רובוטים שואבי אבק

סקירה: Floor One S3 – שוטף ושואב ריצפה של Tineco

יצרניות הטכנולוגיה סימנו להם למטרה להפוך את הספונג׳ה השבועית להיסטוריה. ה-Floor One S3 של Tineco הוא צעד נכון בדרך לשם

לאחרונה נכנסה לארץ שחקנית חדשה לקטגוריית השוטפים-שואבים, חברת Tineco. שואבי האבק האלחוטיים קיבלו כבר לפני תקופה ארוכה, יכולת של שטיפה רטובה ולא רק ניגוב, כאשר אלו מבטיחים לנו, שהם יכולים לפתור אותנו מהספונג׳ה השבועית. היכולת של שואב לשטוף את הבית ממים וגם לאסוף את הלכלוך, מבלי להפוך אותה לבוצית יותר, היא משימה קשה עבור המוצרים מהסוג הזה. כמו כן, המכשירים האלו, בדרך כלל מחייבים משימות תחזוקה מרגיזות. מהסיבות האלו, היה מעניין לראות, עד כמה ה-Floor One S3 יהפוך את פעולת הניקוי של הבית לקלה יותר.

Tineco - Floor One S3. צילום צחי הופמן
Tineco – Floor One S3. צילום צחי הופמן

ה-Floor One S3 בנוי כך, שיש לו מיכל מים נקיים, אליו מוסיפים מעט מהנוזל ניקוי המגיע בערכה ועוד מיכל נפרד לאיסוף המים המלוכלכים. מעבר לזה, רק צריך לבצע לחיצה מעט ארוכה על כפתור ההפעלה. אז תיכנס לפעולה מערכת החיישנים לה Unico קוראת ILOOP. מדובר בחיישנים המנטרים באופן קבוע את הלכלוך שעל הריצפה, על מנת להתאים את עוצמת וקצב זרימת המים. המערכת הזאת מאפשר למכשיר לחסוך בסוללה, בערך 35 דקות זמן עבודה (זמן הטעינה עומד על כ-5 שעות).

באופן כללי, מצב הניקוי הרגיל עובד היטב, אבל לפעמים ששטפתי את המרפסת או אזורים מלוכלכים מאוד מאוכל שהילדים השאירו, הכנסתי לפעולה את מצב המקסימום, אשר גם מרסס יותר מים וגם פעולת היניקה חזקה יותר. במצב הזה, ה-Floor One S3 ניקה כל דבר.

בזמן הניקוי, נדלק אזור התצוגה של המכשיר, זה מציג את אחוז הסוללה הנותר וחיווי של עיגול אדום/כחול המציין אם התגלה יותר או פחות לכלוך. מעבר לזה, יש חיווי קולי באנגלית המציין את הפעולה שה-Floor One S3 מבצע וגם אפליקציה שמציגה חיווי על מצב השוטף, אבל לא מצאתי שימוש שממש שיפר את חוויית השימוש של המוצר הזה. למכשיר יש התקן WiFi פנימי המבצע את התקשורת בינו לאפליקציה.

Tineco - Floor One S3. צילום צחי הופמן
Tineco – Floor One S3. צילום צחי הופמן

Floor One S3 – הצליח לשאוב את הלכלוך

חוויית הניקוי עצמה נוחה, ל-Floor One S3 יש גלגלים אחוריים המאפשרים להזיז אותו בקלות בבית, כאשר אז המברשת הרטובה מורמת מעט באוויר, מה שמאפשר לעבור בין מקומות בבית בקלות מבלי להרטיב אזורים לא רצויים. הניקוי לא השאיר סימנים על הריצפה, כך שהתוצאה היא רצפה נקייה. גם פעולת השאיבה של המכשיר הייתה טובה והוא לא התקשה לשאוב את הלכלוך, במקום להשאיר אותו רטוב על הריצפה.

הבעיה עם המוצרים מהסוג הזה, היא הניקוי שלהם. אומנם, ה-Floor One S3 כולל תחנת עגינה המבצעת את הטעינה שלו וגם מנקה את המברשת באמצעות מים בצורה אוטומטית, אבל עדיין, יש התעסקות בריקון המים המלוכלכים בכל פעם שמבצעים ניקוי עם המכשיר. אם תשאירו אותם יותר מדי זמן, הם יסריחו. כמו כן, צריך לנקות את מיכל המים המלוכלכים מכל השיערות והדברים שנדבקו אליו. בקיצור, התעסקות מרגיזה שצריך גם עבורה למצוא פתרון אלגנטי יותר.

הערכה עצמה כוללת גלגלת מברשת ומסנן HEPA נוספים, בנוסף, לבקבוק נוזל הניקוי ומברשת המאפשרת ניקוי מיכל המים המלוכלכים, תא המברשת והפתח שלו.

מחיר: 2,490 שקל (יבואן רשמי Unico)

בשורה התחתונה, ה-Floor One S3 הפתיע אותי לטובה, הוא שטף את הריצפה בצורה מוצלחת, כולל שאיבה של לכלוכים שונים, כך שלא ממש הייתי צריך להכין את הבית לפני הניקוי (למשל, שימוש בשואב אבק נפרד). אם אתם מחפשים פתרון מהסוג הזה, הדגם של Tineco הוא מוצר שכדאי שתבדקו.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews

לא כדאי לפספס גם…

סקירה: דייסון V15 – למה צריך לייזר בשואב אבק?

סקירה: HW8 Pro – שוטף ריצפה אלחוטי של Jimmy

סקירה: Deebot T9 – רובוט שואב אבק של Ecovacs

לגלות עוד מהאתר The Gadget Reviews

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא