אוזניות

סקירה: סמסונג Galaxy Buds 2 – קומפקטיות עם איכות שיחות טובה

רכשתם סמארטפון של סמסונג? רוב הסיכויים שהציעו לכם לרכוש במחיר נמוך יותר אוזניות. ה-Galaxy Buds 2 מרחיבות את טווח מחירי האוזניות של החברה, כאשר הן מציעות עיצוב קומפקטי ואיכות שיחות טלפון טובה

לצד השקת הסמארטפונים עם המסכים המתקפלים, סמסונג גם השיקה דגם חדש של אוזניות – Galaxy Buds 2. מדובר באוזניות שנמכרות במחיר נמוך יותר מזה של ה-Galaxy Buds Pro (לסקירה המלאה) אבל הן לא כוללות את כל התכונות שנמצא בדגם הפרו. מבחינת סמסונג, אלו האוזניות שיעזרו לה להגדיל את קהל המשתמשים, בזכות תג מחיר מעט יותר נגיש.

Samsung-galaxy-buds2. צילום יח"צ
Samsung-galaxy-buds2. צילום יח"צ

עיצוב ושליטה: סמסונג Galaxy Buds 2 – אפליקציה עשירה ומשטח מגע רגיש

ה-Buds 2 הן אוזניות קטנות וקומפקטיות עם בליטה כמעט מינימלית כאשר הן נמצאות בתוך האוזניים. הן מגיעות במארז נשיאה זהה לדגמים הקודמים, אשר מזכיר קופסה של טבעת, הנכנסת לקלות לכיס המכנסיים. המארז מגיע בצבע לבן מבריק, כאשר החלק הפנימי שלו נצבע בצבע של האוזניות (לבן, שחור, זית או לבנדר).

מבחינת עמידות לזיעה או מים, הדירוג של -Buds 2 נמוך יחסית – IPX2, מה שאומר שהן אמורות לשרוד ללא בעיה אימוני כושר וגשם קל (הנרתיק נשיאה עצמו לא עמיד למים), אבל לא מעבר לזה.

מבחינת נוחות של ה-Buds 2 באוזניים, מדובר בחוויה אינדיבידואלית. במקרה שלי, רוב הזמן הן ישבו בצורה טובה באוזניים, גם במהלך ריצה, אבל עדיין הרגשתי לפעמים שהן זזות מעט ואני צריך לסדר אותן. בערכה מקבלים 3 מתאמי סיליקון בגדלים שונים.

סמסונג Galaxy Buds 2. צילום צחי הופמן
סמסונג Galaxy Buds 2. צילום צחי הופמן

ספוטיפיי בלחיצת כפתור

עבור תפעול ה-Buds 2, סמסונג מציעה משטח מגע: נגיעה בודדת הפעלה/עצירה של שיר (בנוסף לחיישן שיבצע את הפעולה הזאת באופן אוטומטי, כאשר מוציאים את האוזניות מהאוזניים), נגיעה כפולה מעבר לשיר הבא והפעלה משולשת מעבר לשיר הקודם. מה שהפריע לי, שהפקודות זהות בין האוזן הימנית והשמאלית, זה אומנם מאפשר לזכור פחות פקודות, אבל זה גם מצמצם את האפשרויות לתפעול.

סמסונג כן מאפשרת לקבוע תפעול שונה בכל אחת מהאוזניות כאשר מבצעים לחיצה ארוכה, זאת מאפשרת להגביר או להנמיך את הווליום, לעבור בין מצב סינון רעשים אקטיבי לצלילי סביבה, הפעלת ביקסבי או הפעלה של ספוטיפיי, שהאחרונה היא אופציה ממש נחמדה.

סמסונג מציעה אופציה נוספת לשליטה בעוצמת הווליום, אבל היא ממוקמת באפליקציה בקטגוריה "מעבדות", כך שצריך להפעיל אותה באופן ידני. הסיבה לכך, שסמסונג מצאה דרך לא נוחה לביצוע הפעולה הזאת, הקשה כפולה על הקצה של האוזנייה הימנית להגברת הווליום ועל השמאלית להנמכה.

סמסונג מציעה דרכים נוספות לשלוט באוזניות, מלבד משטח המגע. האפליקציה בסמארטפון, כוללת ווידג'ט להצגה בסמארטפון ובטאבלט. זה מספק חיווי מהיר על מצב הסוללה באחוזים וגם מאפשר לכבות את משטח המגע ולהפעיל או לכבות את מצב סינון הרעשים האקטיבי. האפליקציה בסמארטפון (Galaxy Wearable) כוללת המון יכולות והיא מאפשרת לשנות חלק מכפתורי השליטה, להתאים את האקולייזר וגם להשתמש ביכולת חדשה אצל סמסונג – בדיקת התאמה של ה-buds 2 לאוזניים של המשתמש. זאת בודקת האם המשתמש בחר במתאמי הסיליקון המתאימים לו עבור רמת הבידוד הדרושה.

מעבר מהיר בין מכשירי סמסונג

אגב, מי שמחזיק את השעון החדש של סמסונג – Galaxy Watch 4  ימצא אפליקציה לשעון, אשר גם מאפשרת לבדוק את אחוז הסוללה ולעבור בין מצב סינון הרעשים לצלילי הסביבה.

שליטה ב-Galaxy Buds 2 דרך השעון של סמסונג. צילום צחי הופמן
שליטה ב-Galaxy Buds 2 דרך השעון של סמסונג. צילום צחי הופמן

עוד יכולת של ה-Buds 2 הנהנית מהאקוסיסטם של סמסונג היא Auto Switch. זאת, מאפשרת לאוזניות לעבור בין השעון, הסמארטפון או הטאבלט של החברה כמעט באופן אוטומטי. אני בדקתי אותה עם טאבלט של סמסונג, ברוב המקרים הצליל באוזניות בקע מהמכשיר איתו הייתי, כאשר במקרים אחרים הופיע לי חלון, ששאל אותי האם להתחבר ל-Buds 2. זה נהדר ומאוד נוח.

סמסונג Galaxy Buds 2. צילום צחי הופמן
סמסונג Galaxy Buds 2. צילום צחי הופמן

סאונד ושיחות: סמסונג Galaxy Buds 2 – שיחות באיכות מוצלחת

בדומה לאוזניות וסמארטפונים של החברה, גם ב-Buds 2 חברת AKG (השייכת לסמסונג) אחראית על הסאונד. האוזניות כוללות Dynamic 2 Way Speaker, וופר וטוויטר, כל אלו מספקים צליל טוב,  נקי, דינמי עם באס מורגש. האוזניות אפילו מתמודדות יפה עם ווליום גבוה, כאשר הוא טיפונת צורם בקצוות העליונים שלו בפול ווליום.

טכנולוגיית סינון הרעשים האקטיבית של סמסונג מצליחה לסנן בצורה מורגשת רעשים של מכוניות ברחוב או מיזוג אוויר, אבל לא מדובר בסינון מוחלט. כמו כן, קיים כאן מצב צלילי סביבה, המאפשר להיות מודעים לסביבה או לנהל שיחה עם בן אדם אחר. חבל שהאוזניות לא יודעות לזהות באופן אוטומטי שיחה עם אדם ולהפעיל את המצב הזה באופן אוטומטי.

בדומה לאוזניות אחרות של החברה, גם ב-Buds 2 סמסונג מצליחה לספק איכות שיחות טובה, אשר מסוגלת לעמעם קולות רקע של אנשים או רעשים אחרים של מכוניות ועבודות ברחוב. לפעמים הקול שלי הפך למעט מתכתי, כאשר קולות הרקע התגברו. סמסונג עושה את זה באמצעות 3 מיקרופונים שהיא שילבה באוזניות: 2 מיקרופונים לרעשים חיצוניים (Beamforming) ומיקרופון 1 פנימי. כמו כן, האוזניות כוללות טכנולוגיית למידת מכונה, היודעת לעזור לסנן רעשי רקע שונים, כמו: מוזיקה, רעשים של אוטובוסים, רכבות ורעשים של קהל, כך שהצד השני יוכל לשמוע אתכם בצורה טובה יותר. עוד טכנולוגיה הקיימת כאן, היא ה-Voice Pickup Unit (או VPU) אשר כוללת מד תאוצה לזיהוי תנועה של הפה. המטרה היא להבין אם המשתמש מדבר או מישהו לידו.

Samsung-galaxy-buds2. צילום יח"צ
Samsung-galaxy-buds2. צילום יח"צ

סוללה: סמסונג Galaxy Buds 2 – טעינה אלחוטית

ה-Buds 2 מציעות זמן ניגון של 5 שעות, כולל סינון רעשים אקטיבי, שזה נחמד מאוד. יחד עם מארז הנשיאה, מדובר ב-20 שעות של מוזיקה. סמסונג מציעה לטעון את המארז בטעינה אלחוטית או בחיבור USB-C. מי שמחזיק סמארטפון של סמסונג שתומך בטעינה אלחוטית הפוכה, יוכל לקבל את האנרגיה גם בדרך הזאת.

מחיר: 500 שקל

בשורה התחתונה, ה-Galaxy Buds 2 של סמסונג משתלבות בצורה מושלמת באקוסיסטם שלה, כך שאם אתם משתמשים בסמארטפון, טאבלט או שעון של החברה, אתם תגלו שהן משפרות לכם את החוויה. הן גם מציעות סאונד וניהול שיחות באיכות טובה. מצד שני, סמסונג הורידה להן כל מיני יכולות שקיימות בדגם הפרו, על מנת שתוכל לתמחר אותן במחיר נמוך יותר, כך שיכול להיות שעדיף להשקיע את הפער במחיר וללכת על הדגם המתקדם יותר (בערך 100 שקל תוספת).

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

איפה תמצאו את ה-Z Flip 3 וה-Z Fold 3 במחיר הזול ביותר?

סמסונג וגולדה השיקו גלידה בטעם Galaxy Z

סמסונג הכריזה על ה-Galaxy Watch 4 – יזהה נחירות בשינה

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא