מתנתק מהסביבה. מבחינת ווליום, אפשר להגיע לעוצמה גבוהה, אבל היה אפשר לבקש עוד קצת עוצמה. הבלוטות' הוא 5.0.

ה-H12 מתגאות ביכולת ANC, דבר שלא תמיד אפשר למצוא ברמת מחיר כזאת. סינון רעשים אקטיבי הוא יכולת חשובה למי שעובד במשרד, נמצא בבית עם הילדים, טס או נוסע בתחבורה ציבורית. ה-ANC סינן כאן רק במידה מועטה רעשים סטטיים ועוד רעשים של אנשים באזור, אי אפשר להשוות את היכולת הזאת לאוזניות הנמכרות במחיר פי 2 או פי 3, אבל זה בהחלט פיצ'ר שמשפר את המוצר.

שיחות: מבחינת ניהול שיחות הטלפון, האיכות היא בסדר, יש מעט הד בזמן השיחה, אבל עדיין אפשר לדבר איתן בצורה ברורה.

סוללה: מחבר הטעינה פה מיושן – מיקרו USB ולא USB-C. אומנם מצורף פה כבל לערכה, אבל זה חיסרון, כי כנראה שלא תוכלו להטעין את האוזניות עם המטען של הסמארטפון שלכם. מבחינת זמן העבודה, ללא ANC מדובר על 30 שעות ועם ANC כ-20 שעות. מדובר בנתון מכובד מאוד. אין אפשרות לבדוק את מצב הסוללה מהאוזניות עצמן, אבל הסמארטפון שלכם ידע לתת חיווי כזה.

מחיר: 395 שקל (יבואן רשמי K Group)

בשורה התחתונה, ה-H12 הן אוזניות שנותנות תמורה טובה לעלות שלהן וזה מה ש-MPOW מנסים לעשות. מקבלים כאן אוזניות Over The Ear נוחות, אלחוטיות עם סאונד לא רע ויכולות סינון רעשים בתמורה לקצת פחות מ-400 שקל. 

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

עוד כתבות:

סקירה: האוס אוף מארלי Positive Vibration XL – אוזניות ב-400 שקל

סקירה: AfterShokz Aeropex – מוזיקה, אבל לא מהאוזניים

סקירה: KY02 – אוזניות טרולי וויירלס של Cowin ב-230 שקל

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא